Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz Abu85 #4 üzenetére

    Akkor ezek alapján a VRR problémáira lesz megoldás.

    FRTC nagyon rosszul működik? Kipróbáltad egyáltalán? TÖKÉLETESEN MŰKÖDIK! Mintha vsync lenne, csak tetszőlegesen megválasztott célfrissítéssel! Kipróbáltam!!! Talán nem ártana ha tesztelnéd te is.

    "mert az koncepcióból nem foglalkozik olyan dolgokkal, mint a képkockák egyenletes megjelenítése." pont ez az, hogy DE! Amíg van kraft a GPU-ban, addig a célzott frissítésen fog működni. Alatta meg amit bír a GPU, de ez a vsync esetén is így van, csak addig tud a fix képfrissítésen frissíteni, amíg tudja tartani az adott tempót.

    A chill-t hagyjuk már, nem is működik antilag mellett. Jobb módszer, amit nem lehet aktiválni, na az aztán a jobb módszer... Egyébként FRTC működésével mindig is sokkal elégedettebb voltam, mint a chillel. Nem igazán érdekel, hogy papíron mi a jobb, az érdekel, amit tapasztalok.

  • Duck663

    őstag

    Én inkább arról érdeklődtem volna, az első hsz-ban jelzetten túl, hogy milyen stúdiók érdeklődnek a technológia iránt és milyen már korábban megjelent, játékban van esély/remény a FSR3 és az képgenerálás megjelenésére.

    Illetve arról is érdeklődtem volna, hogy a VRR melletti problémára lesz-e megoldás, továbbá, hogy az FRTC használatát miért nem helyezik előtérbe, amikor a képgenerálás alatt kifejezetten hatékony, stabilitásnövelés érhető el vele.

Új hozzászólás Aktív témák