Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Brownage

    tag

    válasz Garsza #15077 üzenetére

    Lol. Lent a földön az extraction épület előtt? Mert akkor azok mi voltunk :D Pont egy rogue-ot követtünk de lejárt a timere és beszólt valamit. lelőtték őt warzoz és rapier. aztán gondolom megérkeztetek és ráugrottatok a rogueokra én meg egy csapatban voltam velük(Brownage) ugyhogy feláldoztam magam én is szolidaritásból :)

  • Brownage

    tag

    Egyébként a nincs endgame témához, mert folyton azon sírnak az emberek, hogy nem lehet mit csinálni divisionben, unalmas a dz farmolás, stb:
    Tegnap is hatalmas pvp élményekben volt részem. Manhunt túlélés, kergetés, stb.
    Nem gondoltam, hogy a mai nap még jobb lesz. Bekerültünk egy olyan szerverre, ahol volt rajtunk kívül másik két 4fős csapat, és hol mi, hol egyik, hol másik csapat lett rogue. hatalmas csaták voltak. Persze általában a rogue-ok húzták a rövidebbet, mert 4v 8-ban nehéz nyerni, de később az egyik csapat lelépett és a 4v4 baromira jó volt. Közben még köszöngettünk is egymásnak, dumálgattunk, cinkeltük egymást, nevetgéltünk, majd a végén felvettük egymást friendlistre, úgyhogy az ellenséggel is jóban lettem. Elmondhatatlan 1-másfél órában volt részem, úgyhogy ennyit arról, hogy nincs endgame. Van, csak keresni kell.

    És összességében a sok halálom ellenére, ami közt volt olyan is, hogy manhuntosként haltam meg, szintben 1 óra alatt 95 aljáról 96-ra mentem fel, DZ Fundsból meg kb 80-100k plusszal zártam a napot. Na mondjuk ez lett volna nem is tudom mennyi 2-3-4 órányi monoton pve farmolás? Szóval baromira meg is érte ráadásul. Nem hiába mondom. Valóban fontos, hogy legyen csapat és csapatban játszatok. sok lehetőség nyílik, nagyon hamar rá lehet kapni az ízére a dolognak. ráadásul szóló embereket még csak le se lőttünk, mert épp az volt a felfogás a mostani csapatban, hogy az milyen szemétség, hogy 4-en ráugranak 1 emberre. 4 fős csapatot támadtunk be, akik az első fight után megismerték a nevünket, így onnantól az se mondható, hogy meglepetésként érte őket, ha odamentünk lőni. Később már ők kezdeményeztek és így ment oda-vissza :)

  • Brownage

    tag

    válasz CSiPet2 #15378 üzenetére

    Mi pl. úgy szoktuk, hogy minden kör bombát egyedül viszek és minden körre visszajön a saját ultim, úgyhogy kényelmesen oda tudok menni a gombhoz, megnyomom, benyomom az ultit, felrakom a bombát és még vissza is tudok futni a pitbe.

    Maradék 3 ultinak elégnek kell lennie a shotis wave-kre.

    Igazából 3 parás kör van. 4, 8, 14. Ezekben jön sok shotgunos, itt legalább 4-5-öt kell leölni. A többi wave-ben csak elvétve jönnek valahol a 7. 9. 10 vagy 11. wavekben csak 2 shotis jön, azok eleve gyerekjáték, ha az ember wave elején scannel egyet, látja hogy van 2 villámos, összestackel mindenki egy sarokba és fókuszban leölni őket kb 1 másodpercig élnek, lőni nincs idejük.

    Egyébként én akárhányszor csináltam eddig, a legkényelmesebb megoldás a mobile cover volt. 2-3 alkalommal csináltam 1 mobile coverrel, szerintem kényelmesen elég annyi. + hozzá egy smart cover ha még több védelmet akar a csapat, mert fél/izgul. De most legutóbbi 3-4 killemen dupla mobile coveres tax volt L alakban lerakva. Azt kicsit túlbiztosítottnak érzem, de végülis mindegy. Lényeg, hogy lemenjen. Én annyira már nem is szoktam a mobile covert használni, lőni kell őket időben és akkor nincs idejük bármit csinálni. Hisz látja az ember kör elején, hogy merről jönnek. Eleve készül rá a csapat, akkor amint a lépcsőhöz fordulnak, vagy amint ugranak már lövitek is őket.

  • Brownage

    tag

    válasz sith7 #15417 üzenetére

    a mobile cover az amit leteszel és lesz egy fedezék ami mögé bújhatsz. amivel az összes exploitot csinálják, amivel átugrálnak a falakon. A smart cover pedig az, amit lelősz valahova, mint a "ragacsos bombát" vagy mit, és akkor a környező falakat, fedezékeket megerősíti, ad +healt, + védelmet + sebzést, ilyesmiket.

  • Brownage

    tag

    válasz Hardcoree #15412 üzenetére

    Ilyennel nem találkoztam. 3db 30-asom van és mindegyikkel meglett minden fejlesztés.
    Minden fő küldetést végig csináltál? Minden safe roomba elmentél és beszéltél az ottani árussal / frissítetted mindenhol a térképet? Mert a zöld, kék, narancssárga mellékküldiket amik +60 ilyen ellátmányt vagy mit ad, azok nem látszódnak mind a térképen, csak miután elmentél az adott területve a biztonságos szobába és megkapod a helyi térképet.

  • Brownage

    tag

    válasz .LnB #15409 üzenetére

    Első két killünk nekünk is úgy volt még első hetekben, hogy én 4-es taktikusként max skill powerrel toltam, de úgy nagyon érződött, hogy az én sebzésem oda semmit nem ér. 150k sebzéssel sentry bónuszok nélkül, amikor valamit lőttem, meg se látszódott rajta. kb 3-an öltek le mindent.

    Most 26k skill powerrel szoktam menni, így 4 sentry (őrszem) 2 taktikus szetben 200k felett van a sebzésem, a first aid heal pedig maxra healel és overhealeli az embereket, nem kell annál több. a healing doboz egyébként se ér sokat, jobb ha mindenkinek van egy saját gyógyítása, pár másodpercenként én meg tudok erősebbet healelni. A doboz inkbáb az immunizer miatt jó (sebtapaszos ikon), hogy amikor jönnek a shotisok, le kell rakni és akkor véletlenül se szívod be a shock gránátot, illetve a drónok shockolója ellen is szuper.

  • Brownage

    tag

    válasz Hunner #15435 üzenetére

    persze, én se úgy értem. Na meg, 4 full dps mikor tolja egymást össze-vissza a lépcsőn, mert mindegyik sniperkedni akar :) Én csak arra értettem, hogy amikor pl jöttek a shotisok és ha esetleg az egyik erős dps elhasalt és nekem kellett volna egy shotis leölnöm, akkor az reménytelen volt :)

  • Brownage

    tag

    Na úgy tűnik, hogy végre javították, hogy egy csomó bannolt cheater továbbra is tudott játszani:
    "I think that actually is true. I got the e-mail a couple of days ago saying that I've been banned for 14 days, but I still could play the game, until today.
    Now when I'm logging in to my account I get a MIKE saying that my account has been banned."

    "Well there is the ban, two day after i received the mail "

    "4 days since they mailed me - finally banned"

    "yes, I can't play now. Received their banned email but still playable. Today can't play anymore."

    Egyébként mivel statot néznek, úgy néz ki, hogy egész jól meg fogják tudni fékezni a dolgot. PvE-ben egyedül csalókat is sokakat kibannoltak. És mivel statot néz, így aki RPM hackkel, AIM bottal járkál DZ-ben, az hiába detektálhatatlan programot használ, ha mondjuk 99%-os headshot aránya van. Állítólag a fizetős aim hackeket már módosították, hogy ne csak fejre célozzon, kvázi nem halunk meg 3 lövéstől, néha szándékosan mellé lő, tehát ellenük már simán van esély. Kb olyan, mintha egy nagyon jó képességű játékossal futnál össze, akit le lehet darálni csapatban :)

    Akik meg továbbra is 1shotolnak, azt bátran reportolni kell, rögtön meglesik a statját és ha gyanús, akkor ban :)

  • Brownage

    tag

    válasz .LnB #15495 üzenetére

    Nem, ezek most mind mai hozzászólások, ma volt valami fix ezzel kapcsolatban. Többen is írták előtte, hogy amíg nem derül ki, hogy bannolva lesznek-e nem logolnak be, avagy nem használnak cheatet. Persze, hogy valójában használtak-e, azt ki tudja. De hogy a 2 meg 4 napja bannolt de azóta is játszani tudók most mind egyszerre lettek valóban bannolva, az biztos, hogy nem újabb cheat miatt, hanem a már megkapott ban miatt, ami eddig náluk nem működött valamiért.

    Ugye most volt pár idióta, aki kapott banned emailt, de látta, hogy be tud logolni, omg, stupid massive, i go cheat, u cant ban me alapon ment és aprított továbbra is. Vagy mondjuk tudta, hogy bannolva lesz és akkor ha már úgyis bannolva leszek, kihasználom az időt és bosszantom az embereket alapon folytatták.

  • Brownage

    tag

    válasz velizare #15497 üzenetére

    ja értem, köszi:)

    Pff ez a heti maintenance :P most meg akkor szerdán lesz? hihetetlen ez a káosz náluk:)

  • Brownage

    tag

    válasz marilllyo #15560 üzenetére

    Tegnap este egy olyan üres szerverre kerültünk, ahol annyira nem volt senki, hogy minden div tech láda nyitható volt, minden landmark lila volt, még a supply dropokból se vett fel senki semmit, az idő lejárta miatt nem tudtuk mindet begyűjteni. Pedig öldösni akartunk nem farmolni, de végül maradt a farm, ha már arra voltak ideálisak a körülmények.

    A török ismerősünk már annyira öléshiányban szenvedett, hogy mikor Warzoz kilépett a csapatból amikor ment aludni, akkor szegény egyetlen groupon kívüli játékosként áldozattá is vált rögtön :D

    [link]

    Később már unalmunkban a kongó szerveren úgy öldöstük a neves bossokat, hogy egyikünk mindig kilépett a groupból. A maradék két ember közül az egyiket a földre küldte, ezzel megkapta a 90 seces rogue státuszt, de az áldozat még kelthető volt, akit a csapattárs fel is keltett. Így xp-t nem bukott senki, nem halt meg egyikünk se. Ketten csapatban mentünk, a csapaton kívüli rogue meg jött mellettünk és belelőtt a bossba, hogy ő is kapjon lootot, így 90 secenként kapta a survival bónuszt. Aztán utána váltottunk és másikunk vált rogue-á. Vicc, hogy a legvégén, mikor már pont mentünk volna aludni, akkor futottunk bele emberekbe kifele menet, akik belénk kötöttek 2-en a 3-as csapatba. Meghaltak, visszafutottak, manhuntosok lettünk, úgyhogy megint csúszott a tervezett "ma időben lefekszem aludni project" :)

  • Brownage

    tag

    válasz marilllyo #15565 üzenetére

    Rogue reward

    Rank 1 7%XP 90sec

    Tehát az aktuális szinted 7%-át kapod. Ha 10x túléled a rank 1 rogue-ságot (ez 10x 90 másodpecnyi idő) akkor 15 perc alatt 70%-ot lépsz az adott szinten

    Kiszámolgatta a srác és tulképp a rank1 rogue-ság a legeffektívebb, ha konkrétan xp-t farmolsz. Mert rank1 ként 13 másodpercenként kapsz 1% xp-t, míg manhuntosként 20 másodpercre jut 1%.

    Csak ugye ha rogue vagy akkor nehéz befolyásolni, hogy rank 1 maradsz-e (elfutsz/elbujsz, nem kell mást lelőnöd) vagy rád támadnak mások és kénytelen vagy ölni, hogy életben maradj, így manhuntos leszel.
    Rank 1 = 7% in 90 seconds meaning about 12.85 seconds to get 1% Rewards.

    Rank 5 = 15% in 300 seconds meaning about 20 seconds to get 1% Rewards.

    DZ Fundsból meg azt hiszem olyan 5ezer DZ Funds-ot kapsz Rank 1-ként 90 sec alatt. Az nem rossz azért. 15 perc alatt 50k dz funds :)

  • Brownage

    tag

    válasz vegitossj7 #15613 üzenetére

    jó lesz, én várom nagyon :)

    Jól fognak esni a 34-es elitek DZ-be, az már nagyon kellett, mert a pve részének már semmi nehézsége nem volt dz 6-ban se.

  • Brownage

    tag

    válasz Hunner #15712 üzenetére

    Tegnap esti sikerélmény megvolt nekem is. 3 órányi Mythic Mannoroth wipe után gondoltam lefekvés előtt szopatom magamat még egy kicsit, úgy az igazi befjezni a napot. Nem volt senki online, akivel egy könnyed levezető falcon challenge-t mehettem volna. Ráadásul mivel a fő karimmal letoltam már, de nagyon lusta voltam átpakolni a cuccomat, dobtam rá még egy lapáttal, alttal mentem a saját gearrel, full puggal, matchmakinggel :P

    Ráadásul úgy, hogy normál esetben viszonylag kommunikálós vagyok, de párom aludt mögöttem, így még beszéni se tudtam és a többiek se nagyon szólaltak meg. Írásban irányitgattam őket. Mondjuk a 4. és 8. sikeres shotis wave-k után már egész bizakodó voltam. Aztán 13. wave végén felkészülve a 14. wave-re, ledobtam a mobile covert, mellé bújtunk ketten, mobile cover összetört és Delta errort kaptam :P Elkönyvelve a biztos bukást visszatöltöttem azért. Hallom töltés közben, hogy óvatosan, mert ketten DC-ztek. Mondom WTF? ezek még mindig élnek? A másik srác is DC-t kapott a magától széteső mobile covertől, ő is visszatöltött, valami csoda folytán mind a 4-en éltünk és be tudtuk fejezni a maradék wave-t. Utána már gyerekjáték volt dupla survival linkkel felpakolnom a bombát és kilootolnom a crafting matit a bossból :)

    Szóval a héten megvolt az első altos/full pugos challenge falcon runom :)

  • Brownage

    tag

    válasz RECSKA #15716 üzenetére

    Mondjuk az első killen 4-es taktikust voltam, nagyon túlbiztosítottnak éreztem. Hiába az erős heal, szerintem sokkal többet ér az, ha a shotisokat mindenki tudja lőni keményen, amikor lejönnek.

    Azóta én átváltottam 4 sentry 2 taktikus ruhára és 18k vagy 25k (hátizsáktól függ) skill powerrel megyek. szerintem healre bőven több, mint elég. 84k hp-m van és így is maxra healelődök + overhealem is van. Heal miatt ennél többet sztem nem érdemes használni. Tegnap is az volt puggal, hogy nekem 5k skill powerem lett volna eredetileg, de mivel láttam már fent az ablakban, hogy folyton mindenki alacsony hp-n van, 15k skill powernyi egyéb ruha volt nálam és azzal kényelmesen elvoltunk.

  • Brownage

    tag

    válasz Droughert #15725 üzenetére

    Lehet hogy ma este 6 és 8 között valamikor megyünk Vudyval és Warzozzal. Ha skill poweresként jössz, akkor dpselek én meg, megpróbálhatjuk, hátha lemegy elsőre :)

    Szerencsére 4. karim még nincs 30-as, így a héten még elég csak 3x mennem :)

  • Brownage

    tag

    válasz Raulblanco #15854 üzenetére

    Sima mod? :P
    A játék nem igazán támogat modokat, a hacker progik tudják ezt megcsinálni, amik belenyúlnak a program memóriájába és a fejre rá tudják ezt rakni. Innen +1 kattintás gondolom a programban az rpm, a teleport, etc :P

  • Brownage

    tag

    válasz [hun] warhea #15904 üzenetére

    Igazából pont, hogy a manhunt nem éri meg, ha kizárólag a DZ XP a cél. A legideálisabb/legeffektívebb DZ XP a Rank 1 rogue, 90 sec futás/túlélés, majd ismét rank 1 rogue.
    Rank 1 rogueként 7% xp-t kapsz ha túléled 90 sec alatt
    Rank 5 manhunt 15% xp-t ad túlélés után 300 sec alatt (+az az idő, amíg az 5 áldozatot felstackeled magadra, az is minimum 1-2 perc, hacsak nem rögtön egy 5 fős csapat lemészárlásával kezded)

    Rank 1 rogueként leosztva 12másodpercenként kapsz 1% xp-t, míg manhuntosként 20másodperc / 1%xp az arány.

    Nem beszélve arról, hogy a mahuntban sokkal nagyobb a rizikó és sokkal többet veszítesz, ha meghalsz.
    Amennyi ideig tart túlélni egy manhuntot, annyi idő alatt 3x túl lehet élni a rank 1-et, ami 3*7 = 21% xp-t jelent, ráadásul ha ez idő alatt egyszer meg is halsz, csak 1 rank 1-nyit buksz, míg manhunt esetény a 300 sec alatt bármikor leölnek, nem hogy semmit nem nyertél, hanem többet buktál, mint ahonnan indultál :)

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz [hun] warhea #15939 üzenetére

    Mondjuk az más kérdés, hogy a kitartó népek mindenáron szólóban meg akarják torolni a halálukat és nekiugranak újra és újra a csapatnak, így belekényszerítenek a manhuntba :D

  • Brownage

    tag

    Egyébként nem értem az embereket. követnek minket, mint rogue-okat. Lejár rólunk a timer. Oké, nem akarnak rogue-ok lenni és kockáztatni. De naivan hátat fordítva azoknak, akiket előtte üldöztek, elkezdik a bosst ölni? Miért? Én akármikor rogue-ot követtem és nem sikerült (eltekintve az esetekről, amikor csakazértis lelőttük őket) és jöttek szemben, akkor készenlétben maradtunk, ha lőnének, akkor tudjunk reagálni. Hátat biztos nem fordítanék így:
    http://plays.tv/video/572e26a653701bf712/rock-with-rumpl-warzor-was-our-meat-shield-

    Ráadásul 4-en voltak mi meg csak 3-an.

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    Hogy szúrj ki a csapattársaddal, akiről még nem járt le a Rogue timer :)

    Isten bizony nem direkt szivattam Rumpl-t, azt hittem félre ugrik a srác a gránátból. 11 másodpercen járt a srác timere, mikor a poénból átdobott gránátomtól felment 250 körüli mp-re :D

  • Brownage

    tag

    válasz kovimester #15969 üzenetére

    Azért ez elég gáz részedről :) Csak nevetni tudok. Tényleg nagy amatőrség. :P Szóval. Ha én nem csalok, de egyszer bármelyik magyarral játszok együtt, aki csinál egy ilyen képet, amin az én nevem szerepel, akkor reportolni fogsz? Ne haragudj de ez szánalmasan gusztustalan. A többi játékosnak mi köze van hozzá, hogy RECSKA nagy fejeket lát?

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz pendre54 #16006 üzenetére

    Annyi a titka, hogy nem kell fosni a Rogue rendszertől. Ez a játék mozgató "rogue"-ja :)

    Nagyon sok emberen látom azt, hogy ha lát egy rogue-ot, akkor messze elkerüli, folytatja a kis saját monoton farmkörútját. Vagy éppen üldöznek rogue-okat, akik felbosszantották, de nem érik utol időben, és a timer lejárta után hagyják a francba. Akik utána általában ismét ledarálják hátulról az embert. Tökösnek kell lenni. Ha egyszer valaki felbosszantott és beleöltem 2-3 percet, hogy a fél pályán végigkövettem, akkor ne hagyjam már röhögve elsétálni. Lődd le. Kapja meg a halált. Legyél rogue. Fuss el, éldd túl. Egyrészt izgalmasabbá is válik a játék, másrészt sokkal több xp-t tudsz összeszedni és pénzt is.

    Egyetlen killért kapsz mondjuk 5-6ezer XP-t? Meg 8-10 ezer DZ Fundsot? Most pontos szám nincs előttem. De emellett a meghalt játékos elejtett pénzét is lootolod. Nem tudom most pontosan hány NPC-t kell megölni 10 ezer pénzért, de gondolom nem dob mindegyik fixen. Ha dob, akkor kb 400-at dob? Ha minden 3. dob 400-at, akkor 4ezer pénzhet 30 NPC-t kell megölni. Tehát 10k DZ pénzhez kb 80-at? Na mindezt roguevadászat közben 2-3 perc alatt szerezheted meg.

    Egyre kevesebb cheaterrel lehet találkozni, így egyre csökken a rizikó, hogy olyan rogue-ot üldöz az ember, aki mindenkit megöl, akit csak lát az útjában.

    4 fős csapatban kell menni. Ha nem elég tapasztalt a csapat, akkor nyilván nem érdemes egy 4 fős manhuntos rogue csapatra ráugrani, mert valsz nem fog sikerülni megölni őket, de mondjuk én egyedül is elmegyek legalább a környékre, hogy lássam mi van ott. Nem egyszer volt már olyan, hogy 10-12 player összegyűlt és rájuk rontva én is kaptam a jutalomból. Nyilván egyedül nem ugrottam volna nekik.

    De nagyon sok 1-2 fős rogue is van, akiket azért 4-en, signature skill használatával könnyedén le lehet ölni. 3-4-5 DZ kulcs esik ki belőlük, jó pénz esik ki belőlük és jó xp is jár értük.

  • Brownage

    tag

    válasz .LnB #16023 üzenetére

    Na meg túl kell lépni azon, hogy meghaltam 3x, vesztettem X-et, nem megyek többet harcolni. Nagyon sokszor haltam és halok nap, mint nap. Sose jöttem még ki úgy DZ-ből nap végén, hogy mínuszban lettem volna. Sőt.

    Egyébként kedv függő nálunk. Egyre gyakrabban van az, hogy a szóló játékosok nem feltétlenül célpontok. Sőt volt, hogy fetrengett valaki a földön épp haldokolt a társa meg elfutott tőle, mert rogueként közeledtünk. Pont lejárt rólunk a rogue státusz, felcsavartam a srácot a földről ő meg csak pislogott, hogy az exrogue mentette meg az életét :)

    De az egyik francia srác mondta jól múltkor, mikor lelőtt egy szóló srácot:
    "Ez egy multiplayer játék. Veszélyes itt lenni egyedül. Én csak ösztönzöm, hogy keressen magának barátokat és játszon csapatba, mert úgy sokkal nagyobb élvezet."

    És ez valóban így van. Én nem is tudom megmondani, hogy mikor voltam utoljára egyedül DZ-ben. 500 óra játékidőn vagyok túl, de összesen szerintem 5 órányi időt se töltöttem szólóban a DZ-ben. És nem azért, mert félnék, hogy leölnek a rogue-ok. Hanem mert egyszerűen az számomra unalmas. Nekem ez a csapatról, a társaságról szól. Még ha épp üres is a szerver és nincs semmi harc, akkor is élvezetesebbé válik egy picit a monoton bossfarmolás azzal, hogy dumálunk a többiekkel, ugratjuk egymást, nevetgélünk, stb.

    De mondjuk számomra egy Diablo és más multi játék is erről szólt. Én nagyon régen leszoktam már a single player feelingről. Kb mióta megvettem az első modememet és kijött az első 20 ezres telefonszámla :D De akkor rákaptam az ízére.

    És a Divisionben szerintem épp az a nagyszerű, hogy nagyon könnyű új ismerősöket szerezni. Két nagyon jófej német rogue ismerősöm pl. onnan van, hogy üldöztem őket, lelőttem egyiket, a másikról lejárt a rogue státusz én meg megkérdeztem, hogy nincs-e hely a csapatban. Egy Hawaii sráccal is úgy ismerkedtem össze, hogy rogue volt, lőttük egymást és nagyot nevettünk, hogy mindketten összeestünk, társaink máshol voltak pont, így mindketten meg is haltunk. friend request és azóta játszottunk együtt többször is. Nem kell ám utálni a rogue-okat, akik normálisan mennek. Pl én tök sokszor van, hogy Publicba szólok, hogy Well Played, ha lelőnek az engem kergetők, visszaszólnak, hogy Thanks man és nem az van, hogy fuck you bitch. Nem feltétlen kell, hogy anyázásról szóljon.

    Nekem pl ezért nem jönnek be a személytelen COD/BF/CS játékok. Bemész a szerverre, összesorsol randomokkal, senki nem szól senkihez, hisz nincs idő, ne afkolj, ott nincs az, hogy felveszed x meg y-t. mész és kb majdnem ugyanaz a feeling, ha nem baráttal együtt tolod épp, mintha single player lenne, csak nagyon ügyesek az AI-k és elpicsáznak :)

  • Brownage

    tag

    válasz woker #16032 üzenetére

    Tisztában vagyok a számokkal, csak mivel mindenki más szintű, egy értelmezhető számot próbáltam leírni, amivel tudsz számolni:) A maximum egyébként nem 20%, hanem 15% manhunt esetén, ha már pontosak akarunk lenni.

    Hát egy-egy pvp fight után 20-30k + DZ Fundzom szokott lenni. Ez adódik rewardból + az eldobott/lootolt pénzből.

    A gear könnyen összeszedhető falcon lostból. 170 körüli gs-ben toltuk le Hard-on, ami 191-es setet dob meg 214 bónuszt. ha 200as vagy, az már bőven challenge szint, ahol már 214-es és 240-es cuccokat kapsz, úgyhogy csak rajtad múlik, hogy vagy-e 200+, mint mások. Járok sokat együtt 198, 205, sőt 187-es emberekkel is és a csapat nem szokott alapvetően ügyetlen lenni. Bezárkózni pedig csak viszonylag kezdő játékosok ellen lehet. A legrosszabb rogue taktika, hogy bemész egy kis szobába, ahol nincs mozgástered és nincs menekülési útvonalad. Odamegy Morpho a 45k skill powerével és 1 shotolja sticky bombbal az egész szobát. Vagy ha van esze a kinti játékosoknak, bedobnak egy shockoló turretet, shock gránátot, fürkészt, akármit, sőt EMP gránátot, amitől nem tudnak használni se healt, se ultit, se semmit, berontasz, ledarálod és kész. Azokat lehet visszatartani az ilyen szobákkal, akiknek nincs tapasztalatuk. Akik nem használnak shockoló cuccokat, robbanólövedéket, stb. Illetve az olyan értelmetlen idióta játékosok ellen jó még, mint akik tegnap HUN-Ga-Biká-t lelőtték, mert a csata közben 20 seces rogue-ok lettünk véletlen találat során. sajnos jobban kell tartni a buta játékosoktól, mint a rogue-októl. A buta játékos vérszemet kap. Jó lenne ezeknek az embereknek a tudtára adni, hogy a 20 sec-er rogue NEM SZÁMÍT ROGUE-NAK! Nem jár érte semmilyen bónusz, ha megölöd. Annyu a jutalom csupán, hogy nem változik az ember rogue-á, tehát "szabadon" ölhető. Csak épp értelme nincs

    Voltunk olyan helyzetben rogue-ként hogy pit mögé beszorultunk egy zsákutcába manhuntosként. ott volt 2 4 fős csapat ellenünk. Le tudtak volna rohanni minket röhögve, ha összedolgoznak. Egyik 4 fős csapat véletlen belelőtt a másikba. Mire a másik 4 fős csapat ledarálta a 20 seces rogueokat, amiért semmi bónuszt nem kaptak. Csupán nekünk segítettek, hisz maradt ott 4 ember, megöltük, és win :P

    Egyébként plays.tv-n visszanéztem 2 videómat. Nem tudom, hogy szintfüggő-e a DZ Funds reward, tudtommal az nem, csak az XP amit kapsz.

    Rank1 rogue-ként 5107DZ Fundsot kaptam (úgyhogy nem voltam eltévedve), Manhuntból pedig 11kDZ funds jött. De lvl 50-en valóban nem nagyon nézegettem, hogy mennyi jár, mert már 1.1 kijövetelekor is 75 felett voltam, így azokról az időkről nincs információm :)

    Szerk: igazad lehet, hatással lehet a szint a pénzre, mert 93 helyett 95ösként 10987DZFunds helyett 11300 körülit kaptam manhuntból. Szóval 2 szinttel magasabbként 300-al többet. Meglehet, hogy akkor 50-esként 5k helyett csak kb fele annyit kapsz. Akkor viszont törekedni kell, hogy elérd minél előbb a 70-80+ -t és akkor jön jól a pénz is :D

  • Brownage

    tag

    válasz kovimester #16043 üzenetére

    Ha valóban lesz két hét pihenőd, akkor az nem egy screenshot miatt lenne, hanem mert a statjaid alátámasztják, hogy használtál csítet.
    Ha ennek tudatában írtad ezt és valóban csaltál korábban, akkor végképp szánalmas a reportod.
    Ha nem csaltál soha, akkor meg nincs mitől félned, nem fogsz egy valaki által beküldött "állítólag XY csinálta ezt a képet" beküldés alapján 14 nap pihit kapni.

    Dehát ezt csak te tudhatod, hogy van-e mitől félned.
    Rólam küldhet bárki ilyen kamu képet akármennyit, max aki megnézi a statomat az kiröhög, hogy mennyire nem tudok célozni :P

  • Brownage

    tag

    válasz utomi #16054 üzenetére

    De most mit rugózol ezen a témán? Legyen kimondva? Az első kérdésed utáni következő hozzászólás rögtön ott volt, hogy használ. Ő maga is leírta a dolgot. Mit akarsz kimondani ezen túlmenően? Nem érted a többiek felháborodását a témában úgy látom.

    Játszottál valaha Recskával? Én sosem. De te ha jól olvastam igen. Te tisztán játszol igaz? Mit szólnál hozzá, ha az adott fénykép úgy készült volna, hogy te vagy az egyik a képen? És kovimester TÉGED jelentett volna, holott semmi közöd az esethez. Itt ez az undorító. Nem az, hogy valaki jelent egy cheatert. Szíve joga azt reoprtolni, akit akar. Csak ne legyen valaki ilyen sötét, buta, hogy a képen szereplő tiszta játékosokat reportolja, míg a képet készítőnek lehet nem is tudja a uplay nevét, így nem is tud kit reportolni.

    Tehát mit szeretnél, mi legyen kimondva? Foglald már össze, mert minden alkalommal ugyanazt írod le, hogy valami legyen kimondva.

    Mondd ki, amit szeretnél, amit gondolsz, ne másra várj és tegyünk pontot a végére.

  • Brownage

    tag

    válasz Anonymus23 #16056 üzenetére

    olyan ódivatú már ez a nem támogatott játékban klán alapítás. 32-en a nevünk elé írjuk a klánlogót. Azt akkor mi van? Közben lehet, hogy abból 20-an nem is ismerjük egymást, mert mindenki mindenki ismerőse és hozzáadódik ő is a klánhoz. ugyanolyan idegenek egymásnak, mintha nem lennének egy klánban. Akikkel meg egy friendlisten vagy, azokkal klán nélkül is ugyanúgy tudsz együtt játszani. Ha van haszna a klánnak, közös klánstash, klán achi, valami, akkor érthető. De amúgy... Vagy legalább egy közös chat, ahol szóba lehetne ingame állni egymással, megkérdezni, hogy kinek van kedve ide meg ide jönni.

    Szvsz a HUN elő/utótagnak több értelme van, mint egy kitalált klánjelzésnek. Ott legalább egy random magyar rádköszönhet, hogy ó helló te is magyar vagy? toljuk együt? és máris egymásra találtak:)

  • Brownage

    tag

    válasz utomi #16062 üzenetére

    Akkor nem érted, jól van :) Ez elvi kérdés. Persze, hogy akinek nincs mitől félnie, az nem fél. De te nem tartod ostoba és buta dolognak azt, hogy a képen látható embereket jelentette név szerint? Nincs itt kettős mérce. Olvasgass vissza. Értsd meg végre, hogy nem azzal van a baj, ha kovi jelenti recskát az ő saját uplay nevén, tegye, megvan hozzá a joga. Ami miatt kifejeztük nemtetszésünket az, hogy ő konkrétan azt írta, hogy a képen látható embereket reportolta. Nem a kép készítőjét. Erre írtam le a véleményem, hogy buta dolog. Ennyi.

    Én nem ismerem Recskát, nem játszottam vele, nem tudom, hogy összehoz-e vele egyszer a sors vagy nem. Nem az fog befolyásolni, hogy játszom-e vele együtt, hogy használ nagyfejeket vagy nem. Ha együtt játszom vele és teleportálgatva mindenkit 1 lövésből lelő, akkor eldönthetem, hogy akarok-e vele játszani, vagy sem. Ha nem csinál ilyet, akkor meg miről beszélünk?

    Te most azt várod el emberektől, hogy a saját barátaikat/haverjaikat dobják el, mert nagyfejet használnak?

    Te egy olyan dologra használod a kettős mércét, ami abszolút nem állja meg a helyét.
    Amennyiben Recska teleportálgatva god mode-ban öldös és nem hal, akkor aki ezt látja, reportolja és kész. Nincs itt kettős mérce. Te láttál ilyet? Tapasztaltál ilyet a társaságában? Mert a kettős mérce az lenne, ha így játszana veletek miközben szídjátok azokat, akik így játszanak. De te magad írtad, hogy ő nem így játszik. Használjuk már helyesen a kettős mérce fogalmát és ne másra mondjuk azt, hogy nem tud olvasni, mikor te magad nem fogod fel, hogy mi váltott ki ellenszenvet az emberekben :P

    De szerintem már így is egy nappal több ideje beszélünk a témáról, mint amennyit érdemel:)

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz Anonymus23 #16063 üzenetére

    jah csak te voltál az utolsó, aki épp válaszolt a témában és tovább folytatva a gondolatot válaszoltam. Nem a te írásodra ment konkrétan a válaszom, csak úgy általánosságban hozzászóltam valami hülyeséget a klántémához, ahogy szoktam :D

  • Brownage

    tag

    válasz bendeguz76 #16112 üzenetére

    Én se favorizáltam a mikrofonos fejhallgatót soha. Fejhallgatóból veszek olyat, ami szépen szól, mikrofon meg bőven jó külön. Nekem mondjuk egy logitech webcam-em van, annak a mikijét használom, de előtte ez a 499Ft-os tesco-s is volt, azzal se volt különösebben gond.

    Engem a szám elé belógó mikrofonok kimondottan zavarnak. elhiszem hogy jobb minőségű a hang, de az én hangomon egy stúdió mikrofon se segít sokat, úgyhogy tökmindegy :)

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz kovimester #16169 üzenetére

    Az M1A már nem sokáig lesz király fegyver szerintem. Heteken belül jön a patch, javítják a Balanced talentet és akkor nem lehet már vele ilyen sorozatlőni, mert ugye csak az első lövésre fog hatni a balanced, kb mint az "initial bullet stability". Szóval két lövés közt lassabban fog összemenni a célkereszt. Már pedig, ha lassabban megy össze, nem lesz már meg a hatalmas előnye az M44-el szemben, ami most ugye lassabb, de ugyanakkor nagyobbakat lehet vele durrantani. Patch után sztem az M44 jobb lesz. Ha esetleg találtok abból jót, akkor azért rakjátok félre :)

  • Brownage

    tag

    válasz Htibimor #16300 üzenetére

    Valsz hamarosan vissza fogsz róla váltani ahogy hallom. Javítják, hisz a Sentry eredetileg távcsöveshez készült. Nem fog működni automata fegyverekkel a 4-es bónusz, mert így túl brutál.

  • Brownage

    tag

    válasz [hun] warhea #16313 üzenetére

    lesz amúgy valamire jó a PxC? Mert összességében most se kell semmire, tök mindegy mennyi a cap. Mi értelme, hogy 1000 helyett 2000-em lesz és aztán nem lesz mire költeni ismét?:P

  • Brownage

    tag

    válasz Anonymus23 #16314 üzenetére

    1.2-vel jön a 200+ DZ Bracket, ott minden Div Tech láda kizárólag fixen sárgát fog dogni. Nem fogsz több zöld/kékkel találkozni ott.

  • Brownage

    tag

    válasz vegitossj7 #16320 üzenetére

    De most magadat cáfoglod meg a linkkel aztán leírod, hogy nem érted mire gondolt.
    Felsoroltál 3 dolgot, és közölted, hogy nincs más.
    A linkednél 12 pont van felsorolva és továbbra is azt mondod, hogy az általad említett 3 dolgon kívül nem volt másról szó :)

    Oké, hogy a 12-nek egy részét már múlt héten is említették, de akkor is :)

    Konkrétabban:
    1.2-ben még nem jön a nagy fegyver balanszolás.
    brutal, sentry nerf le lett írva.

    1.2-ben jönnek új setek. Ezek is ugyanilyen gearscore-úak lesznek, tehát nem kapunk lilát, nem lesz magasabb a gearscore. A mostani gyengébb fegyverekhez fog adni setbonuszt az uj set, hogy azokat is lehessen használni.

    ezekrők már volt szó múlt héten: gear talents: reckless/balanced fixed , talent stacking bug fixed

    a performance gear modok kicsit fel lesznek túrbózva, mert most elég gagyik. Lehet velük tovább erősíteni a skilleket.

    A karakterlapon a Health helyett a toughness érték lesz (lásd diablo). Magyarul talán keménység?:) Lényeg, hogy most a HP nem mond semmit önmagában. A Toughnessbe bele fog számítani az armor is, így egy átláthatóbb képet kap az ember hogy most a 80k élet 50% armorral jobb-e, mint a 70k hp a 65%armorral. Mert ezeket összekombinálva ad egy egyértelmű értéket. Magasabb Toughness = jobb túlélés.

    A mostani 65% armor capet felemelik 75%-ra

    játékon belül láthatjuk majd azt, ha beszélünk. "Voice indicator". nem kell kérdezgetni hogy msot hallotok? Működik? Illetve látja mindenki ha folyamatosan zúg a mikrofonja.

    PxC Cap increased to 2000 (from 1000)

    no new gearscore items (204 HE and 240 SET still highest)

    Szóval nem sok, de több, mint 3 sor :P

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz velizare #16326 üzenetére

    Nem feltétlenül. Az átlag játékos számára nem tiszták ezek a fogalmak és csak azt látja, hogy mennyi az élete és hiába ad egy ruha 500-al kevesebb armort, azt fogja választani, mert azt látja, hogy ezerrel több élete lesz tőle.

  • Brownage

    tag

    válasz Snip3r_HUN #16390 üzenetére

    jah, szombaton :P

    Egyébként ma nekünk is epic fightunk volt. kiderült hogy egy másik ismerősökből álló csapat is mi szerverünkön van és 8an mentünk együtt.

    13 percnyi élvezetes fightok és izgalmak :)
    [plays.tv/barnus]

    az a BandiSenna amúgy egy random arc volt dz-ben csak úgy inveltük. aztán pislogott szegény hogy hova került :)

    aztán 3 főre szétestünk de hasonlóan folytatódott az este. Jó az, amikor olyan emberekkel vagyok együtt, akik nem idegeskednek a halál miatt, leszarják a pénzt, kulcsot, csupán a csata miatt játszunk.

    Jó volt fejlődésre nagyon a biztonságos rogue-ság de én spec már unom az öljünk meg egy embert és fussunk északra míg le nem jár dolgot. egyszerűen unalmas. egy-egy ilyen nagy tűzharc viszont nagyon nagy élmény és azt se bánom hogy a végén meghalok. rá is irogattam a végén az ellenfelekre whisperben hogy gg, well played, nice job, etc. kitartóak voltak és a végén összedolgoztak, bekerítettek. szóval kurva jó harcok voltak egész este. 200k dz funds-al mentem be. 380-al jöttem ki. pedig haltam párszor. még manhuntosként is. xp ugye nem releváns, hisz általában max szintről indulok 99 plafonról. volt ma olyan hogy 99 feléig visszament a csík, asszem hogy 99-en 90% körül hagytam abba ma. de ugye ez csalóka mert amikor maxon vagyok és túlélek, akkor nem tud már feljebb menni, szóval pluszban sosem jövök ki, max egálban :)

    na de majd holnap. megvan elég fundz a heti receptre, a hét hátralévő részében mehetek a dz 48as "kiskarival" előbb-utóbb csak meglesz azzal is a 99 :)

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz .LnB #16394 üzenetére

    Sőt képzeld még csak nem is Broken Circle lesz a neve és nem is fog lila setet dobni, tehát a térkép északi részén lévő infó mind megváltozott. Már csak az a kérdés, hogy a helyszín marad-e, vagy a bejárat is máshol lesz-e :D

  • Brownage

    tag

    válasz kovimester #16409 üzenetére

    És mit csinálnál pvp nélkül, mondjuk 1 hét után? sport bolt, könyvtár, épitkezési terület hármas között rohangálni hosszú távon irtó izgalmas ám :)

    Pont, hogy a normálisabb pvp-re kéne ráfeküdniük, mert akik nem szídják a játékot, általában azért nem, mert nem a monoton, ultraunalmas pve farmolást csinálják. Mondjuk technikailag simán megoldható lenne, hogy a jelenlegi DZ maradjon meg kiscsoportos játszótérnek elsősorban pve-re. Ne legyen sima playernek xp/pénzbüntetés, viszont a rogue ha meghal, akkor bukjon dupla vagy tripla ennyit, mint most. És akkor meggondolja mindenki, hogy valóban bevállalja-e, a szerencsétlen játékos meg max 20 secet veszít meg két sárgát, de xp-t/pénzt nem. azt akkor lehet farmolgatni.

    PvP-re meg csinálhatnának egy matchmaking rendszert külön DZ szerverre, ahova bedob mondjuk 2, 3 vagy 4 4fős csapatot és akkor ők azzal a szándékkal vannak bent, hogy az ellenséges csapatokat megöljék.

    Máris örülhetnének a monotonitástűrő minden multi játékot szólóban játszó farmerek is.

    Bár lehet az lenne a legjobb, ha lenne nekik egy külön opció, hogy saját instába szeretnének bemenni, ahol nincs senki rajtuk kívül, ezzel kiírtva a maradék multi részt is, biztos ami biztos alapon, jobb, ha nem találkozunk senkivel. Azt akkor lehet tolni az xp farmot reggeltől estig :)

    [ Szerkesztve ]

  • Brownage

    tag

    válasz .LnB #16414 üzenetére

    Én vissza is sírom egyébként azt az időt. Persze, szar volt amikor megöltek, vagy akár csak figyelmetlenség miatt meghaltunk NPC-től, mert akkor is többet veszítettünk mint most. Viszont megvolt az a félelem, hogy huu basszus meg ne haljak, mert az nagyon rossz. Most igazából ez teljesen elmúlt. Persze, értem én, hogy aki még nem 75-ös és most minden erejével azon küzd, hogy meglegyen, annak nem lenne jó. De 1.1 előtt amint 50 lettél, nem volt értelme tovább fejlődni. Most 75 után nincs értelme. De igazából előbb-utóbb eljut az ember 90+-ra. Akár 99-re. Most ha több xp-t veszítenék, volna jelentősége, hogy épp 99-es vagyok vagy 96-os? Még csak 1 szintnyit se esik vissza az ember soha semmilyen körülmény között. Max ha épp az elmúlt fél órában lépett valaki szintet, akkor elképzelhető, hogy 1-2 haláltól visszaesik.

    Anno Diablo 2 Hell fokozatán ilyen volt. 4-5 halállal akár egy teljes szintet lehetett bukni. Pontosabban ugye ott visszaesni nem lehetett. Csak az adott szint legelejéig. Nem az, hogy manhuntosként leölnek 2x és akkor látom, hogy negyed szinttel hátrébb vagyok, ami 2 manhunt után vissza is jön...

  • Brownage

    tag

    válasz bunfi #16415 üzenetére

    Ezt értem, de olvassátok el a megjelenés előtti leírásokat. Sőőt anno valamelyik ilyen E3 vagy melyik trailer is arra volt kihegyezve, hogy DZ-ben extract van, jön a 4 fős csapat és hátulról fejbelövi a játékost. Én megértem és elfogadom, ha valaki nem szereti a PvP-t, viszont sajnos el kell fogadnotok, hogy ez a játék erősen PvP-re lett megírva. Ez kb. tényleg olyan, mintha most azt mondanád, hogy a Battlefieldben ne erőltessék rád, hogy más játékosok ellen küzdj, mert te NPC-ket szeretnél ölni. Semmi akadálya. Van 6 órányi campaign, azt kell beosztani azt viszont látásra.

    Nem rosszindulatból mondom, de aki irtózik a pvp-től, aki eltörölné az egész pvp lehetőséget, annak ez a játék nem való. De most komolyan. Mármint nem lesz hirtelen a játékból pve paradicsom, hiába reménykednek az emberek. Az, hogy néha kijön egy incursion az jó 1-1 napnyi elfoglaltásgnak, de hamar farmmá válik az is. Mondjuk az első DLC az kedvezni fog a pve-t kedvelőknek, azt én is nagyon várom azóta, hogy olvastam róla. Főleg amiatt vettem meg a Season Passt, mert nagyon bejönnek a földalatti helyszínek, nagyon jó hangulatuk van. Elképzelhető, hogy a Diablo Riftekhez hasonló rendszer meg fogja dobni a pve hangulatot. Csak az a baj, hogy akik nem szeretnek pvpzni, akiknek rossz élményük volt DZ-ben, azok ha eddig nem vették meg a DLC-t, azok lehet, hogy nem is fogják, így kimaradnak abból is. Bár mondjuk az utána lévő DLC-re is készüljenek a pvp-t utálók lélekben, hogy az meg ugye valami Survival mode lesz, az végképp a DZ-n belüli pvp köré épül. Ott még inkább rá lesz kényszerítve az ember, ha magát a DLC-t játszani akarja.

Új hozzászólás Aktív témák