Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DummyBoy

    senior tag

    Aki résztvett a closed beta-ban, megkaptátok a lámás pólót?

    Csak mert nekem azt írja a store, hogy locked, mert csak a closed bétásoknak járt ... mellette a levéllel amiben az volt, hogy kaptam egy pólót ...

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz myckey #2268 üzenetére

    Nem hinném, hogy off. :) Egyrészt mert teljesen egyetértek, másrészt főleg ha a játékra vetítjük, itt tényleg sokat számí milyen effektív stratégiát agyal ki az ember egy adott feladat megoldásához :)

    Pont ez tetszik ebben a játékban. Ha elb@szok egy küldetést, akkor megpróbálhatom ugyanúgy, csak jobban figyelve, vagy teljesen másképpen, attól függően, hogy éppen mihez van kedvem.

    Annyira nem ültem fel a hájpvonatra, mint ahogyan sokan, és szerintem ezért is élvezem annyira, lehet alacsonyak voltak az elvárásaim, de a closed és open béta után mégis megvettem, pedig megfogadtam, hogy várni fogok.

    Ubisoft játék, a bugok itt már már feature-nek számítanak, nem beszélve a teljesen eb@szott játékokról (A barátaim pl. a Division-ös bukta után döntöttek úgy hogy nem veszik meg a WildLands-et, max pár hónappal megjelenés után, negyed áron ...) de eddig kellemesen pozitív csalódás a játék, a gémer-rant-omtól függetlenül is ...

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz duvi #2265 üzenetére

    Igen, tudom jelen esetben az "Alarm"-ot arra értem, hogy Undetected-ből Hunted-ek leszünk ...

    Úgy vettem észre, hogy a torony kilövése arra jó, hogy ne tudjanak helikopteres segítséget hívni, ettől még ha Hunted-be kerülök (És kilőttem a tornyokat) simán hívnak 2-3 autónyi reinforcement-et.

    @kiserik: Na ezt hiányolom, ugyanis nem mindig követik ezeket a dolgokat.

    @myckey: Általában ha hibázom, azzal tisztában vagyok, vagy végiggondolom hol siklott el a dolog, és ha kiderül akkor szidom magam miatta. De nem mindig magamban keresem a hibát. Logikátlan és felesleges, főleg a mai világban.

    Nem egyszer fordult elő a játék folyamán, hogy rosszul számoltam ki a lépést, vagy mellé(alá-felé)lőttem, és hasonlók. Azokért csak magam hibáztathatom. Vagy pl: Nem néztem szét elég tüzetesen, és a küldetés végén már lootolgatás közben szaladtam bele egy elkóborolt őrszembe...

    Aztán van amikor pl. jármű drop-off-ot kérek magam elé, majd a fejemre dobják a SUV-ot és fekszem is, na azon inkább röhögök. Vagy mikor tag-elném a konvoj-t és a lázadók elütnek közben.

    (Épp ismerősökkel játszottunk, mikor az egyiket hirtelen lelőtte valaki ... Nem értettük, hogyan, erre kiderült, hogy az előbb lelőtt és felrobbant helikopter roncsában ott ÜL 4 szekárió, és ők lőtték le ...)

    Viszont vannak dolgok amelyek kifejezetten idegesítőek, és nem csak egyszer futok beléjük. Ha nem lennék benne biztos, hogy nem én sakkozom el, akkor nem mondanám ...

    Nekem hiányzik pár extra dolog az AI irányításából (Mint említettem, Defend, Hide pl.), jó lenne pl. ha lenne egy olyan skill mitn a sync shot csak mondjuk behatoláshoz. Ettől függetlenül jó hogy vannak, ha nem így lenne, akkor leültetném őket a bázison pihenni, amíg én kalandozok. Szeretem kommótosan, precízen jól körbejárni, felderíteni a terepet támadás előtt, erre public coop-on esélyem sem lenne, ezért maradnak a srácok, de tegnap este rendesen elgurították a gyógyszeremet ... 10 próbából kb.3 az én hibámból hiúsult meg, 7 pedig az AI okozta extra nehézségekből adódóan.

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz myckey #2262 üzenetére

    Nincs gond a fejlesztgetéssel, de vannak olyan dolgok, amire az AI nem reagál helyesen, vagy hülyeséget csinál. Ezen nem lehet mit fejleszteni júzer oldalról.

    1: Jóformán az összes Alarm eddig azért volt, mert valamelyik AI csapattársat észrevették, mert olyan helyen állt meg, ami szem előtt van. Persze bújtathatom őket valahol, de leginkább valamilyen mozgás után szokott ez előjönni, vagy pl. Sync shot után ottmaradnak ahonnan lőttek. Akkor is ha az az utca közepe.

    2: Sync shotnál szoktam ügyelni arra, hogy a trükkös célpont az enyém legyen, mert könnyen elvesztik, de ettől még előfordul, hogy kiadod a parancsot, és a 4-ből 2 fekszik, mire a 3-ik benyögi hogy elveszette a célpontot és már szól is az alarm... Ez nem júzer oldal, egyszerűen pech, viszont mikor teljesen tiszta célpontot veszít el, akkor morci szoktam lenni.

    Az utasítás sem tökéletes, mert szeretnek túlságosan önállóan gondolkodni. Beküldöm őket az enemykkel telt szobába, és kiadom a tűzparancsot, erre kiszaladnak az udvarra enemyt keresni, a szobában meg nem ölik meg a népet ... (Persze ez ritka, csak mindig a legrosszabkor jön elő ...)

    Amikor meg a nyakamba rántanak egy 4 fős Unidad patrolt, akkor már nem nagyon utasítgatok ... Ilyenkor vicces a 4-es pont, mert 3 kis barátom álldogál az út közepén, én majd 100 méterre tőlük egy bokorban fekve drónozgatok, erre engem lőnek ki először...

    A járművezetés mondjuk nekem is hiányzik :)

    Nem akarom hogy könnyebb legyen, igazából inkább legyen nehezebb, csak néha idegesít, mikor fekszem a szikla mögött bújva, mert kis barátaim rámhívták a fél világot, és próbálok olyan pozíciót találni, ahonnan tudnék lőni, erre amint kidugom a fejem, bedarálnak azonnal, ahelyett hogy a mellettem álló 3 bókával foglalkoznának, akik teljesen tiszta célpontot nyújtva várják hogy mi fog kisülni a történetből ...

  • DummyBoy

    senior tag

    Na az AI csapat tegnap teljesen kiakasztott ... Ha a csapattársak AI-ja fele olyan jó lenne mint az Enemy-é akkor túl könnyű lenne a játék. (Tudom, hogy coop-ban fényévekkel jobb, de a cimboráim még nem vették meg a játékot, így kénytelen vagyok az AI-val szüttyögni, ha a saját tempómban, stílusomban akarok játszani...)

    Elértem azt a szintet, hogy visszább kell vennem a nehézségből :(

    10-szer tuti megfeküdtem a qrva küldetés alatt, ráadásul egy csomószor meg kellett ölnöm magam, mert nincs restart a küldetésre ...

    Az még hagyján hogy a csapattársaim (AI) rosszabbak mint a méltán híres Battlefield Medikek, és biztos hogy a legnagyobb tűzharc közepén 8 enemy között akarnak felhúzni, de amit tegnap műveltek, az teljesen kiverte a biztosítékot:

    1: Fedezem fel a zónát, szépen sorban spottolgatok, sunnyogok, erre a 3 majom valami okból besétált az enemy bázis közepére álldogálni egy kicsit, mintha nem lenne jobb dolguk. Az enemy patrol pedig szépen besétált melléjük, pacsi - pacsi - alarm - restart...

    2: Nem először fordul elő hogy elrontják a Sync Shotot. Mondjuk abból a szempontból jó, hogy érdekes helyzeteket teremtenek vele, és szinesíti, "valósághűbbé" teszi a játékot, de amikor 6-odjára csinálok egy küldetést, és a teljesen tiszta célpont megmozdul kicsit, és elveszti a sync-et pont lövéskor, az dühítő.

    3: Néha hónapokig lövik a szerencsétlen enemy-t, néha meg 3 lövésből 6 ellenelet szednek ki ... persze a hónapokig tartó lövödözés mindig a legrosszabbkor jön elő.

    4: Ehhez kapcsolódva, kedves kommandós barátaim szeretik kerülni a tűzharcot, volt rá példa, hogy rámszabadítottak egy Unidad patrolt (Út közepén álldoglálás ugye ...), majd elbújtak, amíg azok engem bedaráltak ...

    5: Az AI-k barátok ... Mindegy, hogy Unidad, SB vagy bárki, tuti, hogy az én cimboráim nem bántják őket, amíg nem nagyon kell ... Tegnap enemy áll a lépcső tetején, beküldtem a bókákat, hogy lőjék le, 3 mókus beszalad, erre az enemy a falon keresztül ENGEM darált be (Aki épp a másik szobában vártam, hogy rend legyen ...) és nem a 3 arcába lihegő AI csapattársamat ...

    Pár nap bóklászás után tetszik a játék, de pár dolgot hiányolok:

    Jó lenne egy-két extra parancs az AI-nek, mint pl: Defend és Hide ... A Defend-es küldetéseket nem lehet velük megcsinálni Extreme-en, mert egyszerűen ha kiadom a Fire parancsot, akkor elszaladnak mindhárman 1 szerencsétlen mókus után, míg a másik oldalon Szarumán összes orkja épp a qrva RádióStation ostromára készül, ha meg regroupolok, akkor nem lőnek, csak szépen végignézik, ahogy lelőnek, majd felhúznak, hogy megint végignézhessék.

    Hide meg ugye a saját életünk megkönnyítésére ... egyszerűen túl sokszor fedezik fel őket.

    Valamint jobb lenne skálázható nehézségi fok is. Mondjuk egy Custom, ahol be tudom állítani, hogy a térkép ne mutassa az enemyket, és amennyire lehet legyen nehéz, de ettől még az enemy pontosságát és erősségét kicsit lentebb venném. Persze izgalmas a sunnyogás, és hogy tétje van, de néha vannak WTF momentek, amiket be tudnék áldozni a "realizmus" oltárán ...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés