Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Vivo X300 Ultra - tárcsázz, ha van rá keret!
- Samsung Galaxy A57 - kecses test, lusta lélek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Így spórolhat az Apple az iPhone 18 kijelzőin
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Távozik az Apple vezérigazgatója
- Android szakmai topik
- Huawei P10 - pisztácia nem is volt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Loopus
tag
Koszi. Ezt sem ismertem, de megprobalom jol.
simonzé :
Ha pl. akarsz egy Cakewalk/Cubase szeru progit (audiosavok+midi), plusz pl egy ReBirth-ot egyutt hasznalni. A Rebirth ugyanis hajlamos volt lefoglalni a kartya teljes wave lejatszasi kepesseget (huh, ez igy elegge szep lett
). 98 alatt legalabb is ez volt a helyzet, de szvsz Xp alatt is ez lenne.
[Szerkesztve] -
simonzé
addikt
Nálam ha két hangkártya van a gépben, a régebben telepített megnémul. A Windows támogat egyáltalán több hagkártyát?
Amatőr vagyok, ezért azt sem igazán értem, mire való több hangkártya egy gépben.
-
Sosem probaltam, viszont mar a kezdetek ota (´96) lattam, es hallottam rola: n-Track Studio Bővebben: link
A FAQ-ban talalhato infok szerint annyi forrast tud kezelni, amennyit csak akarsz:
Bővebben: link
Kicsit lejjebb a 2.o pontban arulkodik arrol, hogy a kezelendö hangkartyak szam a az IRQ es DMA beallittasoktol függ. -
for-gee
csendes tag
Hi! Tehát a Cakewalk és Cubase tud kezelni több hangkártyát?
Mennyit?
Pont egy hasonló projekten gondolkodom ugyanis (házi stúdió építés, de minimális befektetéssel, olcsóbban mint a TerraTec hard disk recordere, ami kb. 100-120 ezer).
Tkp. a zenekari próbáinkat akarnám felvenni gépre, sávonként hogy esetleg egy demót ki tudjunk keverni, meg egyébként is érdekelnek a ''hangmérnöki'' teendők. Nyolc bemenet elég lenne, az 4 x 3.000 Ft-os Soundblaster hangkártya = 12ezerből megvan. Csak eddig nem voltam benne biztos, melyik progi tudja. -
j.bravo
addikt