Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doblós
aktív tag
válasz
H.Istvan25 #246 üzenetére
Remélem neked lesz igazad.Holnap mindenképpen posztolom,hogyan kaptam vissza
-
Doblós
aktív tag
válasz
H.Istvan25 #244 üzenetére
Nagyon remélem,mert kitérek a hitemből,egyébként is,már várja az új gazdija,akinek egy makulátlan készüléket ígértem.
Meglátjuk,mi lesz,mert kellene vinnem a másik telómat is hozzájuk
stp1dh természetesen mindenképpen visszajelzek.
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
TMXben van a telefonom, és a Samsung most írt egy emilt, hogy cserét kapok. Szerintetek már mehete, vagy vvárjam meg a TMX értesítést is?
Köszi a választ! -
Gedeon31
addikt
A TMX szervizzel igen sok sz@r javítást lehetett eddig olvasni,most sajnos bele futottam.Már nekem is van tapasztalatom .
Múlt hét kedden vitték el a telefonomat a TMX szerízbe ,mert púpos lett a bal oldalán az oldalsó keret ,majd el is tört. Szerettem volna ,ha háznál csinálják meg ,de nem lehet ,mert a Samsung spórolása miatt szinte csak bent javítanak.
Pénteken vissza jött a telefonom a keretet kicserélték ,de használhatatlan lett ,mert elcseszték a SIM kártya foglalatot. Péntek délután kétszer hívtam a Samsung 80-as számát amin elérhetők. Próbáljanak valamit tenni lehessen megint igényelni a szervizt. Megigérték szombaton valószínűleg ezt megtudom tenni működött is. Szerda volt a legkorábbi időpont. Kedden hívtak elnézést kérnek a kellemetlenségért ,de megint nem tudják háznál szerelni be kell vinni. Gondoltam marha jó mi lesz a következő amit elbasznak a telefonon majd.
Szerdán elvitték arról volt szó pénteken jelentkeznek hétfőn hozzák ,hát nem így történt. A Samsungot hívtam megint még nem látják kész lenne a telefon. Marha jó egy max 15 perces munkából lett másfél hét aztán még mindig várhatom mire visszajön majd megkapom. -
Xantomas
őstag
válasz
H.Istvan25 #237 üzenetére
A Microsoft már nem gyárt hozzá alkarészt. Nem feltételezem, hogy szándékosan tesznek bele utángyártott alkatrészt, próbálok jóhiszemű lenni, és azt feltételezni, hogy belefutottak egy szállítmány utángyártott alkatrészbe, és az ő minőségellenörzésükön csúszott át, hogy ezt nem vették észre.
Az más tészta, hogy a telefont gyártói szavatossága valószínüsíthetően lejárt, és már nincs teljes alkatrésztellátási lánca. Nem írom inkább le, hogy ilyenkor mi a menet.
-
Xantomas
őstag
Nekem is lett ügyem a Telemax-szal. Ez már második körben egy cseppet homár gyanús.
Adott egy Nokia Lumia 820, 2 év 2 hónapos, lejárt gyári garanciával, de fizetett T-mobile -os biztosítással, töréskárra.
Grancia letelte elött megjárta a Váci úti Nokia szervízet, mert be volt égve az amoled kijelző alsó értesítési sávjánál, amit garanciában ki is cseréltek. Helyben vettem is rá új gyári hátlapot, amiben hibátlan belső ragasztások, illetve gyártósori, valamint QA azonosítók is bele vannak égetve.Január közepén leejtettem a telefont, és berepedt a digitizer, de csak az sérült, a kijelzőnek semmi baja, hátlapnak semmi baja. Biztosító, telemax értesítve lett, azt mondták telefonos egyeztetéskor, hogy valószínűleg kijelző, és digitizer csere. Kijelzőt nem értettem, jeleztük, mert az nem sérült. 4500 ft javítási önrész, ami 10%. Ez eleve soknak tűnt, se sebaj.
TMX-et megjárta, visszajött a telefon, kínai, rossz minőségű utángyártott hátlappal, kínai rosszminőségű utángyártott digitizerrel, és pocsék képű kijelzővel. A munkalapon érintő panel, kijelző, és hátlap cserét tűntettek fel.
A honlapjukon, valamint telefonos kapcsolatfelvételkor a gyári jaítási útmutatóra, és alkatrészekre hivatkoztak.
Mivel a beépített alkatrészek se nem gyáriak, se nem gyári minőségűek, ugyanakkor ennek nem feleltek meg.Az megint más tészta, hogy ezt a javítást, a biztosító fele számlázták ki, és így az anyagi károsult nem én, hanem a biztosító.
A telefont visszaküldtem, majd visszakaptam újra, azzal a munkalapi megjegyzéssel, hogy javítás nem történt. Ez valójában így van, egy szép panaszlevéllel a futár vitte is vissza, a képeket pedig küldöm a szervíznek.
-
V.T.
aktív tag
Heló!
Hogy jót is írjak róluk.
A második javítás nagyon jól és gyorsan sikerült.
Szerdán elvitte a futár és a következő hétfőn már hozta is vissza.
Megcsinálták a kijelző elforgatást végre tökéletesen működik.
Nem biztos hogy mindenkivel genyóznak, pedig én is paráztam tőle mivel rögtön küldtem vissza mikor megkaptam. -
13rainiaC
csendes tag
Pont ezt írtam, hogy használhatatlan. Pl. a VII kerületnél kidobja a címet, hogy Budapest VII. kerület 1101 Budapest, Baross tér 11/c ami már önmagában is ellentmondás, mert nem lehet 1101 irányítószáma a VII. kerületnek, de még hab a tortán, hogy a térképen meg bejelöli hozzá az ecseri úti postát. Nekem ebből sajnos nem egyértelmű, hogy hova is lehet vinni. És nem ez az egyetlen ami rosszul szerepel.
-
kcsa
veterán
-
13rainiaC
csendes tag
Sziasztok!
Huawei készülékemet szeretném leadni garanciális javításra, azonban nem világos, pontosan hol is tehetem ezt meg. A Huawei oldalán levő térképes szervizpont választó használhatatlan. A TeleMax oldala egy budapesti helyet ír (Smartphone Hungary Kft., Erzsébet krt. 28.). Olvastam olyat is, hogy valaki a Speedshop-nál adta le a készülékét. Van ezekről a leadópontokról valami használható és hivatalos lista?
Előre is köszönöm.
Üdv -
PiTM0N
tag
Sziasztok! Nekem szerencsére pozitív tapasztalatom volt velük, ASUS készülékkel.
Az ASUS TF201 típusú táblagépemen a hibajelenség az volt, hogy csak töltőről működött, ha kihúztam azonnal kikapcsolt és gyakran készenléti módban is kikapcsolt (miközben be volt dugva töltőre).
Nemrég (jan.12) személyesen leadtam, a dokkolójával és töltőjével együtt javításra, pontosabban árajánlat kérésre. Két nappal később meg is kaptam, melyben egy tétel szerepelt "Kalibrálás+Munkadíj" , összesen 5000Ft-ért, így kértem a javítást.
Január 15-én már kaptam is az értesítést, hogy készen van. Az ügyfélszolgálatos normális volt, csak nagyon sokat (50+perc) kellett várni mire sorra kerültem. Minden zokszó nélkül megvárta amíg megvizsgáltam új sérüléseket keresve a gépemet, és amíg kipróbáltam, hogy tényleg meglett-e javítva. Mivel minden rendben volt, átvettem és kifizettem.
Végig olvastam az egész topikot, ezért én is lefotóztam még a szervizükben, minden oldalról, eléggé rettegtem, mi lesz ebből, mert már sokszor lett szervizeltetve (máshol) ez a gép. Dióhéjban 6 hónapot nem tudtam használni, mert egyszer a kijelzőre tett egy nagy karcot, aztán kicserélték, de a hátlapról leszedték a festéket utána 2x. MediaMarkt biztostosítással volt ez a gebasz.
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Refurbished Nexus 7 32gigás tabletem ami 1 hónapos korában elkezdett rosszalkodni, ugrált a képe össze vissza.
December 23.-án elvitte a postás a Telemaxhoz. 30.-án kaptam tőlük sms-t hogy megkapták és hogy 2-20nap között lesz a javítás.
A honlapon még mindig a Javítás alatt státusz van, most írtam nekik emailt, hogy lassan lejár a 20 nap és hogy meddig kell még nélkülöznöm a tabot.
Kíváncsi vagyok válaszolnak e még egyáltalán. -
orosmet
tag
Így olvasva a tapasztalatokat, most elgondolkodtam, hogy egyáltalán elküldjem-e a gépemet. Nálam is Lenovo notebookról lenne szó, a winchester még nem ment teljesen tönkre, de hamarosan vége lesz, jelenleg 3% a kondíciója. Kb. 1 hónapom lenne rá, addig tudnám nélkülözni, utána nem lesz rá időm, hogy utánajárjak állandóan mi van a géppel...
-
dugo_
veterán
válasz
H.Istvan25 #227 üzenetére
Biztos, hogy ez a helyzet. Balkánra ez a színvonal jár a Lenovo szerint, ennyi.
Másik topikban írták, hogy sokszor még a rendelt alkatrészt se küldi a központ, nincs mivel javítani a gépeket.
____
Azóta viszont az én sztorim is semmis, nem csak ez volt a baja a gépnek, a hiba 96 óra után újra előjött.
Másodszori beküldéskor el sem ismerte a Telemax, hogy hibás maradt a gép.
Most ment vissza harmadszorra, paragrafusokkal és jogi bla-blákkal kiegészítve a csomag. Várom a legjobbakat. -
Thommyboj
aktív tag
Kedves tagok!
Íme az én kálváriám a telemaxxal.
2015. Július 28.-án vásároltam egy Lenovo Flex 2 notebookot.
A notebook másfél hónapot bírt.Feltehetőleg a merevlemez adta be a kulcsot.
Ezeket nem lehet sehogy se elérni. Telefont nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak. A garanciafutárt próbáltam minden módszerrel megrendelni, de a végén a lenovo.txm.hu oldalon sokadjára jártam csak sikerrel. Ezután is csak reménykedtem, mivel visszaigazoló e-mail egyáltalán nem jött, így azt se tudtam, hogy most fogadták-e futár rendelésemet.
Végülis jó pár nappal később állított be a posta egy samsungos levéllel. A postás se volt felkészült. Miután elvitte a posta a laptopot nagy várakozás kezdödött. 2 hét után szinte minden nap próbáltam elérni a telemaxot, hogy mégis mit tudnak mondani a notebookról, de soha se tudtam elérni őket. Rengeteg e-mailt is küldtem. 4 hét és fél hét után tudtam végre valakivel beszélni. A hölgy elmondta, hogy a notebookhoz nem érkezett meg a cserealkatrész. Egy hivatalos szakszervízben miért nincsen egy általános alkatrész raktáron? Ezután közölte velem, hogy kiállítanak egy cserejegyzőkönyvet, amit elküldenek postán és ezzel kell majd a vásárlás helyén kérni a cserét. Máshol ezt is a szakszervíz intézni. Elvileg a szakszervíz van közvetlen kapcsolatban a gyártóval. A cserejegyzőkönyvet körülbelül másfél hét múlva kaptuk meg.
Összegezve: 4 és fél hétig azt se tudtam, hogy mi van a notebookommal. Majd ismét másfél hétig nem tudtam mihez kezdeni. A cserejegyzőkönyvet megkapva pedig ismét várhattam 2 hetet, mire a Lenovo közölte a webáruházon keresztül velem, hogy nincs ilyen termék. Ezek után nagy nehezen vissza tudtam szerezni a notebookom árát.
Soha többé nem akarok kapcsolatba kerülni ezzel a kokler társasággal. Lenovot se veszek többet, de addig biztos nem, ameddig ez a cég a hivatalos "szakszervíz". -
sonyzs
csendes tag
Sziasztok!
Azért írok ide a fórumra, hogy ne csak kedvezőtlen tapasztalatok szerepeljenek. Előrebocsátom, hogy végigolvastam az összes hozzászólást, és nagyon vegyes érzelmekkel, az aznapi újsággal körbefényképezve adtam le a készülékemet javításra. Sőt, vettem is előtte egy új telefont, mert nem bíztam benne, hogy épségben visszakapom, de szerencsére kellemesen csalódtam.
Tehát egy 7 hónapos, de külsőleg teljesen újszerű Honor 6 Plus készükről van szó. Már új kora óta gond volt a másodlagos SIM kártyás beszélgetések hangminőségével, szakadozott, eltorzul a hang, de a hiba csak időszakosan jelentkezett. Aztán egyre nehezebben reagált a hangerő fel gombra, végül a ki/bekapcsoló gomb is meghibásodott, így kénytelen voltam leadni javításra.
2015.12.27.-én a Speedshop-nál adtam le, ahol eredetileg a készüléket vásároltam, ők pedig a Telemaxhoz továbbították, de már előre figyelmeztettek, hogy ott csak 01.05.-én indul a munka, így február eleje előtt ne nagyon számítsak a telefonomra. A munkalap tanúsága szerint valóban 2016.01.05.-én érkezett meg a TMX-hez, ahol másnapra! meg is javították, és 2016.01.08.-án már mehettem is a Speedshop-hoz a készülékemért. A munkalap tanúsága szerint előlap+LCD/TP+FPC+Receiver+Battery, valamint akkufedél csere, SW frissítés és tesztelés történt. Ennek megfelelően egy makulátlan, elöl-hátul gyári fóliákkal ellátott, teljesen újszerű, kifogástalanul működő telefont kaptam vissza. Az LCD csere miatt természetesen leszedték a Touchplus üvegfóliát, ezt gondosan becsomagolva, felragasztásra kész állapotban adtak vissza a készülékkel együtt. Mellékelték a munkalapot és az általuk végzett teszt eredményét.
Úgyhogy ne adjátok fel a reményt, nem mindenkinek karcolják össze, teszik tönkre a leadott készülékét. Előfordul hogy hibátlan állapotban, tökéletesen megjavítva, gyorsan visszakerül a tulajdonosához. Pontosan úgy, ahogyan az ma Európában elvárható.
Szép napot!
-
tekknopit
csendes tag
Itt a kép a problémámról. Szerintem meg ér egy Garanciális javíttatást. Beszéltem a Huawei fővárosi központjával is és mondták ha ennyire észlelhető a felhősödés akkor mindenképp garanciás a dolog.
Alaplap hibára gyanakodnak. Hát megpróbáljuk...Én magamtól nem fogok neki állni berhelni az tuti,mivel garanciás úgy vagyok vele miért ne. Ettől rosszabb remélem Úgysem lehet. -
kcsa
veterán
válasz
tekknopit #220 üzenetére
Akkor ez nem pixelhiba, hanem foltosodás. Egy nekem is van (szintén Huawei, csak Mate7) az alsó harmad tetején, középen. Zavar, de egyel még együtt tudok élni, öttel én se tudnék, szóval megértem a gondod.
Viszont ha ebből van öt, az már jó eséllyel garanciális lesz valóban.
Viszont visszatérve a TMX-es kérdésedre: valamiért főleg Lenovo vonalon hallani horror történeteket a szervizelésről, Huawei vonalon többen elégedettek (még én is, leszámítva hogy egy helyen nem pattant vissza a fém hátlap, de én is csak egy hét után vettem észre, szóval nem számottevő az ügy), ugyanúgy szépen, karc- és sérülésmentesen kaptam vissza, ahogy leadtam.
-
tekknopit
csendes tag
szia.
Írtam a huaweinek még tegnap egy emailt. Részletesen le írtam a jelenségem és várom a válaszukat hogy most mit is csináljak ezzel. 5 darab világos foltom van a telefon közepén ez a Cloud effekt szerű képződmény. 5 milli hosszúak és 3 milli szélesek, és csak tényleg feketén vehető észre. Nem zavaró,de ha fényképezel este vagy olyan játékkal játszol amin fekete a háttér akkor már zavaró.Volt egy ZTE-m azon ugyan ez volt a probléma de 1év után jött ki rajta. Nem foglalkoztatna a dolog ha nem 2 hetes lenne a telefon. -
Aureliusz
csendes tag
válasz
petesejt #151 üzenetére
Szia!
Nekem is a TMX-nél van a garis Lenovo netbookom hetek óta! Az első javításról úgy küldték vissza szoftverfrissítés munkalappal, hogy széttörték-szétfeszegették a házat, és szétnyílva küldték el a futárral. Most visszaküldtem a tönkretett terméket és kértem a vételár megtérítését. Nincs válasz...
Tavaly vettem a feleségemnek ajándékba, de szegény az ünnepek alatt nem tudta használni, mert egy barom szerelő tönkretette! Nem tudom mit szólna hozzá az ilyen szakbarbár, ha széttörném a telefonját, majd becsomagolnám és visszaküldeném neki, hogy kész, semmi baja!
Már felvettem a Homár egyik újságírójával a kapcsolatot, és szóltam egy ügyvéd barátomnak. Ha nem kártalanítanak, bejelentést teszek az NFH -nál és levelet írok a Lenovo gyártónak és a magyarországi Lenovo forgalmazónak!
Én sem értem, hogy egy ilyen szolgáltató miért tud megélni a piacon!? A megbízók, gyártók-forgalmazók érdeke lenne a monopol helyzet megszüntetése, hiszen így a piacon egyedi és magas árakat kérhet a TMX!
Ezek után tudatosan keresem és már kerestem is azokat a termékeket, amelyeket nem a TMX szervizel, és mindenkinek ezt tanácsolom!
-
kcsa
veterán
válasz
tekknopit #216 üzenetére
Mennyi hot pixel van rajta? Ha egy-két darab, valószínűleg nem is javítandó, nem garanciális hiba. A pontos tűrésnek utána kell járnod a Huaweinél. (wikipedia cikk)
Huawei telefonos ügyfélszolgálat: 06 40 386 638
-
tekknopit
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre és információkra lenne szükségem a tapasztalt szervizes hallgatóságtól.
2 hete vettem egy Huawei Honor 6 készüléket a Laptopexpressz.com-on. Termék megjött minden oké volt vele,viszont a mai nap észrevettem hogy pixelhibás a masina. Ha korom fekete a képernyőm látni világos foltokat rajta.(eddig nem tűnt fel mert nem csináltam olyan képet amin full fekete a háttér). Először azt hittem hogy valami kosz vagy bármi egyéb szennyeződés,de hát sajnos nem
Horror dolgokat írtok erről a Telemax-ról és nem biztos hogy én oda akarom bevinni a 2 hetes készülékem ami makulátlak de még hajszál karc sincs rajta. Teszem fel a kérdést! Hol tudnak garanciális Huawei készülékeket szervizelni még? A Huawei hivatalos oldalán szervíz központnak ki se dobta a Telemax-ot. Mivel én Bács-Kiskun megyei vagyok ezért Kecskeméten adott nekem egy szervíz központot a hivatalos oldal.
Hirös Elektro Wing KFT ( gyüjtőközpont). Ezt dobta ki nekem Kecskeméten. Ezek gondolom bevizsgálják és tovább küldik,de hova?? A Telemaxhoz megy ilyenkor vagy máshova? Kérlek segítsetek hogy mi lenne szerintetek a legjobb megoldás ilyenkor. Ahol vettem a terméket azt tudom hogy ők a Telemax-hoz küldik. Ha volna humánusabb mód kérlek osszátok meg,mert ezekhez a barbárokhoz nem szívesen vinném vissza a készüléket.Boldog békés karácsonyt mindenkinek!
-
Matada2.3
veterán
Jelentem mindent rendben találtam a szervizzel kapcsolatban, gyorsak voltak, szép munkát végeztek, eddig (lekopogom) nem találtam semmi kivetnivalót a szervízelésükben! Remélem egyre több hasonló példa lát napvilágot
-
Matada2.3
veterán
No, holnap megyek a telefonért mert már kiküldött fázisban van, aksit és egész előlapot cseréltek benne, remélem minden patika lesz, holnap jelentek!
-
Aureliusz
csendes tag
Nekem is van ezekről sztorim!
Lenovo A10 gari időn belül került be hozzájuk, majd kijött azzal az állásfoglalással, hogy nincs semmi baja, mi vagyunk a hülyék, mert rátelepítettünk egy csomó nem rá való programot és ezt megoldották szoftverfrissítéssel!
Széttört és feszegetett házzal adták vissza! Kibelezték szegényt? Nem vicces! SENKI NE VEGYEN OLYAN TERMÉKET, AMIT VELÜK JAVÍTTATNAK, MERT ROSSZABB LESZ MINT VOLT!!!
Van náluk egy másik garis gépem is! Előre rettegek, hány darabban kapom vissza!!
-
Matada2.3
veterán
Na nekem 1 hét után javítás alatt kategóriába lett sorolva a telefon a 4 képpel, hát a kijelző már széjjel van karcolva (az lesz a cserés).A hátlapot minél tovább nézem annál több karc (vagy kosz) van rajta. De majd ha vissza érkezik akkor mondok verdiktet. Reménykedem..
-
apaszka
veterán
Volt nekem is velük gondom, egy zsír laptoppal, és telefonnal is.
Inkább nem emlékszem vissza.
Holnap jön tőlük az asszony Note3-ja, majd mondom miként jött vissza!
Én reménykedem a tökéletes munkában.
Volt olyan is!
A házhoz kijövős is jó volt, de kárt is okozott.
Szóval arról is annyit.A lényeg, hogy az a tuti -> nem kell javíttatni!
-
dugo_
veterán
Visszajelzek magamnak, legyen egy kis pozitív is ebben a topikban:
Egy AMD-s Lenovo Z50-75 lett elküldve elszálló képernyővel. Én behatároltam alaplaphibásnak (így is vettem valószínűleg, a hónapok alatt csak eszkalálódott a hiba), ők megerősítették, szó nélkül cserélték.
Futárral egy napot ugyan késtek, de így is megvolt a javítás a központból rendelt alkatrészre várással együtt 13 munkanap alatt.
A kijelző műanyag borításán látszik pár hajszálkarc, valószínűleg egy koszos munkaasztal húzta bele. (Lehet érdemes lefóliázni szerviz előtt). Ezen kívül ugyanolyan állapotban kaptam vissza, ahogy leadtam.
Vagy javultak, vagy csak jó technikust fogtam ki, mindenesetre az előzetes parához képest nem túl gyorsan, de megnyugtatóan zajlott minden.
(Persze legközelebb okosabban vásárolok, de mindenki a saját kárán tanul).
-
MarKoo
addikt
Újabb szösszenet, és most már a fogyasztóvédelemmel is fenntartásaim vannak...
Készülékemet sokadik alkalommal küldöm fel önöknek, mivel érintőképernyője használat közben sokszor nem működik. Megértem leterheltségüket, de számomra működőképes készülékre van szükség. A hibajelenségről videót készítettem, amit e-mailben csatolnék, kérném ennek kivizsgálását.
Tisztelt Ügyfelünk!
Amint a készüléke beérkezik szervizünkbe, kollégáink bevizsgálják azt.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Tisztelt Uram!
A problémám mégegyszer leírnám: a készülékem használhatatlan, amit önök nem tapasztalnak és mindig visszaküldik. Szeretném már használni a telefonom, de ehhez az önök szakszerű javítása szükséges. Több videót tudok küldeni, ahol a hibajelenség tapasztaható. Nem unalomból adom postára a telefonom.Tisztelt Ügyfelünk!
Amint a készüléke beérkezik szervizünkbe, kollégáink bevizsgálják azt.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Tisztelt Uram!
A problémám mégegyszer leírnám: a készülékem használhatatlan, amit önök nem tapasztalnak és mindig visszaküldik. Szeretném már használni a telefonom, de ehhez az önök szakszerű javítása szükséges. Több videót tudok küldeni, ahol a hibajelenség tapasztaható. Nem unalomból adom postára a telefonom.
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.Tisztelt Ügyfelünk!
A TMX, mint több gyártó szerződött márkaszervize mindig a gyártó elvárásai szerint, és annak utasításai betartásával kell, hogy mindennapi munkáját végezze. A szerviz érdeke az ügyfél készülékének mielőbbi megjavítása, és nem annak elutasítása, azonban a gyártói utasítások betartása kötelező a márkaszervizek számára.
Ha a készüléket továbbra is hibásnak ítéli, kérjük juttassa el szervizünkbe, ahol a gyártói utasítások betartása mellett fogunk eljárni.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Tisztelt TMX!
A gyártói utasítások tartalmazzák, hogy egy 200.000 Ft. feletti készüléket nem kell az ügyfélnek kicserélni, ha az nem működik megfeleően és erről videót is tud biztosítani az ügyfél?
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.Tisztelt Ügyfelünk!
Ha a készüléket továbbra is hibásnak ítéli, kérjük juttassa el szervizünkbe, ahol a gyártói utasítások betartása mellett fogunk eljárni.
Üdvözlettel,
TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Tisztelt TMX!
Úgy látom elbeszélünk egymás mellett. Elég elkeserítő a helyzet a szervizük hírnevével kapcsolatban, nem tudom megérteni, hogy a 21. században miért nem tudnak a hibajelenségről videót fogadni.
Hangsúlyoznám továbbra is, hogy 4.(!!) alkalommal jár önöknél a készülékem, és továbbra is hibás.
Üdvözlettel, Ferenczi Márk.Erre az utolsóra válasz már nem érkezett, de jobb is, mert a következő levelem azzal kezdtem volna, hogy h*zd a f*sz*d any*adba, ha ilyen hülye vagy és ennyire nem akarsz segíteni.
-
apaszka
veterán
Remélem a héten megjön
Az asszony már várja nagyon. Igazából a keret repedt el,és a bekapcs gomb hiba volt ,igaz új kora óta kicsit beljebb volt mint a többi,így tokban nem lehetett nagyon kikapcsolni.
A keret meg széria hiba! 26 hónap utolsó napján hívtam hozzá a prémium szervizt ki,de mivel már egy éve volt fődarab csere,így elviszi a futár,és hozza elméletileg másnap.
Csak ez már letelt,így már kezd érdekelni a sorsa.
De csak ennyi -
dugo_
veterán
Ők hívtak (arról a számról, ami visszafele csak automata), mielőtt felvették a laptomom. Akkor mondták, hogy minden mást emailben intézzek, arra válaszolnak hamar.
Mivel a lediktált email elég általánosnak tűnik, szerintem előbb-utóbb a telefonos részlegre kerülne a te kérésed is (vagy alapból valami központi helyre fut be, onnan válaszolnak). Vagy próbáld meg azt a telemaxgsm.com végű email címet. Telefonon már nem elérhetőek egyáltalán.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Csere-Beszámítás! Kezdő Gamer számítógép. I5 6400 / GTX 1060 3GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 1TB HDD
- Újszeru HP 250 G10 - 15.6"FHD - i3-1315U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1év garancia - MAGYAR
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest