Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aureliusz

    csendes tag

    válasz petesejt #151 üzenetére

    Szia!

    Nekem is a TMX-nél van a garis Lenovo netbookom hetek óta! Az első javításról úgy küldték vissza szoftverfrissítés munkalappal, hogy széttörték-szétfeszegették a házat, és szétnyílva küldték el a futárral. Most visszaküldtem a tönkretett terméket és kértem a vételár megtérítését. Nincs válasz...

    Tavaly vettem a feleségemnek ajándékba, de szegény az ünnepek alatt nem tudta használni, mert egy barom szerelő tönkretette! Nem tudom mit szólna hozzá az ilyen szakbarbár, ha széttörném a telefonját, majd becsomagolnám és visszaküldeném neki, hogy kész, semmi baja!

    Már felvettem a Homár egyik újságírójával a kapcsolatot, és szóltam egy ügyvéd barátomnak. Ha nem kártalanítanak, bejelentést teszek az NFH -nál és levelet írok a Lenovo gyártónak és a magyarországi Lenovo forgalmazónak!

    Én sem értem, hogy egy ilyen szolgáltató miért tud megélni a piacon!? A megbízók, gyártók-forgalmazók érdeke lenne a monopol helyzet megszüntetése, hiszen így a piacon egyedi és magas árakat kérhet a TMX!

    Ezek után tudatosan keresem és már kerestem is azokat a termékeket, amelyeket nem a TMX szervizel, és mindenkinek ezt tanácsolom!

Új hozzászólás Aktív témák