- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- 165 Hz-es panelt tesztel a OnePlus
- Szuperkijelzővel készül a Huawei Mate 80 RS
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi79
őstag
válasz
TheReMiXeR #1392 üzenetére
Srác : olyan egér kellene ami nem megy tönkre a kattintások miatt...
Én : olyan nincs ami nem megy tönkre, csak akkor ha nem használod...
dehogynincs ilyen. ott tartjuk a ki nem fogyó tintapatron, el nem kopó fényhenger és az éteri elektromossággal működő mp3 lejátszó mellett... -
szepi79
őstag
sok olyan bolt van ahol teljesítmény arányos a fizetés ? komolyan nem tom, ebben mi a tendencia, de ismeretségi körben nem bevett szokás, azt tudom, de nem hiszem hogy nagyon sok lenne, szal ilyen szempontból sok eladónak tök mindegy mivan, ő akkor is fix lóvéért ül ott ha zsörtölődik, de akkoris ha jókedve van
viszont munkakörben esetleg elég arra gondolnia hogy ezért fizetik, ezért pénzt kap, nem két zacsi szotyival díjazzák, szal van határhaszna annak hogy meggondolja hogy áll a vevőhöz
egy hozzászóláson belül! grati!
nyílván aki megtudja az infót a szakboltban, fut egy kört a tecsóban és utána visszamegy szakboltba, legalábbis hallottál te már oylat hogy metro-tesco szintű nagyáruházban márkás, de legalábbis jóminőségű, neves alkatrészekkel van felszerelve egy konfig ? mer ugye nem mindegy h a kiskölöknek noname ati kártyán ajánlgatják a dúm 3at, vagy éppen egy sapphire on, ha szakboltban elmagyarázzák neki mire figyeljen, csak kiszúrja hogy egy áruházláncas csoda csak halovány utánzat
megtudja az infó, megy a tecsóba, de onnan már nem megy vissza a szakboltba. és az egyszeri gyerek, akinek el kell magyarázni, hogy sapphire-t vegyen, az bizony nem fogja kiszúrni, hogy a tecsóban átb@sszák.
ágódni szte hülyeség hogy most 10 percet kell tépned a szádat egy potenciális vevőnek oszt a végén nem lesz semmi,
valóban hülyeség rágódni rajta. de attól még utálok feleslegesen dolgozni. (és az a 10 perc nem mindig 10 perc) -
szepi79
őstag
nem kevés oylan ember van aki a munkahelyén lett depressziós, én pl soha nem húztam fel magam ügyfél hülyeségével melóban, mert minek, mit veszíthetek vele - dilidoki kezelésének költségeit, mást nem....
pl ez a herótom, amikor végre sorban állsz egy forgalmas boltban mondanád mi kéne és a boltos feláll és elmegy az asztaltól hátravinni valamit úgy hogy rád sem néz,
szal úgy látom, téged is fel lehet idegesíteni... akkor meg? mindenki másra rág be. te az ügyfél baromságait nem veszed fel, de ha lekezelnek, az mindjárt más... aki meg bótos, és itt fejti ki sirámait, annak meg azzal van tele a hócipője, hogy hiába akar segíteni, meg jószándék meg minden, mégis lenézik érte...
és ha visszaolvasol, látod, hogy sok olyan eset van (főleg most decemberben), hogy a ''kedves vevő'' bemegy, elmagyaráztat magának mindent, aztán ''köszönöm, csak érdeklődtem'', és megy a tecsóba gépet venni, mer ott ''ócsóbb'', meg ''már úgyis tudom, mire kell figyelni''. na az ilyenből csinálj ügyfelet... és azt ne mondd, hogy téged az nem nyom fel agyilag, ha te dolgozol valamivel, aminek más aratja le a gyümölcseit... mert itt pont erről van szó... a kisker elvégzi az értékesítői munkát, a tecsó meg eladja a maga szarát. (aztán a kisker még szerencsés, ha a véglény nem mászik vissza hozzá reklamálni a tecsós szar miatt.) -
szepi79
őstag
igen, mindenhol
ez az ''emlékszik rá'' súlyos emlékeket ébreszt bennem... másfél éve még a tonline-nál voltam helpdeskes... húsvét körül telefonál az egyik okos:
-jónapot, biztos emlékszik rám, fél órája beszéltünk
-önnek is jó napot, velem biztos, szerintem az egyik kollégám volt.
-hát az lehet. kapcsolna hozzá?
-hogy hívták az illetőt?
-hát azt nem tudom... de kérdezze őket, biztos emlékeznek, adsl bekötésről volt szó...
-milyenről?
-hát a pestiről...
-kicsit pontosabban?
-azt nem tudom, nem nekem lesz, hanem az unokahugoméknak, most költöztek, most nem tudom a címet fejből...
-milyen számról hivott minket?
-pannonosról...
na itt adtam fel. elküldtem, hogy deritse ki a cimet, aztán hivjon vissza... nem volt boldog... -
szepi79
őstag
na, akkor egy nagykeres sirám is:
évvégi hajtás, mindenkinek az utolsó pillanatban kell minden, ez rendben is van. de az emberek csak azt értik, ami nekik a legjobb. egy tipikus beszélgetés telefonon (és napi 40 ilyen van)
ügyfél: -helló, ha rendelek egy <insert product here> akkor az mikorra ér ide legjobb esetben?
én: -a legjobb esetben kb. 1 hét, de én inkább kettőt mondanék, az a biztos.
ü: szal akkor 1 hét, ugye? ezt mondhatom a felhasználónak is, ugye?
é: nem, szerintem ne mondd, mondjál neki két hetet, maximum jó fej leszel ha hamarabb bejön, de ilyenkor már rengeteg gond van, bármikor leeshet a hó, csúszósak az utak...
ü: de azért ide szokott érni 1 hét alatt, ugye? (kb. eddig a falnak beszéltem.)
é: nem, az ritka, hogy 1 hét alatt beérjen, legyen 2.
ü: jó... majd mondok neki valamit... biztos nem jön be 1 hét alatt?
é: valószínű nem jön be.
ü: de esély van rá? (persze, esély van arra is, hogy piros hó esik.)
é: kicsi.
ü: de van?
é: van.
ü: jó, akkor ezt mondom a véglénynek. szia!
és lecsapja.
aztán 1 hét múlva jön az anyázós levél/telefon, hogy minek ígérek olyat, amit nem tudok tartani... -
szepi79
őstag
válasz
Hequila #1197 üzenetére
Kéretik tovább nem offolni
ez nem OFF. az a téma, hogy a számtech boltosok kiborulnak.
mi itt épp boltosok vagyunk (én spec. nagykeres, de nem látom sehol, csak kiskeres sírhat), és épp a jelen helyzeten kesergünk.
az OF most jön, de szépen ki szürkítettem, ahogy illik:
ML320 :
Regisztrációd a szexpartner.hu oldalon sikerült...
A srác meg mellettem vörösödött...
az vesse rá az első követ, aki még nem esett le monitorról, mikor belépett a nagyi a szülinapi tortával a kezében... -
szepi79
őstag
válasz
- iSO - #1188 üzenetére
Sasjnos hiába kizátólagosságot kapott ez első nagyker, a gyártó kapzsisága oda vezetett, hogy lett még forgalmazó bőven...
ez nem kapzsiság, hanem normális üzletszemlélet. sőt, az a hülye gyártó, aki csak 1 hivatalos nagykeren keresztül terjeszt(et)i a termékeit. persze nagykerként én is annak örülnék, ha egy jól futó termékből tényleg kizárólagos forgalmazó lennék, de a gyártónak ez nem életbiztosítás, neki kell 2-3 disztribútor, hogyha az egyik eldől, ne kelljen az egészet az elejéről felépíteni megint. arról nem is beszélve, hogy a kiskerek számára is jó, mert versenyhelyzet van.
(egyébként ha van 1 nagyker, aki felfuttat egy terméket, és bekerül egy másik is a disztribúcióba, az is biztos, hogy amíg a másik is le nem tesz az asztalra valamit, addig az első kedvezményezett helyzetben marad. meg az is tévhit, hogyha 1 nagyker mellé bekerül egy másik, akkor ugyanazon a hasznon osztoznak ketten.) -
szepi79
őstag
annál a nagykernél, ahol nincs személyes kontakt, ott kicsit nehézkes egy nagyobb ''tendert'' lebonyolítani, mert szinte biztos, hogy mindig más veszi fel a telefont, akivel korábban beszéltél, az pedig nem ér rá...
itt jön képbe korunk csodálatos találmánya, az email. ugyanis ha találtál egy korrekt sales-es emberkét, kérd el a mailcímét, az se baj, ha a mobilját megadja. ugyanis neki ''hozni kell a számokat'', neki az csak jó, ha van pár törzsvásárlója. kicsit off, de ivevág: a kurvák is a törzsvvendégekből élnek, nem az alkalmi kuncsaftokból...
Ellátó meg mindig akad...nálunk bármilyen gyártónak vagy terméknek legalább 2-3 ''kizárólagos'' forgalmazója/importőre van...
én ilyenről nem tudok... legalábbis ami gyártóink közül én pontosan tudom, hogy kik a többi disztribútor, és érdekes módon senki se hirdeti magát ''kizárólagosnak''. -
szepi79
őstag
válasz
TheReMiXeR #1180 üzenetére
és fogadjunk, még neki állt feljebb, meg ''soha többet nem vásárolok itt''
-
szepi79
őstag
válasz
Rover623 #1175 üzenetére
Sőt! volt szerencsém olyanhoz is, hogy a fószerkém szerencsétlen kiscsajjal üvöltözött, mert valami eszköznek az ügyintézése (vásárolni szeretett volna, de nem volt, vagy nem azon az áron) nem tetszett neki. Jött az értékesítési vezető, pötyögtek a gépen, majd közölték vele, hogy lehet távozni, és vissza sem kell jönnie többet.
hasonló nálunk is volt, csak nem jött az értékesítési vezető, hanem onnantól kezdve olyan árakat kapott a kedves kisker, hogy sokkal jobban megérte neki máshol vásárolni. (és az évi forgalma alulról majdnem megközelítette a fél milliót.)
Na ennyire fontos az ügyfél...ahhoz rohadt nagy forgalmat kell produkálni, hogy komolyan is foglalkozzanak veled.
attól függ, mit értesz komoly foglalkozás alatt. ha azt, hogy saját ügyintéződ, spec áraid legyenek, havi/kethéti személyes találkozások, ilyesmi, akkor igen. de ha csak annyi, hogy normálisan álljanak hozzád, és korrekt módon kiszolgáljanak, ahhoz nem.
Annyi a nagyker mint égen a csillag...a vevő ránk/rád tudja vágni az ajtót, hogy ''akkor majd megveszem máshol''...mi is (te/ti is) meg tudjátok tenni a nagykerrel...
jaja... egyik exkollégám vhogy így fogalmazta meg: a magyar helyzet olyan, hogy 10 emberből 3 nagyker, 4 kisker, meg 3 végfelhasználó... -
szepi79
őstag
ha sötétben nem látszik kép, akkor honnan tudja, hogy szaggat?
de csak hogy /ON is legyek: néha tudom irigyelni a kiskereket... nagykerben ugye az van, hogy jóval kevesebb ügyfél, de azokat jobban ismered, mégannyira sem lehet elküldeni őket ha hülyék, mint a kiskernél, és a TB számod kivételével minden adatodat tudják, és meg is találnak állandóan...
tegnap például hajnali fél 7kor telefonált az egyik ultrafontos ügyfelünk, hogy mi van a szállításával (itt most kivételesen az ultrafontost nem szatirikusan, hanem szó szerint kell érteni)... persze álmomból ébredve örültem, hogy a nevemre elmékszem, nem tudtam rajta segíteni, de nem baj, bemegyek hozzájuk, megbeszéljük. átmentem, és már benn voltam az épületben, mikor ugyanaz a személy rámtelefonált, hogy minden rendben, mégse kell bemenjek... VIP ügyfelek rulez...
[Szerkesztve] -
szepi79
őstag
újra itt!
mé fősulis koromban egy - azóta már becsődölt - napilapban dolgoztam, mint rendszerugribugri (értds: junior rendszergazda, én mentem kávéért, meg én mentem fel a hetedikre, ha hasfájása volt mari néninek, bezzeg ha nellykének a másodikon, oda a senior renccerék mentek), és volt ottan egy súlyos ember, xxxxx dani. na daninak 2 emlékezetes esete volt (egyébként ő vidéki volt, VPNen kapcsolódott a céghez, külön örö, tehát).
1. dani behozza pestre a gépét, mert a ''wörd szar'', nem fogadja el az ''A'' betűt. ekkor barátunk gondolt egy merészet, és a PS2es portot befújta kontakt-sprével.
mi azon csodálkoztunk, hogy egyáltalán ment a gép. viszont annyira sikos lett a port, hogy a csatlakozó a saját súlyától kicsúszott belőle. megoldás: szigszalag. a probléma után már nem jelentkezett.
2. életem egyik legnagyobb sikerélménye. komolyan. dani felhiv, hogy ''má megint szar'' meg ''má megint nem úgy van, mint szokott.'' és dani ugyan velünk üvöltözni jól tudott, de amúgy otthon megapapucs volt. maga a szerelés a következőképpen nézett ki:
a, dani neje ült a gépnél a nagyszobában. (aki szintén PC antitalentum)
b, dani ki volt küldve a konyhába, hogy ne zavarjon
c, daninál volt a telefon.
tehát amit én mondtam, abból dani leszűrte, amit le tudott, azt átkiabálta a feleségének, aki megint kifelejtett belőle pár ''lényegtelen részt'', ránézett a monitorra és nem értett semmit. aztán visszaordit, hogy ''ez hülyeség''. másfél óra alatt megvoltunk.a probléma természetesen valami pitiáner dolog volt. nem cigizek, de az eset után el kellett szivjak kettőt.
-
szepi79
őstag
nekem egy szar kék gigbyte 7600os videjókártyám van, meg egy piros MSI alaplapom. ne cseréljem ki a kettőt? mert úgy pont jó lenne...
de hogy ON is legyek: számtech nagykerben dolgozom, szerencsére nem értékesítőként, de azért pár szívós ember átjut az első frontvonalon... például azt szoktam értékelni, mikor azzal keres meg a kedves ügyfél, akinek az éves forgalma 50e Ft alatt van, hogy a 10db-os ZIP lemezeket tartalmazó dobozt ugyan bontsam már meg a kedvéért, mert neki csak 2 kell (persze a ZIP már bontatlanul is eladhatatlan...), ráadásul 2 ZIP lemez kiskereskedésben sem tétel...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi belépő szinten
- Házimozi haladó szinten
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Autós topik
- További aktív témák...
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF A15 FA507NV 15 notebook - R7 7735HS 32GB DDR5 512GB SSD 1TB SSD RTX 4060 6GB W
- Dymo LabelWriter 400 hőpapíros címkenyomtató
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- Bezámítás! HP Victus 16-D0655NG Gamer notebook - i5 10400H 16GB DDR4 512GB+1TB SSD RTX 3060 6GB W11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest