Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
ph A két színben készülő, Infinity szériás újdonság lebegő dizjnnal különíti el a kamráit, és kompatibilis a "lopakodó" alaplapokkal.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carasc0
őstag
válasz Bad Pritt #47225 üzenetére
Én a "pusztítsd el X-Y" típusú pályákat szeretem a legjobban, főleg azokat amelyek nem megy időre. Én alapból nem készítenék stratégiába olyan pályát ahol még az idő is számít. Tudom hogy egy plusz tényező, amely kihat az ember stratégiai képességének fejlesztésére, de inkább bosszantó tud lenni.
Az olyan pályákat meg egyenesen elfogadhatatlannak tartok, ahol kapok 1-2 embert és menjek végig egy pályaszakaszon, ahol közben akadályokba ütközök, de közbe érjek oda valahova időre, de azért védjem meg az árnyékomat is, de az ne böfizzen arra meg a stb stb...
De persze ez magánvélemény, mindenkinek más jön be. Én azt mondom hogy legyen csak "pusztítsd el X-Y" pályák de azokon az AI minél jobban játszon.
A story-kat nem veszem annyira a szívemre. Megnézem, meghallgatom elfogadom. Egyik fajnál sem tudnék storykritikát mondani. Ami a legjobban megfogott, hogy mind3 faj story-ja lényegében Raynor és Sarah kapcsolatának alakulását környékezi. Epilógus végén pont ezen bólogattam hogy IGEN IGEN ezt a befejezést vártam, ez így lesz kerek. Szóval sztem minden oké a story-kban.
[ Szerkesztve ]
Gondolkodj globálisan és tegyél lokálisan!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Diabetes - Cukorbetegség
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen