- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Karaktere biztos lesz az első Nothing fejhallgatónak
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Nem lett arányos a fogyókúra
-
Mobilarena
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
válasz
Physicist03 #17815 üzenetére
Sajnos osztoznom kell a szkeptikusságodban. Szerintem túl nagy fába vágták a fejszéjüket ezzel a dobozos játék megjelenéssel.
-
bunfi
őstag
válasz
Balathruin #17672 üzenetére
A 400 zombi, meg egy-két apróság. Frakciómelók, amik nem az alapjáték részei. Meg lehet járkálni és "ökörködni", fegyvereket felkutatni és kipróbálni, artifacteket gyűjteni, statot maxolni, sgm rejtekhelyeket megtalálni. De nagyjából inkább fakultatív a dolog, mintsem muszájság.
-
bunfi
őstag
válasz
Balathruin #17669 üzenetére
Nekem is csak akkor tűnt fel, amikor a végjáték után 6,5 millió rubel befektetésem szállt és a hullákból lett vagy 600 rubelem, nehogy éhenhaljak.
-
bunfi
őstag
válasz
Balathruin #17667 üzenetére
Brazban nem váltja, hanem egyből valódi pénz lesz belőle.
-
bunfi
őstag
válasz
ViZion #17624 üzenetére
Hát ez az! Lehet, hogy megpróbálom azt, hogy a Prypjat Undergroundba vezető lejárat melletti teleporterrel vagy GPS konduktorral elugrok és megnézem, hogy mit tudok tenni. Talán így működhet, este kipróbálom.
Dhampir: Braz+veterán szinten nem sok kell egy emberbe. És bizony az ellen egy 50%-os fejlesztetlen fegyverrel is lyukat lyukba lő. Lőtt már ki engem egy zombi, AKSUval egy sorozatból, mert fejre ment, pedig +13% golyóállóság és fejelesztett seva volt rajtam, ami ugyan nem 15 milis páncéllemez, de nem is bőrkabát. És akkor ahhoz képest még hol vannak az Alfások vagy mesterlövészek SVD-vel felszerelve.
-
bunfi
őstag
Annyiban van, hogy mivel ott vannak a környéken odamennek a tűzharcra/érzékelik az ellenséget (mert ugye a hadsereg nekik enemy). Viszont ha friendly a viszonyom a moziban lévő Monolithtal, akkor neutrallá változnak az eddig enemy státuszú Monolithosok is (Öregek otthona, kikötő). Legalábbis én ezt tapasztaltam. Ugyanez volt a szituáció, amikor neutral volt a Gyárüzemnél lévő zsoldoscsapat, akkor enemy volt a Krugnál a vérszopók kiírtása után felbukkant csapat és a Tudósoknak a doksi megszerzése után felbukkanó Black és csapata. Viszont, ha friendly volt, akkor legalább neutral volt mindkét csapat, ha nem friendly. Legalábbis én ezt tapasztaltam, nem tudom, hogy scriptet hogyan írták meg, mi volt a szándékuk.
De ha előtte kiírtom a Monolithot, akkor kevesebben kezdhetik el lőni az evakuálás során a bandát, habár ennek ugye az az ára, hogy örök harag. Szóval nem jól van ez így, én örültem volna egy olyan lehetőségnek, hogy ha a Monolith friendly, akkor legalább adjanak valami küldetést, amivel kiválthatom a menekülést, ha nem engednének el alapból.
-
bunfi
őstag
Sajnos a Complete van csak ami kész legjobb tudomásom szerint. A Clear Skies (aka. Faction Fronts) nem ebben az életben fog megjelenni.
Én balga azt hittem, hogy meg lehet valahogy koreografálni, hogy a Vulkán hadművelet és a Monolittal való háború nélkül ki lehet jutni a zónából úgy, hogy lehetőség szerint legalább a 2 kulcsfigura életben marad. Tévedtem. Nagyon kár, hogy ennyire el van fuserálva a játék vége, én személy szerint herótot kapok már tőle, mert nem megy ki másra a szenvedés, minthogy valahogy tartsd őket életben. Ez így nehéz, hogy nekik nincs exo, se nanoexo, se semmi. A felbérelt emberem ugyan javított a helyzeten, de nem sokmindent. Kénytelen leszek előtte rendet rakni a Vulkán hadművelet keretében. Sajnos...
-
bunfi
őstag
Nem volt bölcs húzás megöln. Ha ilyen megtörténik vagy látsz az egyik npc-nél valami izgit (aki nem kötött helyen van, vagy kulcsfigura), akkor érdemes követni. Előbb-utóbb megöli valami, így lett F2000-m és FN "FALL"-om. Csak ki kell várni és nem belehalni abba, ami őt megölte. Szóval kénytelen leszel visszatölteni a régi mentést.
-
bunfi
őstag
válasz
shield #17500 üzenetére
Nem lehetséges, hogy ez a "láthatatlanná tévő köpeny"? Mert a képességei alapján csak ezzel igazolható az ára. Egyébként megveszem majd, amint otthon leszek, mert olyan 5 millió kamatozik már napról napra. Egyébként egy komplett fegyverlistát nem tervezel készíteni a fordítás alapján? Én nagon hálás lennék, mert túl sok az olyan fegyver, amit még nem is láttam
-
bunfi
őstag
válasz
shield #17462 üzenetére
Le bizony, de a sok fegyver ami benne volt a packban és a sok artifact visszahozta az egyenleget 500+ra. Szerintem Jar bácsi nem biztos, hogy tudja majd fejleszteni az exot, nomeg akkor már minek? Endgame. Láthatatlanná tévő fejlesztés a Freedomos verzión nincs és szerintem már így is nagyon op. Egy jó artival 2 villámot is túlélsz, ami nagy szó! Amit még mindenképpen idejekorán javasolt megszerezni az a detektort, amit a tudósoktól lehet venni, ha elég nagy a rankod (néha így is F5->F9 játék kell hozzá). Mindenképpen nézd meg mit tud
-
bunfi
őstag
válasz
shield #17447 üzenetére
Készítettem pár képet, amelyen kívülről látható a páncél. Szerintem nagyon brutálisan néz ki és ha tekintetbe vesszük a képességeit egyszerűen elképesztő. Ennyivel jobb, mint sima SEVA. Viszont a fejlesztések 25-60 ezer rubelbe kerülnek, némelyik jóval több. De legalább lehet vele gyűjtögetni, mert majdnem 350 kg-ig fel lehet nyomni a súlyhatárt és annyira elképesztő a pihentség regeneráltság, hogy túlterhelve is végtelenségig lehet futni. Szóval best buy kategória.
-
bunfi
őstag
válasz
shield #17428 üzenetére
Nos, én nagy nehezen összeharácsoltam annyit. Aztán mikor megláttam, hogy mennyibe kerül fejleszteni (mert csak a tudósok bunkerében lehet) rájöttem, hogy kell egy kis bankhax. Úgy nagyjából 3/4 óra után végre volt elég pénz fejleszteni. Szerintem abszolút megérte. Sok az a majdnem 1 millió rubel, de messze a legjobb ruha a játékban (3 verzió között - duty, freedom, "normal" - nincs különbség). Viszont a ruha teljes rebuildje 1,2 millió rubel az elköltötteken felül. Végre nem csak áll a lóvé, hanem van mire elverni.
-
bunfi
őstag
válasz
Stalker78 #17321 üzenetére
Nem teljesen random, hanem 6 helyből kettőre, legalábbis a Rétisün által linkelt térképek pedig ha jól emlékszem 2.2-höz voltak, ezért kérdeztem, hogy már az 1.6-ban is ezek a helyek játszottak, vagy nem. De lehet azért nem jön elő a dialógus, mert nem aktív a keress szerszámokat küldetés. Ebben az esetben my bad.
-
bunfi
őstag
Az SGM 1.6 (Braz változat) és a 2.2 (Enot) szerszámkészlet előfordulási helyei között van különbség? Vagy ugyanaz a pályánként 6 hely jöhet szóba. Valami oknál fogva nem tudok információt venni Bagolytól a hollétüket illetően...
-
bunfi
őstag
Jupiter a tudós bázis mellett lévő híd jobb oldali hídfő alatt egy SVU. Zaton kiégett farm az egyik ház tetején VSS. Az egyik személyes rejtekhelyen pedig egy Nagant (ha jól emlékszem), de azon nincs optika. Plusz ha szerencséd lett volna, akkor eshetett volna zombiból. A szerelők mikor fognak értelmesebb árképzéssel dolgozni?
-
bunfi
őstag
A Brazban is az SMG-ben lévő lehetséges előfordulási helyeken találhatók meg a szerszámok/teleporterek?
-
bunfi
őstag
Ha nem től nagy kérés, valaki be tudna nekem linket adni a Braz modhoz és a magyarításához? ez az SGM-en alapszik, ha jól olvastam, de mennyire más mondjuk mint egy enot sgm 2.2?
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13862 üzenetére
Nekem az ilyen behatásokra a megelőzés a válaszom. Ha mellbe vagy mégjobb, fejbe kapja az illető a 12,7-eset, akkor drasztikusan lecsökken annak az esélye, hogy a pkm-jét akár csak célra tudja tartani, nemhogy lőni.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13728 üzenetére
Legyen nálad elég lőszer és praktikus ha van shoti, meg némi 40es gránát is.
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13695 üzenetére
Utána már nem tartom valószínűnek, mert a bázissal, valamint a Strelokkal folytatott beszélgetés után az ajtók bezárulnak és csak az evakuálás céljából lehet elhagyni a helyet. A küldetést még fel lehet venni és nem kizárt, hogy a kiteleportálás és visszateleportálás útján megoldható, de inkább tartom valószínűnek, hogy összekutyul valamit, mert az alapjáték már nem számol azzal, hogy elhagyod a mosodát. Nomeg az evakuálás után már leadni se lenne kinek.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13652 üzenetére
Nem jobb, csak nem sokkal rosszabb, mint a többi. Ilyetén én is spórolhattam volna magamnak 300000 rubelt a hajnalos exó nem megvásárlásával. De ha már megvan, akkor mindegy. A gyolyóállóságuk között lévő kis különbség alapvetően nem fontos szempont, ha megvan az 5-ös szintű kevlárlemez és/vagy a Monolith artifact.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13650 üzenetére
Ha még nem vetted meg semelyiket, akkor menj el sötét völgybe, csináld meg a küldetéseket. Lesz majd egy exos npc a Night Stalkerek vezetője mellett, azzal beszélj, ad majd egy küldetést, amelyiknek a jutalma lehet egy Freedom exo, ha azt válaszolod neki, hogy északra mennél.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13547 üzenetére
Csak akkor javaslom, hogy belépj a monolitba, ha az összes hajnalos küldetést megcsináltad, mert utána nem lehet ugyanabba a frakcióba kétszer belépni (lásd #13542 rétisün) . A tudósnak meg semmit nem kell majd keresned.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13543 üzenetére
Az USS összekötős küldetéseket viszont megcsinálhatod nyugodtan.
-
bunfi
őstag
válasz
rétisün #13540 üzenetére
Hány questet fog adni? Mert eddig nekem csak kettőt sikerült felvennem (öld meg az ezerdest és az élet vize). Csak kicsit zavar, hogy a végén mindenképpen meg kell őket ölni, mert egyrészt ott van a hadsereg küldetése, másrészt meg az evakuálásnál is útban vannak. Legalábbis nekem elkezdték támadni a zöld pöttyök a katonákat, akiket kísértem, sajnos.
Ha átlépek egy másik frakcióba, utána már semmilyen módon nem lehet "visszacsatlakozni"?
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13525 üzenetére
1,5 óra próbálkozás után feladtam a dokumentumok keresését és inkább a játékfájlokban kerestem a megoldást, mert egyszerűen nem spawnolnak le. Nem hiszem, hogy én vagyok a béna, mert az x18ban elsőre meglett mindhárom doksi, képinfó és hasonlók nélkül. Szóval megtaláltam a játékfájlokban, bár nem nagyon értem, hogy miért a alapjáték quest_items.ltx-ébe rakták bele, mikor külön van ilyen az sgmnek, de mindegy. Aki belefutna ugyanebbe a hibába, vagy egyszerűen csak lusta, helyezze el a ui_main_menu.scriptben ezt:
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then
give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_1")
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F7 then
give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_2")
elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F8 then
give_object_to_actor("val_lucas_quests_info_3")az elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then self:mod_options() sor alá.
A fegyverek fejleszthetőségével kapcsolatban is jutottam valamire. Furcsálltam, hogy rengeteg különféle fejlesztési fa van, miért nem lehet ráhúzni egyiket-másikat az új fegyverekre, pl. abakan-aek vagy lr300-m4. A config fájlokban meg is van a hozzárendelés, csak ki volt sorkommentezve. Gondoltam kipróbálom, leveszem a kommentet, de nem sikerült. Aztán rájöttem, miért. Az upgrade scriptek konkrétan hiányoznak az Abakan, az LR300, a G36, a SIG550, az L85, a Grooza és a VAL esetében is. Sajnos hiába próbáltam meg az unpackerrel kicsomagolt alap játékfájlokat betenni, ettől még nem oldódott meg a gond, sőt a játék mostmár fagy. De legalább annyit elértem, hogy az optikákat, hangtompítókat és gránátvetőket lehet fel és leszerelni némely fegyveren, amelyen illett volna. De nem adtam fel, még dolgozom a problémán, valószínűleg azzal lesz a hiba, hogy a fejlesztések értékei és módja (nincsenek vagy-vagy fejlesztések az sgmben), valamint ez a teljes újraépítéses móka nincs benne.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13529 üzenetére
A Svarogon igen sokat dob, ameddig meg nem kapod az Omegát.
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13510 üzenetére
Hacsak nem kell neki, hogy típusazonos fegyverből legyen alkatrész, akkor kizártnak tartom, hogy 60+/80+ alkatrész ne lenne neki elég. Habár biztos vagyok benne, hogy tré állapotú abakanokat zúzattam már be, de azt sem engedi fejleszteni. Magát a fejlesztés módjait sem látom, nincsenek a téglalapok a kis képekkel.
Másrészt belefutottam egy ordas bugba, amit más fórumokon jeleztek, hogy megtörténhet. Dark Valleyben, amikor Lucasnak csinálom a második (és egyben utolsó) küldetést, amely a 4 csapdát állítani kívánó zsoldos erőszakos halála után 3 dokumentum megtalálását várja tőlem a Elhagyott bázison. A helyzet az, hogy a dokumentumok többedszeri próbálkozásra sem hajlandók lespawnolni, a script nem rakja őket le. Először csak egy jó 3/4 óra alatt átnéztem a komplett bázist figyelmesen, módszeresen, de semmi. Aztán visszatöltötttem egy régebbi mentést és végigpróbáltam a Physicist03 által neked belinkelt helyeket, de semmi. Megnéztem a hivatalos fórumot, de az is csak a linkelt helyekre hivatkozik. Megpróbáltam megkeresni a játék fájljaiban, hogy mit kellene megtalálnom, de az sgm_quest_items.ltx-ben nincsenek semmi olyan, ami egyértelműen ehhez a questhez kapcsolódna (pl. val_ előtag, mint az összes többinek, ami ide szól quest). Próbáltam a tm_darkvalley.ltx-ben megnézni a quest scriptjét, de sokra nem mentem vele, mert itt sincs semmi tárgyazonosító. A questek szövegét tartalmazó st_quest_general.ltx sem nevezi meg a tárgyat, amit a quest befejezésekor elvesz. Esetleg van valaki, akinek van ötlete, hogy innen hogyan tovább?
-
bunfi
őstag
Felmerült bennem a kérdés, hogy miután a katonai szerelő megkapta mindkét kis szerszámkészletét, még mindig nem kínál fel fejlesztési opciót számos fegyverre. Először azt hittem, hogy az újakra (amelyek alapból nincsenek a játékban) nem is fog, de mivel az Abakanra sem kínál fel fejlesztési opciókat (se Nitro, se Kardán), kezdek ebben az elméletben kételkedni. Tudja valaki, hogy hol lehet pl. az AEK-971-et vagy a HK 417-et fejleszteni?
(#13503) Antonius1978 Majdnem kétszer annyira pontos, mint a Fang féle Saiga. Néhány deka súlyon meg nem érdemes vacillálni. De igazából próbáld ki mindkettőt és amelyik jobban adja azt válaszd.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13500 üzenetére
Sokkal pontosabb és 20-as tár jár hozzá. Az xm8 is ugyanolyan jó, a félautomata meg az "egyeslövést" jelenti.
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13495 üzenetére
Én személy szerint Hajnalos exo telibefejlesztve, M249 páncéltörővel, HK 417, rajta gránátvető-hangtompító és egy fullra fejlesztett Saiga-val (nem a 12k vagy a Fang féle) indultam neki és sok gondom nem volt. Az m249 jó a snork és az aprólék ellen. A 417-el meg fejbe lehet lövöldözni félautomatában igen hatékonyan az egyet nem értő monolitosokat (a filmszínháznál lévőkre nem érdemes lőni, mert akkor elbukod a monolitos küldetésszálakat).
-
bunfi
őstag
válasz
rétisün #13462 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe, ha esetleg megfogna (én eddig cirka ~1000 órát játszottam vele), hogy vagy most vagy ha még egyszer kijátszod telepítsd fel az NMC textúracsomagot, a Fellout és a Wanderer's Edition modokat. Nem keveset emelnek a játék vizuális színvonalán, élményfaktorán és komplexitásán.
-
bunfi
őstag
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13450 üzenetére
Értem, hogy így kellene, hogy működjön, de nálam egy éppen szerelő javítási szint alatt lévő fegyvert alapból a kit nem javított meg. Próbáltam egy másik fegyverrel, mivel 417-ből ez az egy szál darabom van, azt sem javította, sem így, sem úgy, hogy volt cseredarab. Megeshet, hogy az sem volt elég jó állapotban, de akkor egy kicsit megint korlátozottan használható ez a javítási módozat. A ruha javításánál megpróbáltam minden kombináció, ahogy leírtam. Sem magában (elég ramaty állapotba került a ruha, ~30%), sem egy másik teljesen épp SEVA-val a táskában nem jutottam eredményre.
Visszakanyarodva a magánnyomozós küldetéshez, a régebbi mentéseimből lassan kihámoztam, hogy mi volt a szitu. Mapmarker csak Noé bárkája felötti kempinghez volt, így amikor néztem a térképet nem figyeltem oda, azt hittem az is megvan, mert a háromból egy azonnal teljesítve lett, mikor felvettem. De megoldódott a gond, mert visszamentem és elfogadta a questet, csak a Zil mellett lévő vaspalánk mögé kellett mennem. Mindenkinek köszönöm a segítséget!
-
bunfi
őstag
válasz
Antonius1978 #13448 üzenetére
Nálam is pontosan ezt írja ki, némi értelmezhetetlen szöveg mellett, mert nincs cirill lokalizáció telepítve.
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13440 üzenetére
Ezt csak megerősíteni tudom, mert kalibrálóból megvan már mindkettő, viszont a másik kettő Pripyatban van, a két katonai mellett. Gondolom majd a katonai szerelő tud majd érdemben hozzászólni az olyan fegyverekhez, mint a G36 vagy a HK417. Habár szerintem ez így egy kicsit hülyén van megoldva. Egyébiránt hogyan működnek ezek a javító szerszámkészletek? Mert nekem egyik gombra kattintva sem szerelte meg, pedig próbáltam mindenféle módon, rajtam van az elhasználódott ruha, nincs rajtam, van cseredarab a hátizsákban, a cseredarabot viselem, de sehogy nem sikerült...
szerk Értem a folyamatot és majd kiderül, hogyan sikerül ezt megoldani. Speciel ez a küldetés nem volt rajta a halállistán, aminél vigyázni kell, mert könnyű elszúrni
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13438 üzenetére
És azt kiadja marked questnek, hogy menj beszélj Gontával, vagy magadtól kell rájönni? Most már kezd idegesíteni a dolog, mert itt az irodai gépemen valamiért nem hajlandó az otthoni mentésekkel dolgozni, hiába elhoztam az installt otthonról és kicseréltem az installt.
-
bunfi
őstag
válasz
Aarpok #13436 üzenetére
Elméletileg járnom kellett ott, mielőtt elmentem Jupiterre, nem hiszem, hogy nem csináltam volna meg. Valahol elszúrtam, ez van. Megnézem, mikor van mentés és újra megcsinálok mindent. Csak zavar, hogy a 80 dobozom ugrik mindkét szerelőnél, a fullos SEVA, a 417 és egy csomó artifact. Még körüljárom a dolgot, de nem szeretek questet megoldatlanul hagyni. Csak ha belegondolok, hogy mit szenvedtem a mutánsvédelmi küldetéssel Noénál... uhhh.
(#13435) rétisün: Hogy érted, hogy területenként? Mármint az alapjátékban?
-
bunfi
őstag
Elakadtam egy kicsit a Hajnalos, magánnyomozós questben. Három helyet kellett ellenőrizni, ebből kettőt ellenőriztem, viszont valami miatt a Vaserdőt hanyagoltam és most amikor ismét visszamentem Zatonba, már nem volt ott a qm. Közben Jupiterben összefutottam a lezuhant robotrepülő memóriamoduljának megszerzése után visszafelé egy csapat - akkor még azt hittem - random stalkerral, akiknek segítettem túlélni a kimérát (kicsit zokon vette, hogy 2 db 40mm-es gránáttál arconcsókoltam). Aztán kiderült, hogy ők Hajnalosok és kérdezik, hogy nem akarok-e beállni közéjük. Most mi a teendő/hol rontottam el a questet, ami miatt bugos lett? Valami ötlet?
-
bunfi
őstag
válasz
rétisün #13325 üzenetére
Én nem néztem a térképeket, csak Bagolytól vettem meg a helyszíneket. Kettő volt Zatonban, ha jól emlékszem a durva és a kalibráló, valamint a Jupiter üzemben van a finom készlet. Tehát valószínű, hogy tényleg lesz mindegyikből kettő, viszont ezek szerint - hála a jó égnek - már Pripjaty előtt lehet fegyvereket fejleszteni, főleg ha végre nagynehezen összejön nitronál a 80 láda.
-
bunfi
őstag
SGM-ben csak 1-1 db van minden szerszámkészletből? Tehát csak egyik szerelőnél lehet majd minden fejlesztést elvégezni? Ha igen szerintetek melyiknek érdemes adni? Valamelyik olcsóbban dolgozik, mint a másik? Vagy teljesen mindegy?
-
bunfi
őstag
A alapjátékos reflexek miatt nem találtam meg elsőre, ott volt az egyik gödör alján, amiben az alapjátékban egy ragaszkodó gravitáció anomália volt, ezért nem kerestem ott. De megvan, köszönöm a segítséget mindenkinek. Azonban valami miatt Noé nem nagyon akar velem szóba állni, csak azt a nyomorult mutánshordját várja egy szál pisztollyal. Az iránytűs sidequest és/vagy egyéb majd később lesz vele kapcsolatban vagy bugba botlottam pechemre (mert már az összes elérhető zatoni quest megvan)?
-
bunfi
őstag
válasz
rétisün #13242 üzenetére
A helikopter az később lesz és tudom (sajnos), hogy a kulcs jupiterben lesz csak meg. Viszont a jelenlegi feladatom szövege a következő: Fontos információ: találd meg az ismeretlen erekjét a fűrésztelep mellett. Végigpásztáztam a helyet, de csak egy vérkövet találtam ha jól emlékszem.
-
bunfi
őstag
válasz
Physicist03 #13238 üzenetére
Azt is elfogadom, szerintem jutok vele valamire.
Kérdés: elmentem a mocsárba, a fűrésztelep mellé (ahol az egyik lezuhant helikopter van és a vérszopófészekből oda vezet ki az egyik alagút), de nem igazán tudom, minek kellene történnie vagy mit kellene tennem. El tudnád mondani, hogy minek kellene történnie? -
bunfi
őstag
Esetleg tudnátok abban segíteni, hogy találok egy egybefüggő leírást, playthrought az SGM 2.2 Enot-hoz, mert rengeteg specializált kérdésem lenne, amit - ha jól emlékszem - Physicist03 által linkelt térképek nem válaszoltak meg (főleg a cirill betűk miatt) és magamról nem tudok rájönni, hogy mi a feladat.
-
bunfi
őstag
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HP core i5-ös fémházas Folio 9470m kifogástalan állapotban!! AkciÓÓ!
- A legolcsóbb!!! Dell Latitude 6. gen. core i5-ös notebook olcsón!!!! AkciÓÓ!
- Olcsó Laptop! Dell Latitude 7280. I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- MSI Thin GF63 12VF 15.6" FHD IPS 5-12450H RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Apple iPhone 16 Pro Max - Desert Titanium - 256GB 1 ciklus 100% akku! 1 év garancia! Új készülék!
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S22 Ultra , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged