Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Keitaro #52 üzenetére

    ''Btw anno a környékemen meglehetősen sok Asus V3000 + Voodoo1 kombó röpködött, a Riva128 sosem volt V1 killer...''

    Nem lehetett ezeket a kártyákat korrekten összehasonlítani, nagyon jól tudod. Glide alatt persze gyorsabb/szebb volt, de hát elég gáz lett volna ha nem... Viszont D3D alatt labdába sem rúghatott. OpenGl alatt olyan V2-ig megint csak a 3dfx aktuális kártyája volt a legjobb választás.
    Viszont! A Riva128 (picit) olcsóbb volt, mint a V1, és egy viszonylag normális (persze nem Matrox-szintű) 2D-s rész volt benne (mindenesetre a szokásos Virge-V1 kombóknál szignifikánsab olcsóbb volt, _sokkal_ gyorsabb/jobb 2D-s résszel). Ráadásul az NFS3 jobban nézett ki a Riván 800*600-ban, mint V1-en 640*480-ban...:D A V2 vs. TNT viszonylatában ugyanez volt a helyzet (ott a Q2 volt sokaknál a vízválasztó: ment 1024*768-ban egy TNT1-esen...). Ráadásul a D3D egyre használhatóbb lett (jellemző tendencia az EA-s gamék által használt API alakulása: Fifa98 only Glide (később szarul működő D3D-s patch), Fifa99 már Glide és D3D, Fifa2000 only D3D...
    Ettől függetlenül szerintem a 3dfx hanyatlása a V3-as időktől kezdődött.

    Egy korábbi hozzászólásra reagálva: a Riva128 valóban bugzott ebben-abban: pl. Alien vs. Predator 1-ben a predator speckó látását (amivel az alieneket látta) bekapcsolva igen érdekes képet kaphattunk... Viszont a progik túlnyomó többsége ment rendesen.

Új hozzászólás Aktív témák