Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
dugojancsi #4388 üzenetére
Feszegess helyettem is!
Nem hiszem, hogy napi kb 20 gyakorló körnél többet elviselnék ezen a pályán. Már a Gridben sem szerettem, és ahogy tegnap tapasztaltam, itt sem fogom megszeretni.Az esti próbaversenyeken azért igyekszem ott lenni.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4383 üzenetére
Kipróbáltam valóságban is, nem csak a grafikont néztem. Elszomorító.
Tudom, hogy rengeteg változtatási lehetőség van. És a végáttétellel is variáltam.
Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak.Ettől még lehet bennem a hiba.
Ha így marad, erősen gondolkodom, hogy maradjak-e a szeretett Vectrámnál.
Nem csak a váltóval van gondja sajnos. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #4380 üzenetére
Az következő mod-ban pl. van egy ilyen. (a mostaniban is valszeg így van)
Ugyanaz a setup, ugyanaz a váltó kiosztás,
és a grafikon szerint sem, és a valós működés szerint sem egyforma.
Nagyon nem mindegy a váltó, ezt tudjátok nyilván.
Viszont (csak Vectránál próbáltam/variáltam még), nem tudtam egy normális váltót kihozni az adott pályán. Tehát eleve "lemaradásra" van ítélve a rosszul állítható váltó miatt.
Nagyon meg kell gondolni majd az autó választást, az biztos. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #4353 üzenetére
Én ma kipróbáltam az összes autót, de csak kb 2-3 kör erejéig, tehát komoly tapasztalatom nincs. Ugyanazzal a setuppal, ami persze nem ugyanazt jelenti minden autónál.
Szembetűnő a különbség pl a váltónál.
Ugyanaz az elosztás, mégis másképp van a váltás.
De majd inkább akkor beszélek, ha tapasztalatom is lesz, és nem csak benyomásom.Nem értem az "azóta" Fordot. Most szörnyű volt.
Hát igen, az egységes "belső" biztosan másképp festene, és csak a setup-olás és a vezetés függvénye lenne a versenyeredmény.
-
dzsavermadar
senior tag
"kis csapat vagyok kis pénzzel!"
Ha kell valami, csak szólj, szívesen rendelkezésedre bocsátunk akár egy új autót is, vagy jöhetsz bármikor a garázsainkba bütykölni, ingyen és bérmentve.
Zodo #4348
Ugyan még csak első benyomás, de nagyon nem egyformák a dolgok.
Van pár db, ami alapból egész jó, és a többiből mit lehet kihozni, azt még nem tudom.
Amit Neuro is írt itt régebben róla,
hogy a Ford és a Vectra felejtős, ha eredményt is akarsz elérni.Igaza lehet.
Viszont a Chevroletek alapból nagyon jók. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
KaraDani #4253 üzenetére
Nem gond, én is hol így, hol úgy próbálgattam ezt a kanyart, csak eszembe jutott, hogy nekünk ezt bírálni is kell adott esetben, és jó lenne, ha már előre egyértelművé tennénk a félreértések elkerülése végett magunknak is , és mindenkinek is. (bár a szabályban most is benn van)
b-type #4250
Ha valaki bentről(boxból) jön, számolhat azzal, hogy fél autó hivatalosan belóghat a vonalon.
De azzal nem tud számolni, hogy "a rosseb tudja mennyire jön át". -
dzsavermadar
senior tag
Kedves VB tagok (meg a többiek is esetleg).
Pillantsatok a Bírói topikba. Írtam oda egy hsz-t. -
dzsavermadar
senior tag
Senki ne felejtse el, hogy most főként "technikai" jellegű, nem várt probléma lépett fel, amit azért meg kellene oldani. Nem a "pálya nem tetszik" rovat.
-
dzsavermadar
senior tag
Főmenü/Beállítások/Nehézség
Tovább mehettél volna, nem kötelező pozíciót vissza adni, főleg, ha nem te vagy a hibás.
(Itt most nem tudom). bünti csak akkor van, ha valaki "bepanaszol" (óv ).
Különben nem foglalkozik senki az esettel. (kivéve rajt baleset, felvezető kör.stb.) -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
Most is így van Claus.
Egyetlen gyors kör van, a többi mind lassabb. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #3946 üzenetére
Nem baj, hogy több etro-petro van, de fontos sem lett volna, hiszen kitárgyaltuk, hogy azonosak az esélyek mindenkinél.
Ha meg sok a sérülés a verdán, hiába van benzin, úgyis sokkal lassabban tud menni,
Vagy ha a váltóval/váltásokkal van gond, akkor sem hiszem, hogy igazán jó eredményt lehet elérni, úgyhogy ezen nem múlik a jó szereplés szerintem. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3929 üzenetére
Köszönöm!
Bár nem kellett volna ezért fáradoznod,de legalább kiderült, hogy valószínűleg a sérülések miatt nőtt meg nálam a fogyasztás.
Lehet, hogy elég egy ütközés az elején, és már nem elég a nafta?
Ez így legalább útmutató tud lenni mindenkinek,hogy erre is fokozottan kell figyelni.
Ha az időm engedi, ma én is mégegyszer megpróbálom, lehetőleg kevés koccal, és meglátom az eredményt.
Persze még más is közrejátszhat, pl a váltó beállítása és kezelése. Több alacsonyabb fokozat, vagy helytelen fokozat, gondolom nagyobb fogyasztást eredményez, ugyanúgy, mint a valóságban.
Ha túl "kihúzatjuk" a fokozatokat mondjuk, az is plusz fogyasztást okoz, plusz teljesítményt nem. Persze ez minden pályára érvényes. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3924 üzenetére
Ez valóban gyakorlat, de csak 3 körön, onnantól meg elmélet.
Az én tesztem 11 körös gyakorlati mérés volt.
Rommá nem törtem, de volt néhány horpadás biztosan. Akkor erre nem figyeltem, mert nem gondoltam, hogy jelentősége lehet. Nem a törésre, hanem, hogy figyeljem, milyen mérvű a törés. -
dzsavermadar
senior tag
Én nem számoltam semmit, hanem mentem 10+1 kört és elfogyott a 44 liter.
Maradt 1 liter a tankban.
Gondolom itt nagyobb távon, más dolgok is beszámítanak.
Mondjuk a kaszni sérülése, megváltozik a légellenállás.
Egyre lassabb köröket mentem, mert már nem volt erő az autóban, illetve lehet, hogy erő volt, de a sérülések lelassították. Más az elmélet, és más a gyakorlat.
Ha nincs sérülés, akkor lehet, hogy bejön.
Ezen a pályán 10 kör sérülés nélkül elég nehéz. És sajnos a pici koccok is már számítanak.Hacsak nem számoltam el magam, és 11 +1 kört mentem.
Még ez is előfordulhatott. De a Garázs is így adja, hogy 44-45l /11 kör
A 43 literhez már csak 10 kört ad. -
dzsavermadar
senior tag
Az teljesen jó, hogy 4liter/kör.
Tehát 44 liter / felvezető + 10 kör.
Kipróbáltam, 1 liter maradt kb, amivel el tudtam még menni a hosszú, aztán két jobbos, és jön az emelkedő. Ennek az emelkedőnek a feléig, Elég kell, hogy legyen, különben tankolás, vagy leállás. Esetleg kannában benzin a kocsiban. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Satan_Claus #3874 üzenetére
Ja, hogy neked kész is van, csak át kell tenni dds-be? Küldheted!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Satan_Claus #3870 üzenetére
Én szívesen megcsinálom, de előbb meg kell beszélned a patch kérdését, ill megvárni B-type jelentkezését/válaszát, gondolom én. Azért az elképzelést tervezheted.
Esetleg priviben küldd el, aztán egy prototipust megcsinálok, aztán meséled a módosítást utána.Lehet, hogy gyári kocsival jöhetsz csak, nem tudom.
-
dzsavermadar
senior tag
Ha már nincs szerónk, akkor offline.
Macau 2:38 vége
Rengeteg hibával.
-
dzsavermadar
senior tag
Gratulálok a NEGYEDIK helyhez.
Claust nem számítottam, mert nem indul a bajnokságban.Off Segítség!!!!!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3704 üzenetére
Én, ha bármilyen játékot játszom, alapból kikapcsolok mindent.
Nekem nincs MSN, nincs le-feltöltés, böngésző kikapcsolva, még a tálcán sincs semmi.
Sőt legtöbbször a Game booster is be van kapcsolva, ami dolgozik.
Esetleg a Fraps, ha szükség van rá.
Mégis nagyon sok be-, vagy kilépést a leírtakhoz hasonlóan élek át.
Vannak akiknél szinte mindig, van akinél csak néha.Nagyon ritkán dobott ki, inkább csak a garázsba, vagy kemény vibrálás.
-
dzsavermadar
senior tag
Itt is felteszem a kérdést, hátha válaszol valaki, aki ért hozzá.
Nem lehetne-e tenni az ellen, hogy amikor ki, vagy belép a szeróra valaki, ne kezdjen el zavaróan vibrálni az egész kép, vagy ne dobja vissza a garázsba a pályáról, vagy rossz esetben kivágja a szeró. A szeró magától is kirak sokszor bárkit.
Meg az egymás garázsának látogatása, hol bezuhanással, hol finomabban.
Nem a látogatás ellen van kifogásom.
Ezt mindenkitől kérdezem, aki konyít hozzá, hogy ez mitől van? Mitől lehet?
Mert hátha lehetne javítani rajta.Mert kellene, ha lehet.
Neuro
Köszi a #3697-et, valóban furcsa rajz. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #3386 üzenetére
Még egyszer mondom, nekem semmi gondom nincs a mostani pontozással.
Eszembe sem jutott, hogy változtatni kellene rajta.De jött egy hsz, és reagáltam rá.
És mit írjak rá? Hát a véleményem. Ez csak egy vélemény.Semmi különös dolog.
De remélem észrevettétek, mindig is úgy volt, hogy sosem magamért szóltam,
hanem mindig, mindenkiért.Az természetesen igaz, hogy lett volna idő bőven változtatni rajta az előszezonban,
ha valaki kifogásolta volna. -
dzsavermadar
senior tag
Ez csak felfogás, és hozzáállás kérdése. Nekem mindegy, bár az ötlet nem rossz.
Daninak igaza van abban, hogy küzdeni kelljen a pontokért,
viszont nem a "csak ennyien leszünk úgyis"-ra kell tervezni.
Engem ez idáig nem foglalkoztatott, ha csak az első 3 kap pontot, nekem az is jó.
Másik szempont:
20 versenyzőnkből 9 mindig nulla pontot kap, függetlenül bármitől.
Sarkítva: ugyanannyit kap a 12. helyen lévő, mint az, aki esetleg el sem jött, vagy teli létszámnál a 20.
Ez is lehetlelombozó valakiknek.
Nem tudom, hogy fog alakulni a bajnokság,
de ha valaki folyamatosan ott tud lenni a 12-13. helyen a tudása és munkája alapján,
a végén annyi pontja lesz mint annak aki alig vesz részt, vagy mindig a végén végez.
Magunkért játszunk, és szerintem át lehet gondolni a pontozást.
Dani,
attól hogy elkezdtük, még lehet változtatni.
Téged bizonyára nem érint, de hátha "mások" szívesebben hajtanának egy plusz pontért a 14-15 helyen is. Nem fontos mindig az igaziakhoz viszonyítani magunkat.
Ott lóvé kérdés minden helyezés, még a nem pontszerző is. Itt tőlünk függ mit adunk érte.
Én lehet, hogy soha nem érek a 10 közé, és elkönyvelhetem, hogy NULLA ponttal zártam a bajnokságot. További kedvet nem ad, az biztos, de azért aludni tudok.
Tehát gondolkodjunk MINDENKI -ért, és ne csak a saját szemszögünkből.Szerk:
Tehát gyakorlatilag nálunk mindegy, hogy 12., vagy 20. helyen végez valaki.
Ez pedig 8 helyezés!!! -
dzsavermadar
senior tag
Szia Hun!
Én, hasonlóan a Gridhez, csak érzésre fékezek.
Nyilván a környezethez viszonyítok, de nem nézek ki pontokat.
A fékút sebességfüggő(meg egyéb is) én meg nagyon ritkán megyek ugyanazzal a sebességgel ugyanott. Ha meg még "akadály" is van, akkor meg zűr van.
De állítólag a pontok a legjobbak, csak közben ugyanolyanok legyenek a gumik, a hőmérséklet, a fékbeállítások, stb. Vagy kalkuláld bele.Remélem ma nem járok úgy, mint tegnap.
-
dzsavermadar
senior tag
Bocsánat, hogy angolosan leléptem.
Nem akartam nekimenni a sikánnál senkinek (nagyon rossz íven mentek pedig) ,
inkább a gumikat választottam, amik, mint tudjuk betonból vannak.
Gyorsan ki is léptem, legalább segíthettem a kislányomnak a geometria házi feladatánál.
Talán ez többet is ért.
Majd holnap jobb lesz talán.JJ, grat!
-
dzsavermadar
senior tag
Kivágott, JJ-vel együtt.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3154 üzenetére
Persze, hogy tudom miért van a felvezető, és természetesen jó, hogy van, csak hátulról jól látom, hogy még gondjaink vannak vele. Gondolom, majd belejövünk.
Az meg az én hülyeségem valóban, hogy azt sem veszem észre, ami a szemem kiveri.
Idáig mindig csak a pályára, meg a többiekre koncentráltam, a monitor jelzései csak éppen jutottak el hozzám.
Nekem mást még nem írt ki, csak, hogy "maradjak le XXX versenyzőtől, valamelyik oldalon" -
dzsavermadar
senior tag
Érdekességképpen idézek Feri #3113 hsz-éből, amiben JJ-nek válaszol.
"Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én."
Nem tudom, hogy értelmezzem ezt.
Talán úgy, hogy amíg elöl van valaki, addig a hátsó a felelős mindenért, ha meg hátul, akkor meg az előtte lévő. Ez is egy felfogás.
Mint ahogy egy másik hsz-en is gondolkodnom kellett (bírósági topik #165)"szóval a büntetés az jogos csak úgy gondolom, hogy nem én hibáztam."
Ezt még magyarázni/értelmezni sem tudom, az én agyammal. Nyilván hülye vagyok hozzá.
Azért itt párhuzamba állítanám Zsomboor viselkedését, ami a hibázása ellenére is kiemelést érdemel, a Fair Play nevében.
Nem magyarázkodott, nem mondta, hogy rossz íven kanyarodtak előtte, hanem azonnal félreállt, és vissza adta a pozíciót, noha ő is sokat vesztett vele,
A verseny után meg bocsánatot kért. Na, így is lehet csinálni. Ez is egy felfogás.Még a mai nap válaszolok az óvásokra én is, átnézve a felvételeket.
-
dzsavermadar
senior tag
Igen, csak azóta elkezdtem komolyabban foglalkozni a setuppal, és ezt a mai versenyt nem terveztem be, és még nem alakult ki, melyik legyen az igazi, viszont ami egy régebbi alap volt, az egy nulla, és nem akartam azzal szerencsétlenkedni, a sok jobb setuppal való begyakorlás után.
Meg az etro-petro is elfogyott volna közben, ha meg tankolok, az tudod mit jelent.
Nem gond. -
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
00roli00 #3002 üzenetére
Kösz Roli! Eszembe sem jutott. Végül is az is gyakorlás.
Bár nem tudom, hogy a pálya komolyabb megismeréséhez, meg a beállításokhoz elegendő-e, de ha időm engedi, kipróbálom.
Azért veletek jobb gurulni bármilyen formában, mint "Az Idegenekkel", de vigasztal, hogy legalább az autóitok ellen tudok játszani.Mad
Egyébként vegyes érzelmekkel vagyok a kormány vs bill témában magamnál.
Még nem érzem olyan "hú, de jó, hogy van" kategóriának.
Annyi, hogy nagyon szépen, kényelmesen, élvezetesen lehet vele menni,
de a billel való küzdés, kihívás feelingjét nem adja vissza. Persze nem is feladata.
A kormány más feelinget kell, hogy adjon. Ez nálam még nem hagyta el a bill-t.
Igaz, hogy általában hozom vele a legjobb billes időmet (szinte öreguras vezetéssel).
De hát ez mitől adna egy kis adrenalint? Később nyilván jobb lesz. -
dzsavermadar
senior tag
Tegnap megpróbáltam köröket futni gyakorlásból.
Sajnos 20 körig bírtam, aztán valahogy unalmassá/érdektelenné vált.
Még nagyobb tiszteletem azoknak,
akik rengeteg kört lefutnak a minél jobb eredmény elérése végett.
Úgy döntöttem, nekem elég lesz az az eredmény, amit "laza" gyakorlással elérek.
Így legalább mindig élvezetes marad számomra a játék.
De azért mindenkit arra buzdítok, hogy tolja keményen és sokat, mert komoly eredményt, csak komoly munkával lehet elérni. Hajrá!!!
Remélem elnézitek ezt nekem, és elfogadjátok tőlem, hogy én így szeretem.
Köszönöm!Azért majd próbálkozom ám még. Hátha, ki tudja?
-
dzsavermadar
senior tag
Nem is gondoltam volna, hogy ekkora beszélgetés alakul ki az írásom kapcsán.
De hát ezért is van a topik.
Mióta kormányom van, természetesen a kézi váltásra álltam át.
Nem okoz gondot a művelet, és természetesen fülre és érzésre váltok.
Bár néha még elfelejtek váltani, ha valami más manőver elveszi a figyelmem.
Viszont azonnal figyelmeztet a tiltás hangja, és hogy nem húz a gép jobban.
Mondjuk jobb lenne, ha nem tiltás közelben érné el a max erőt, mert ha késnék is a váltással, gondolom nem terhelné annyira a motort, mint így, hogy a "pirosban "pörög. -
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ventur@ #2971 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy eszembe sem jutott volna kormányt venni, ha itt a közelemben nem tűnt volna fel, egy eladó, és tűrhető áron, újszerű állapotban.
Nem tudom, hogy mennyi billes marad sokáig, mert láttam adyz-t is érdeklődni eladó kormány iránt, és ha jól tudom, Zyl-nek és Zsombi-nak is volna lehetősége kormánnyal menni.
Ha ez vígasztal, én a szívem mélyén, talán billes maradok örökre. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2965 üzenetére
Komoly tesztelés nem volt, inkább csak félköröket mentem, tehát nagy eredménye sem volt.
Egyébként kormánnyal csinálok már mindent.
Nagyon finoman lehet menni vele,csak még mindig nem tudom legyőzni azt az érzést magamban, amit már régen a Grides topikban is leírtam, hogy sokkal óvatosabban vezetek, mint ami egy "versenyzőhöz" illik. Ez a sok igazi vezetésből kialakult beidegződés.
Nem is hiszem, hogy le tudom majd győzni, de nem probléma, mert én kormánnyal is jól érzem magam a billes idők között, vagy akár mögöttük is.
Inkább kényelmesen autókázok élvezettel, mint a tized/század mp-kért küzdjek.
A Gridben sem érdekelt nagyon az időeredmény, itt sincs másképp.
Nem vagyok versenyző típus.
Nagyon nagyra értékelem, hogy ti ennyi kört képesek vagytok megtenni (meg is van az eredménye, grat).
Én inkább lemondok néhány mp-ről, meg helyezésről, de a körözgetést képtelen vagyok csinálni ilyen szinten. Számomra nem jelent nagy élményt, ha nyerek egy mp-t.
De hát tudjátok, hogy én nem is ezért vagyok közöttetek.A legjobban a gázpedál lopta be magát a szívembe.
Azt nagyon élvezem, amikor adagolhatom a gázt, akár fel, akár le. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2960 üzenetére
Ne érts félre, engem csak elméleti síkon érdekelt az egész dolog.
Bizonyára így jó, mert remekül működik a rendszer.
Élvezem a játékot, és nekem nagyon megfelel minden.
Csak új ismeretekkel/információkkal találkoztam, és szerettem volna tanulni belőle valamit.
Ezért böngésztem/próbálgattam ki néhány dolgot.
A tudásvágy vezérelt, nem a kritika.
Azért írtam csak le, mert örömnek éreztem megosztani veletek. -
dzsavermadar
senior tag
Az elmúlt két napban, próbáltam a kormánybeállításokhoz, és a játékhoz tartozó"szakirodalmat" böngészni. Érdekes, hogy az egyértelműnek tűnő "tanácsok", nem úgy viselkednek a játékban, ahogy azok le vannak írva. Talán útmutatónak alkalmazhatók csak. Szó esett a játékban található fájlokról is, hogy azokban is lehet beállításokat eszközölni. Ez így igaz is, csak nem ilyen béna, hozzá nem értő embernek, mint én.
Ennek ellenére, megpróbáltam belepiszkálni a fájlokba, kíváncsiságból.
Először is észrevettem, hogy a Vectra fájljai között van két Lacettis fájl. De gondolom ez természetes, hiszen működnek a dolgok.
Az ütött még szöget a fejembe, hogy az autóknál( a játék menüjében) lévő paraméterek, nem egyeznek a játékban valóságban szereplő paraméterekkel.
Pl: Lacetti 7700rpm - 215 kW és a játékban talán eléri a 8500rpm-et is.
Ez még így rendjén való is lenne,ha azt nézzük, hogy ez csak azt jelenti, a 7700-nál már leadja a max erőt.
Ellenpélda: Vectra, 8200rpm - 217 kWA Vectra meg csak éppen, nagyon kipörgetve éri el a 8200 rpm-et. Tehát hasonló fordulatszám aránynál, A Lacetti max erővel dolgozik, a Vectra meg csak 80-90% on.
De ezt csak érdekesség szempontjából írtam le. Ez csak elméleti következtetés, és lehet, hogy nem is így van.
Néhány számot átírtam a Vectra (szerintem) ide vonatkozó fájljában próbából.
A játék menüjében meg is jelent a változás. Megnéztem, hogy a szerón már nincs senki, és mondom kipróbálom, működik-e, és jelent-e változást. És ez a kép fogadott.Mondjuk a képen említett fájlhoz nem nyúltam, de gondolom az összefüggések miatt adta ki ezt.
Természetesen vissza állítottam mindent, és ezennel be is fejeztem az elméleti eszmefuttatásomat.
Ma reggel ki is próbáltam, hogy sikerült-e a renoválás. A szeró beengedett.
Innentől már a gyakorlattal fogok törődni, nem az elmélettel, úgyhogy találkozni fogunk a pályán sűrűbben.Igaza van HorCsának, azonos fizikával kell megcsinálni a játékot, és akkor mindenki tud a kedvenc autójával menni, mégis ugyanazt tudja az autó, mint az összes többi.
Csak a vezetésen múlik a különbség. -
dzsavermadar
senior tag
Én is gratulálok mindenkinek az "előszezonban" elért eredményekhez.
Azt hiszem hasznos volt, mert így legalább kialakult bennünk egy kép, hogy mi várható a bajnokságban. Kicsit begyakorolhattunk mindent. Jó volt.
Mindenkinek szerencsés, balesetmentes bajnokságot kívánok. -
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
Kérdés merült fel bennem a tegnapi "tömegbaleset" kapcsán.
Ez ugye még "rajtbalesetnek minősül(het)
Mindenkihez a kérdésem, mint VB tag.A "rajtbaleseteket" is az óvás kategóriájával kezeljük,
vagy "hivatalból" vizsgáljuk ki, és hozzunk döntést???Hozza a következő kérdést:
Ha csak egy óvás van, csak annak a szempontjából vizsgáljunk?
Lehet, hogy több hibás is volt. Vagy láncreakció. Lehet, hogy az óvó is hibázott.
Lehet, hogy olyan is belekeveredik, aki ellen nem történt óvás.Szeretném, ha minél többen válaszolnának.
Csak azért írtam ezt, mert hátha ebben az esetben, tőlünk várja a társaság az automatikus reagálást.
Mint "felügyeleti szervnek" furcsa, ha nem foglalunk állást.
Nem akarunk, de ha igénylitek, akkor természetesen igen. -
dzsavermadar
senior tag
Megnéztem az eddigi box büntiket, 45 mp körüli. Ez semmiképpen nem jó.
Legalábbis itt nálunk. Ezt nem szabad alkalmazni. Ez majdnem olyan, mintha kizárnánk a versenyből.
Rajtkor az időszámláló elindul, és a megállapított időbüntetés elteltével elindul a versenyző, az utolsó hely/ek/ről.
Akármekkora az induló létszám, ez a szám, az előtte levő versenyző, és a ő közötte levő időt fogja jelenteni.
Ellenőrizni az indulást lehet. Nyilván hibázás esetén, további bünti. -
dzsavermadar
senior tag
Azt hiszem, hogy a honlapról letölthető "autó alapok"- ban a Cruze ablaka nem jó.
Én is a játékból vettem ki. Valami máshoz, vagy más verzióhoz való.
Vagy el kellene forgatni? Ezt nem próbáltam ki, mert teljesen más, mint ami a játékban van. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #2712 üzenetére
Igen,már látom és köszi!
Csak egy kezdő, alap setupra gondoltam, amiből könnyebb pályánként variálni.
Mert tuti, hogy pályánként más kell, legfeljebb a nagyon hasonló vonalvezetésűnél lehet egyforma.Julezko
Persze, hogy lelombozó, sőt elkeserítő. Láttalak a pályán, "szellemautód" volt. Biztosan az volt a gond. Majd megoldódik.Látod, ezen a versenyen jó pár embernek (nekem is) akadt kisebb-nagyobb problémája, ami hiábavalóvá tette a felkészülését, de a megoldáson kell dolgozni, nem az abbahagyáson.Pont ezért csináljuk ezeket az éles próbákat, hogy mire jön a bajnokság, minél simábban menjenek a dolgok. Akár magadtól is lehettél volna utolsó, hiába dolgoztál keményen. Ne add fel, gyere nyugodtan, és ne mérgelődj, mert csak magadnak ártasz vele. Ez egy játék. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
zsomboor #2702 üzenetére
Köszi Zsombi és Neuro!
Ezt még nem is vettem észre, de ahogy nézem, ez csak arra a pályára menti.
Biztos át lehet tenni más pályára is, egyesével.Én azt hittem, hogy a Játék valamelyik mappájában, (a programban) valamit lehet okozni, és minden pályára alkalmazza alapból. De így is jó.
-
dzsavermadar
senior tag
Oda kell figyelnem, és másnak is felhívom a figyelmét.
Mivel kiléptem az időmérő és futam között, visszaállt az alap setup.
Elfelejtettem betölteni, és így kénytelen voltam azzal szenvedni.
Pedig végre az időmérőn, meg előtte.
sikerült egy használhatóbb setupot összehoznom.Sebaj.
Ted
De ez a sok várakozás nem természetes? Valami gond volt inkább? -
dzsavermadar
senior tag
Ezt nevezem bocsánatkérésnek!
Feltétel nélküli kapitulációnak is beillik.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyenre is képes vagy, itt a nyilvános fórumon.
Nekünk soha nem volt egymással problémánk, és biztosan tudom ezután sem lesz.
Remélem, hogy ezt a gesztusodat az érintettek is nagyra értékelik majd,
hiszen, ha ezt képes voltál ideírni, az azt bizonyítja, hogy komolyan is gondolod, és komolyan így is érzed. -
dzsavermadar
senior tag
Annyiban szólok hozzá, hogy két VB társam munkájával tökéletesen meg voltam elégedve, nem hiszem, hogy más jobban végezné a feladatait, tehát kitartok mellettük.
Személyi kérdésben meg, nekem mindenki egyforma.
A magam részéről, ugyan már leírtam, hogy a továbbiakban is legjobb tudásom szerint végzem ezt a munkát,
de természetesen szívesen átadom a helyet olyannak, akit a társaság megszavaz. -
-
dzsavermadar
senior tag
Én azt hittem, hogy a van értelme a VB mindhárom tagjának hosszú órákat azzal tölteni,
hogy az itt lévő 18 fő minél rendezettebb, egyértelműbb szabályok, jogok, és lehetőségek között versenyezzen. Néha még egymással is összeakaszkodtunk értetek.
Tévedtem. Nem volt érdemes.
Nem várta egyikőnk sem, hogy a munkánkat elismerje bárki is. Nem vártunk érte semmit, hiszen mi önzetlenül vállaltuk.
De azt nem vártam volna és talán a másik két VB tag sem, hogy a munkánk, a törekvésünk
ilyen fogadtatásra lel.
Köszönöm mindenkinek, a sok építő jellegű hozzászólást, a segítséget a munkánkhoz.
Továbbá köszönöm a különböző vádakat, amelyekkel minket illettetek némely eset után. Köszönöm, hogy azt hiszitek, hogy mi mindezt azért csináljuk, hogy jól megszívassunk mindenkit.
Köszönöm a gúnyos beszólásokat, és végül köszönöm, ebből többet nem kérek.
Amit vállaltam természetesen a továbbiakban is teljes odaadásommal elvégzem,de csak a vállalt szintig.
Nekem eddig is megfelelt minden variáció, ezután is meg fog felelni.
Vannak itt még rajtam kívül is 17-en, akik a szívükön viselik a dolgot, tehát gond nem lesz.
Neuro #2551
Tegyél próbára, csak annyit kérek. Tévedhettem is.
Te jól tudod, hogy miért küzdöttünk, mi vezérelt minket itt, hosszú napokon át.
Kérdezz! Ami szerinted benne volt az előzőben, és az enyémben nincs benn egyértelműen.
Akár itt nyilvánosan, akár priviben. Ezt még megteszem, hátha jobb lesz valami. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #2548 üzenetére
Vettem a fáradtságot, és átdolgoztam a jelenlegi szabályzatot.
Innen letölthető Word formátumban. Szabályzat átdolgozás
A szerkesztésbeli/külalaki, és egyéb hibákért elnézést kérek, ez még egy nyers változat.
Sok helyen töröltem belőle, módosítottam. Viszont arra törekedtem, hogy minden benne legyen, ami az eddigiben benn volt.
Ez sikerült is. Ez ügyben minden kérdésre merem vállalni a választ.
Természetesen hibázhattam is benne.
Nézzétek át, esetleg a honlapra is felkerülhet ideiglenesen, a másik mellé, hogy mások is egyszerűbben meg tudják nézni. Arról nem is beszélve, hogy ez a hsz, hamarosan sokkal hátrébb kerül a sorban, és lesz aki nem is veszi észre.
Nekem is elegem van már belőle, elég sok időt,energiát emészt fel, ezért szeretném mihamarabb lezárni a kérdést.Nagy munkád volt benne, ezt elismerem, és nem kritizálni akarok, hiszen minden egyes módosítási javaslatomat indokoltam is. Azt meg, hogy miért ilyen későn variálok, szintén indokoltam már. De jobb későn, mint soha.Ezennel én is befejeztem a módosítási javaslataimat. Hiszen itt van mind.
-
dzsavermadar
senior tag
-
dzsavermadar
senior tag
És amit tegnap ígértem.
Zolder - Feri - 2.kör - 0:15 - 0:31-ig (16 mp) folyamatosan a pályával párhuzamosan haladt padlógázzal. Persze, hogy nem olyan gyorsan, mintha a betonon ment volna, de azért használtam a "versenytempó" kifejezést, mert hirtelen nem találtam jobbat, és azért is tettem idézőjelbe.
Itt egyébként is az elv a lényeg,- a pályán kívül nem versenyzünk - nem az, hogy lassabban tud menni ott.
15-16 mp-t viszont nem hiszem, hogy egy db szélesítésnek kellene vennünk.
De mennyinek? Ha nem határozzuk meg, akkor csak egynek számít. Vagy mi legyen?
Erre az esetre nincs konkrét szabály. A szélesítés sem konkrétan erről szól.
Ezért írtam a javaslatot.Ennyi. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
dzsavermadar #2540 üzenetére
Utóirat.
Nekem jó így ahogy van.
Csak a saját, későbbi munkánkat szeretném könnyíteni azzal, hogy nem kell féloldalas szabály magyarázatokat fűznünk egy döntésünkhöz, hanem egyszerűen hivatkozunk egy mondatra, és nem tud senki visszaválaszolni, hogy "én így gondoltam", "én így értelmeztem", "ez nem egyértelmű", "ez nincs pontosan így leírva".
Mert a jelenlegi megfogalmazás, lehet, hogy több helyen is, ezt bizony lehetővé teszi, és lehet, hogy igazat is kell majd adni neki.
Az nem döntő, hogy a VB másképp értelmezi.
Illetve döntő, csak nem biztos, hogy igazságos. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #2539 üzenetére
Kedves Neuró!
Én értem!
Ha ennek a szabályzatnak minden második szavát törölnéd, a megmaradó részből kivennéd a magánhangzókat, én akkor is érteném. Nem kell magyaráznod, mi, mit jelent.
De már magában ez a tény is, hogy úgy érzed meg kell magyaráznod,azt bizonyítja, hogy sántít a megfogalmazás.
Továbbá az a tény is, hogy többen, több helyen rákérdeztek a szabályzat különböző részeinek jelentésére. Sőt, tovább megyek, volt itt olyan is, nem is egy, hogy egyfajta magyarázattal meg lehetett kerülni bizonyos dolgokat.
Egy szabály akkor jó, ha egyértelmű és világos mindenki számára, és nem tartalmaz kibúvót.
Évtizedek óta élek a rendeletek, szabályzatok, beadványok, hivatalos levelek, kérelmek, pályázatok, árajánlatok, stb. világában, hidd el elég jól meg tudom egy mondatról állapítani, hogy jól, vagy helytelenül van megfogalmazva.
Talán emlékszel rá, hogy rögtön az első szabályzat megjelenése után, már szóltam neked, hogy kigyűjtöttem egy csomó "hibát", de nem lényeges annyira, mert csak formai. Aztán elsikkadt ez nálam valahogy, aztán meg elhanyagoltam. De most, hogy látom azt, hogy értelmezési problémákat hoz elő néhány embernél (és csak a hozzászólókat tudom számítani), így kénytelen voltam megemlíteni.
Ezt is azért, hogy ahol lehet egy igennel, vagy nemmel válaszolni a feltett kérdésre, ne kelljen többsoros magyarázatot adni. Ez az eset pont ilyen. Szerintem a rövidített verziót, meg sem próbáltad értelmezni, pedig abban több van (minden benne van) , mint a mostani, hosszabb verzióban, ami viszont "hiányos", ahhoz képest, amit szeretnénk, hogy jelentsen.
Gondold csak át, ha többen rákérdeznek valamire, hogy "mit is jelent pontosan?",akkor az úgy jó?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Melyik tápegységet vegyem?
- Autós topik
- sziku69: Szólánc.
- Futás, futópályák
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vírusirtó topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Akciós Windows 10 / 11 Pro OEM Licenc Kulcs 100% eredeti, jogtiszta!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged