Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Legyes

    tag

    Szerintem meg a probléma az, hogy:
    1. az akciós kampány drasztikus leárazással kecsegtet
    2. te vásárló örülsz a látványos akciónak és veszel az akciós termékből, kihasználva a "durván jó" árat
    3. az üzlet látja, hogy túlzottan pörög a cucc, esetleg a készlet sincs mögötte, ezért gyorsan kiskaput kell keresni, hiszen készlethiányra nem hivatkozhat (milliós GVH bünti)
    4. pár óra alatt megszületik a nyertes megoldás, ami a törvények alól is felmentést ad, "hivatkozzunk árazási hibára"
    5. "még mindig baj van, mert a nép már lázad" és a termék még az akciós kínálatban szerepel, nagy mértékű akciót hirdetve de már eredeti áron
    6. "gyorsan kivesszük az akciós kínálatból és így törvényileg támadhatatlanok vagyunk"
    7. A Media Markt adminisztratív munkatársai bontják a pezsgőt és röhögnek rajtunk - vásárlókon - és a törvényeken

Új hozzászólás Aktív témák