Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ariadne

    őstag

    válasz thaler2 #32 üzenetére

    Akkor dombon a tanya :DDD , ilyenkor egyértelmű, vissza kell adniuk a teljes vételárat. Valószínűleg eleve nem javítható és nem tudják cserélni sem, így a vételár visszaadása az egyetlen fennmaradó lehetőség a Ptk alapján. Levásárlás nem szerepel sehol sem, szóval vissza kell adniuk a manit. A hangos követelésen túl biztos ami biztos fogyvédelemnek egy panasz e-mail (haszna nincs, de hátha gyűlik), vásárlók könyve bejegyzés, hogy mennyi ideje és mégsem hajlandóak, aztán azzal békéltető testülethez (megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett vannak, lásd gugli). Ezek a legális lehetőségek... :DDD

    MOD: A csere mindig ugyanolyan másikra való cserét jelent, szóval ha nincs az a típus és tenyérbemászóan viselkednek, simán ki lehet verni a balhét. :D

    [Szerkesztve]

  • Ariadne

    őstag

    válasz thaler2 #28 üzenetére

    Előszöris jó lenne ellenőrizni, hogy ők nem javítani akarják-e. Ugyanis ha a vásárlástól 3 napon túl jelenti be az ember a hibát, és cserét kér, joguk van azt mondani, hogy nem cserélünk, mert sokba kerülne nekünk, ezért javítjuk. És javításnál még szvsz elmehet a 2 helyett 3 hét, nálam mondjuk egy hónaptól lesz olyan nagyon ejnye a dolog.

    Ha viszont 3 munkanapon belül bevittétek (az adott üzlet nyitva tartási idejét is beleszámítva), akkor tényleg cserélnie kell és nem javíthat! És ezt illett volna már megejtenie. Ahogy feljebb is írtam, asztalracsapás, pénz visszakövetelése az üzletben, ahol vásároltad, beírás a vásárlók könyvébe, békéltető testület, kb. ezek a lehetőségek. Ha tovább kell menni, arról is tudok írni, de remélhetőleg nem lesz rá szükség. :)

Új hozzászólás Aktív témák