Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 9950es #35 üzenetére

    Technikai akadálya nincs, de nem néz ki jól, amikor a virtuális főszer cipője elsüllyed a talajban. Konkrétan nem fogod látni a bokáját. Az elgondolás baromi könnyen kivitelezhető, de amíg a játéknak tesszellálva és tesszellálás nélkül is jól kell kinéznie, addig problémás. Egyelőre a tesszelláció megmarad a karakterekre és az effektekre. Itt is van probléma, de ezekre már van megoldás.

    Szeptemberig egy bejelentett DX11-es címet látok. Az F1 2010-et. Ez a zászlókra és a nézőkre használt tesszellálást, ahogy a Dirt 2-ben volt.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 9950es #28 üzenetére

    Ahhoz semmi. A DX11 az AMD Xenos tesszellátorát építette be. Ezt a cég a Microsoft Xbox360-hoz tervezte, és alapvetően nem az volt a követelmény, hogy magas poligonszámból extrém magasat csináljon. A DX11 átalakította a rendszert, hogy a sebesség a legjobb legyen, de a problémák megmaradtak. A létrehozott felület csak a vertex shader lépcső után létezik, és ez nagy gond.
    Sweeney szoftveres futószalagban gondolkodik, ő abban bármit megcsinálhat. Csak győzzük erőforrással. ;] A Larrabee-t is azért szemelte ki magának, mert az illeszkedik a legjobban az igényeihez.

    Az analitikus AA jó ötlet, de félmegoldás. Persze jobb híján ez is jó.
    Technológiailag az AVP tekinthető a legkorszerűbbnek, de a Metro 2033 sem rossz, csak javítani kellene már a textúrahomályosodás bugot az MSAA-val. AAA mellett még a Fermi tulajokat is érinti a hiba, miközben a játékhoz ez az ajánlott GPU. Persze tudom, hogy nem kaptak kártyát a tesztelésre, de lassan már vehettek volna egyet, és jöhetne az update.

Új hozzászólás Aktív témák