Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #19617792

    törölt tag

    válasz Archer #33 üzenetére

    Crysist egy kicsit tovább cincálom. :DDD Azt értem, hogy magasabb nehézségi fokozaton nehezebb lesz a játék, ami már kíván némi taktikázást, de ezen kívül nincs más.

    "Far Cry 1 is egy élvezetes, szép grafikájú, változatos helyszíneken játszódó klasszikus FPS volt."

    Ezt aláírom, valóban hangulatos. Csak egyszer már el lett sütve, így a Crysis már nem új.

    "Stalker meg szerintem túl van értékelve, az eredeti elképzelésekhez képest egy kiherélt, gyakorlatilag 0 interakcióval rendelkező környezetben játszódó játék. "

    Az "alpha" verziókat (amik kikerültek a netre) volt alkalmam játszani, ezt is alá tudom írni, de legalább valami van benne, ami nem köt szorosan egy lineáris menethez, persze akármit csinálsz, a missziók ugyanazok, de előtte és utána is bármit csinálhatsz, nem kell feltétlen A-ból B-be menni, majd B-ből C-be, "kirándulhatsz" közöttük. A játék idő megnyúlik és találhatsz érdekességeket, pl értékes artifactok, amiket eladva könnyíted további boldogulásodat. Végül tényleg sok mindent kivettek a STALKER-ből, amit sajnálok is.

    "mert a fejlövés nem igen működik)"

    Tudni kell lőni. :P :DDD

    Keldor papa: Itt most arra is gondoltam, hogy megéri-e a játék a játék árán kívüli ráköltést, ami a hardverben manifesztálódik. Konzol esetében is megtörténik ez, legfeljebb kevesebbszer és kisebb mértékben. De leginkább azokra gondoltam, akik egy játék miatt képesek 100k-t kiadni gépre, hogy jól fusson, miközben sok újat nem tud mutatni a játék. Az, hogy megteheti még nem mentség arra, hogy meg is kell tennie.

    zoltanz: Ma a legtöbb AAA játék FPS, ennek van talán a legnagyobb húzóereje, így ebben a viszonylatban mozogtam.

    bartucc: Én is jókat szórakoztam a Crysissel, míg 1-2x végigvittem, de különösöbben nem ragadott meg. Volt benne 1-2 jó poén, de ennyi. Bulletstormmal nemrég végeztem, időt elütni vele jó volt, abban is volt néhány poén, de semmi különös.

    A COD meg már tényleg vicc-kategória. A COD4MW-re még azt mondom, hogy szódával oké, mert modern hadviselés egy könnyed árkád-őrületben, több szereplőn keresztül nézve, utána viszont erős rókabőr... BFBC2 annyit hozott mellé, hogy egy szereplőn keresztül megyünk végig, kicsit megismerjük, illetve látványosabb, pl a fizika okán.

  • #19617792

    törölt tag

    válasz Butcher-HUN #22 üzenetére

    A másik, a Crysis 2 megér-e annyit, hogy kidobjunk rá százezreket, hogy jól fusson. Emögött lesz kiemelkedő játékélmény, új sztori, vagy valami, ami miatt emlékezetes lesz, a grafikát leszámítva? Gyanítom semmi, az előzőt is leginkább az adta el, hogy milyen jó a grafikája, azon kívül meg egy erősen sablonos, klisés FPS, dzsungeles-hentelős FPS volt már előtte nem egy, pl az előd, a Far Cry. Ha valaki a grafikára "veri" és arra, hogy full-ultra-max grafon megy kismillió fpst, akkor gratulálok neki, mert akkor már nem azt nézi, hogy mint igazi játék mit ér, hanem, hogy milyen a grafika és ezzel a játék tartalmi lényegét ölte meg és ezentúl ez nem más, mint interaktív techdemo. Persze elütni vele az időt jó lesz, meg szórakozni is, de tartalmas is lesz mint mondjuk egy Fallout, vagy STALKER, ahol nemcsak végig kell rusholni mindenen és mindenkin, hanem kicsit gondolkodni is kell? Az egy dolog, hogy azok már nem tisztén FPS-ek, ezt tudom is, de legalább van benne némi szabadság, nem csak bábként rángatnak végig a missziókon és a legtöbb mai "szigorúan" FPS-sel ez a gond, hogy már nincs benne újdonság, csak a grafikával tudnak ütni.

    És muszáj "mindenkinek" fejvesztve rohanni az új hardverekért, hogy minden full-fullon fusson? Kit érdekel, hogy 4635xAA-val az ellen orrszőre milyen, amikor pörgés van, úgysem tudunk rá figyelni. És mi lesz, ha nem megy full-fullon? Semmi.

Új hozzászólás Aktív témák