Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Butcher-HUN

    senior tag

    Komolyan nem értem mindenki fél a Crysis 2 től mikor szájbarágósan le írta a Crytek hogy figyelembe kellett venni nekik a jelenlegi konzolok tudását és e szerint kellett nekik belőni az engine-t úgy hogy mivel multi platform így egyaránt konzolon és PC-n is normális sebességgel kell majd futnia. Értsük meg és nem bántásként tényleg hogy a Crysis 2 egy konzol port. Természetesen bele fognak kerülni az új feature-ok DX11+ Tessalation. Akinek a Crysis és a Warhed VeryHigh-on ment normális frammel akkor a Crysis 2 is fog menni mert ha megnézzük a különbséget DX10 és DX11 között akkor ami szembetűnő lehet az csak is a tesszaláció. De mint tudjuk ha a tesszaláció be van kapcsolva igen csak le húzza a sebességet ezért kedvünkre lehet majd állítani a játékban szintenként és ki is lehet kapcsolni. A Cryengine 3-nak pont ez a lényege hogy szépen lehet skálázni. Akinek nem annyira korszerű gépe van és játszott a Beta-val ami mellesleg DX9 ben fut hát azt hiszem már annak is le fog esni az álla. Meg ugye majd tudjunk kapcsolgatni DX10 és DX11 között. Aki eddig azt mondta hogy az Unreal 3 engine a legjobban skálázható annak meg fog változni a véleménye! Az én GTX280 ami nem mai darab minimum fps 45 max fps 63 volt DX9 módban 1680x1050. Miről beszélünk akkor kérem? Nem hinném hogy DX10 alatt annyira le fog menni az fps hogy játszhatatlan lesz mert a konzolok is kb 30fps produkál folyamat tartja. Tehát ha ebből indulok ki akkor ha DX9 alatt min fps 45 akkor DX10 alatt olyan 35-re saccolok ismétlem egy GTX280-nal. Nyilván új architektúrának hála akinek DX11-es kártyája és DX11 alatt nem hozza a teljesítmény annyira akkor DX10 ben tuti meg lesz ott is a frame. Végszó nem kell félni attól hogy nem fog menni a Crysis 2 és azt sem hiszem el hogy a DX11 FullHD hez kelleni fog az SLI. :R

Új hozzászólás Aktív témák