- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telefon javítás, szervíz!
-
Mobilarena
Sony Xperia Z1 Compact
Új hozzászólás Aktív témák
-
totoka2
tag
Megnéznétek, hogy nektek mozog-e az előlap/hátlap a bekapcs gomb környékén ?
olyan érzés mintha az elő/hátlap ragasztása (el)engedett volna. A sarkoknál nem rugózik csak a bekapcs gomb környékén.
Javítás után kaptam így vissza a telefont, és aggódom, hogy a vízállósága elmúlt ettől (egyébként akku csere volt benne, tehát megbontották a burkolatokat, az biztos, de a cseréjüket nem említik a munkalapon)Feleségemé a telefon ... az én Z3C-m egyáltalán nem rugózik így sehol, bár lehet ,hogy az más technológiával van ragasztva.
-
totoka2
tag
válasz
petymeg #17230 üzenetére
Én boltba vittem vissza.
Legalább 1-2 nap késedelemmel biztosan számolhatsz, ha a boltba viszed (amíg a saját futáruk összeszedi, majd kikézbesíti javítás után).
Amikor vissza kapod, és érdeklődsz, akkor is csak egy felesleges közbenső hátráltató tényező a bolt, amíg ők is megérdeklődik a szervizben, hogy mi a helyzet, majd téged is tájékoztatnak. -
totoka2
tag
Szervízbe adás előtt mivel érdemes mentést csinálnom a telefonról ?
A saját mentés készítőt néztem, de azt sejtem, hogy ha legyalulják a rendszeremet a szervizben (mint első univerzális, minden bajt megoldó lépés), akkor nem fogja az SD-n lévő mentést látni/felismerni, hogy már készült róla mentés, és nem is fogom tudni viszaállítani.
Valaki próbálta már? ... vagy van ms jól bevált mentést készítő program ? -
totoka2
tag
válasz
Elementh #17205 üzenetére
Gyanítom hogy itt csak 1-1 suttyó főnökről van szó, aki rendesen befenyíti a beosztottakat is.
A főnöknek a mostani "válságos" időkben (mert a válság mindenre jó kifogás) inkább a megbízó elégedettsége a fontos (a számokat hozni kell bárni áron) mint a vevői elégedettség.Egy nagyon fontos dolgot felejtenek csak el .... a vevőkből élnek!!!
(...és azt, hogy nem egy kínai csing-cseng márka szervíze/szupportjaként működnek, hanem olyan cégekének akik magukat a felső kategóriába sorolják, és hangosan hirdetik is a médiában!) -
totoka2
tag
válasz
kelly416 #17119 üzenetére
"Sajnos ez ilyen"
Igen ... Sajnos a prémium kategória mostanában kimerül abban, hogy egy szempontból jó valami, ami itt ebben az esetben a belső műszaki tartalom.
Nekem a "prémium kategória"-ba beletartozik, hogy tartós, és emelt szintű szerviz szolgáltatása van. Sajnos a Sony máshogyan gondolja -
totoka2
tag
Ugye te is érzed, hogy egy 3 napos telefont szervizbe küldeni, és kb 4,5 hét múlva kapni vissza, azért nem természetes dolog, főleg ha prémium kategóriásknt hirdetik a cégüket ?
Számomra mint vásárló felé a Sony arculatát az eladó, és a szerviz is minősíti.
Szerintem nagyon nem mindegy hogy milyen a vásárlói panaszkezelés.
Az, hogy kifizettem 1xxeFt-ot, és több mint 1 hónapig nem volt telefonom, sem cseretelefon, sem semmi, az nekem elég nagy gáz.Ezt mondjuk almáséknál nagyon jól tudják, és művelik is... de sajnos máshol nemigen.
-
totoka2
tag
válasz
kelly416 #17043 üzenetére
Köszi!
Nem is hoztam el.Már leírtam itt korábban a kálváriámat.
3-4 naposan adtam be javíttatni kihangosítás torzítása miatt, majd 2 hét múlva a képeken látható karcokkal jött vissza (a boltba vittem vissza, és ott akartam át is venni), amit azonnal vissza is küldettem, majd újabb 2,5 hét, és cserélték az elő/hátlapot rajta a karcok miatt.
Szóval volt egy 100eFt-os prémium telefonom ami az első hónapot kb szervizben töltötte.
Kártérítés = "Bocsi" a bolt eladójától.Ha ennyire nem értenek hozzá, akkor nem tudom, hogy miért ők a Motorola, Samsung, és Sony márkaszervize. Talán mert a számokat hozzák a gyártó felé (minél kevesebb garanciális javítás), így ők elégedettek. Egy Magyarországnyi elégedetlen felhasználó pedig nem éri el a nagyvállalatok ingerkülszöbét ?
-
totoka2
tag
-
totoka2
tag
Urak !
Nincs itt a Z1C tulajok közül valaki a IV., vagy XV.kerből, akinek van mágneses töltője ?
Vettem mágneses töltőfejet, és nem tölt.
Kábelt cseréltem már, és megtakarítottam az érintkezőket is, és semmi.
Ki szeretném próbálni egy olyan kábellel/töltőfejjel ami bizonyítottan jó, ha össze tudnánk hozni egy találkát valahol.
Nagyon remélem, hogy nem a telefonnal van gond, mert akkor ez lenne a 3. szervizlátogatása 2 hónapon belül
(minden szervizelés 2 hét
)
-
totoka2
tag
A fényképezőt M módban szoktam használni, mert csak úgy tudja a 20MPix-t(és egyéb beállítások terén is így lehet csak vele értelmes képet készíteni), DE ha a lezárt képernyőn indítom a kamerát feloldás nélkül, akkor mindig visszatér AUTO módba, és újra állíthatom át M-be.
Be lehet az M módot állítani defaultnak ?
(Ha egyszer beállítottam, és kioldom a kezdőképernyőt, majd elindítom a Kamera App-ot, akkor mindig rendesen M módban indul egyébként)
-
totoka2
tag
válasz
zsbacsi #16333 üzenetére
Garis telefon = csak márkaszerviz
Nálam 3 hétbe tellett nekik egy elő/hátlapot cserélni ... alkatrészhiányra (kitalált, vagy valós nem tudhatom) hivatkozva.
(Mekkora lúzer szerviz az akinek nincs készleten elő/hátlap ???)... és akkor még a házról nem is beszéltünk, ami még macerásabb, mert az az egész telefon váza...
-
totoka2
tag
válasz
a.t.t.i. #16170 üzenetére
A "Párod" szeret , és tisztel, és ezért nem mondja a szemedbe, hogy a "drágaszágod" sehol sincs az ő Sony-jához képest
Manual mód, 4:3/20MPix, vaku kikapcs, és megtanítod neki, hogy mikor kell vaku, mikor kell alul/felül exponálni a jobb kép érdekében, és korlátozni az ISO-t sötétben hogy ne színes hangyák háborúját kapja végeredményként... és kész is.
-
totoka2
tag
válasz
alacka #16149 üzenetére
Nem tudom merrefelé utazol de amerre én járok elenyészően kevés helyen van CSAK vezetékes kapcsolat (még Afrika/Ázsia szerte is), bár lehet, hogy országspecifikusan jellemző lehet.
Általában valamilyen módon szokták védeni a netet a hotelekben, úgyhogy sztem kicsi az esélye hogy egy egyszerű routerrel meg tudd oldani a problémát.
Én egyébként egy TP-LINK TL-WR702N-t használok vezetékes/wifi probléma áthidalására(nem Hotelekben).
(USB táp, adnak hozzá egy kicsire összetekerhető lapos talán 50cm-es ether kábelt, és USB adaptert is)Leggyakrabban a proxy akadályozza meg az automatikus kijutást a netre, főleg ha még jelszavas is.
(azt nem hiszem hogy át fogod hidalni egy routerrel).Az OTG kábel + USB/ether átalakító biztosabban megoldja a problémát (ha ez a kombo így működik egyáltalán... én még nem próbáltam), mert akkor rendesen kapsz IP-t.
A manuális proxy beállítást a böngészőnek kellene tudnia (nem próbáltam még Android-ban).
A proxy hitelesítés is kellene hogy működjön, ha tudsz csatlakozni a proxyhoz. -
totoka2
tag
Sziasztok!
Van olyan funkció (én nem találtam) a Z1C-ben, hogy egy-egy bizonyos telefonszámot tiltani tudjak ?
(SMS nélkül, csak egyszerűen "foglalt", vagy "nem kapcsolható" legyek egy-egy bizonyos telefonszámról érkező bejövő hívás számára). -
totoka2
tag
Csak egy szösszenet okulásul a Sony vásárlóbarát hozzáállásáról, és a szerviz szolgáltatás minőségéről:
Megvettük a telefont (Z1C természetesen) Sony Szalonban, majd 3 napon belül kiderült, hogy lehetetlen vele kihangosítva telefonálni, mert a hívott fél a saját hangját visszahallja torzítva így az én hangomat egyáltalán nem hallja a sajátjától.
A boltban vagy készülékcserét javasoltak (kipróbáltuk, és az pedig kihangosítva szaggatott), vagy pedig elküldik a készüléket javításra a szervizbe. A szervizelést választottuk, mert a cserekészülék sem működött tökéletesen.
2 hét múltán kaptuk vissza a telefont, az elő és hátlapot is durván összekarcolva!!!
Újra visszaküldtük, és az elő/hátlap csere (állítólag készlethiány miatt) 3 hétig tartott a szerviznek !!!Se cseretelefon a javítás idejére ... se semmi.
Tehát kifizettünk 1xx.000 Ft-ot egy telefonért amit több mint egy hónapig nem tudtunk használni!
Most végül van egy telefonunk aminek sajnos a kihangosítása továbbra is akadozik (másnak is ilyen a telefonja, hogy néha szakadozik kihangosítva ? ... így nehezítve a beszélgetést, hogy ismételgetni kell a szavakat ?) így 40 nap után.
Szóval a készülék a kihangosítástól eltekintve szép/jó/gyors DE a Sony mint prémium gyártó nagyon leszerepelt.
A szerviz szolgáltatás gyalázatos !!! -
totoka2
tag
válasz
Soma01 #14572 üzenetére
Ugyanúgy működik mint a rendes fényképező ... ha félig lenyomod fókuszál, ha még jobban ,akkor exponál.
Hallottam (és talán itt is olvastam) panaszokat rá, hogy nagyon le kell nyomni az exponáláshoz, és nekem is a normális fényképezőhöz képest jóval erősebb nyomást igényel az exponáláshoz ... szokni kell ...
(nekem pont emiatt a képernyő tapizása kényelmesebb, mint a fizikai gomb nyomkodása) -
totoka2
tag
válasz
Quasi_modo #13904 üzenetére
Zárt helyen ez normális?
Nem visszahangról van szó, hanem brutálisan torzított hangról ami ráadásul a túloldalról jön.
(tehát a beszélgetőpatner nem hall semmit a saját visszaerősített hangjától)
Próbáltam 16nm-30nm szobában, amiben nem volt észrevehető visszhang egyébként, és ugyanezt játszotta.
Nyitott helyen nem próbáltam, de gondolod, hogy van értelme/más lesz az eredmény ?
(ha ott jó, akkor a lakásban nem használhatok kihangosítva egy százezres telefont ???) -
totoka2
tag
Sziasztok!
Találkozott már valaki ilyen problémával ?
Ha kihangosítva beszélek valakivel (az én Z1C-m van kihangosítva) a másik oldalon minden torzítva visszhangzik.
Tehát ha én beszélek, akkor azt lehet érteni, de ha a másik fél beszél, akkor ő visszahallja durván torzítva a sajt hangját.
Ez annyira zavaró, hogy szinte nem is lehet beszélgetni, mert a beszélgető partner saját hangja tönkreteszi a beszélgetést.Az érdekes, hogy csak "sima" telefonokkal jelentkezik, pl ha egy újabb okostelefont hívok(pl nexus5), akkor nincs semmi zörej még ha ki is van az enyém hangosítva.
Több emberrel/telefonnal teszteltem és ugyanez a végeredmény.
Úgy tűnik mintha a kihagosító hangszóró miatt berezonálna valami membrán, és azt a mikrofon felerősítve visszaküldené a túloldalra.
A kihangosítás hangerejét kipróbáltam 100%-70%-30%-10%-on is.
Talán a 10% (najó ... nem tudom, hogy pontosan 10%-e ... de ez volt a legkissebb baállítás, hogy még ne némítsam el) esetén csökkent le úgy a torzítás, hogy csak néha-néha torzítson, és lehessen beszélgetni, de ugye akkor meg én nem hallom a másik oldalt2 napja vettem Sony Centerből.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Nők, nőügyek (18+)
- Apple MacBook
- Lexus, Toyota topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PayPal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- új bontatlan iPhone 16 128GB black fekete független Apple 1 év garancia adapter
- új bontatlan iPhone 16 128GB white fehér független Apple 1 év garancia adapter
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Iphone 16 pro 128gb bontatlan
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite / 4GB RAM 64GB / Független / 12 Hó Garancia
- 4 db érhető el (130/131/132/133) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest