- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Megmutatta a Google az Android 16 Material 3 Expressive felületét
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- One UI 8: a kis fejlődés is lehet hangos
-
Mobilarena
~~~ SONY XPERIA L ~~~
Új hozzászólás Aktív témák
-
stojesz
tag
válasz
motofi #10773 üzenetére
Te csak egy felvételt látsz, mert a háromból (vagy kettőből?) csinál egyet. Nem menti le mindet a galériádba.
Azért kapcsol ki a vaku, mert - gondolom én - nem tud olyan gyorsan vakuzni vagy nem tud olyan gyorsan 3 felvételt csinálni, ami alatt villan a vaku. Én laikus vagyok a fotózáshoz, de anno próbáltam a HDR módot és látványos volt a különbség. (Persze ettől még lehet gyenge a HDR a többi telefonhoz képest.)
-
oszkarfincs
aktív tag
válasz
motofi #10773 üzenetére
A hdr a magas dinamika tartomány rövidítése. Ha például erős napsütésben fényképezel, akkor vagy az árnyékos részek lesznek nagyon sötétek vagy a világos részek fognak beégni (ezt te döntöd el). HDR üzemmódban viszont az alul és felülexponált képből egyet csinál, olyasmit kéne hogy eredményezzen, mint amit a szemeddel is látsz. Googleban biztosan vannak mintaképek, amúgy speciel az L elég szar hdr képeket csinál.
-
stojesz
tag
válasz
motofi #10767 üzenetére
Amennyire tudom a HDR mód rövid idő alatt három képet csinál. Egy alulexponáltat, egy túlexponáltat és egy normál módon exponáltat. Ebből a háromból rak össze egyet. Így lesznek szépek azok a képek, ahol egyszerre van sötét és világos is a mezőben. (A napsütéses részek nem lesznek kiégve és az árnyékos részek nem lesznek sötétek.)