Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathulhu

    addikt

    válasz Dare2Live #8 üzenetére

    Azért a valódi raytracingtől nagyon messze vagyunk, ez csak a szükséges minimum pár csillogáson és árnyékon, amit bele kellett rakni, hogy egyáltalán észre lehessen venni és így is feláldozva a teljesítmény jó részét, pedig a renderelés túlnyomó része még mindig a régi pipelineon megy, szóval nagyon nagyon messze vagyunk még a játszható sebességtől, szerintem még az 5 év is nagyon optimista jóslat.
    De ugyanakkor egyetértek, ezt el kellett kezdeni, hogy megjelenjen az igény rá és most van olyan helyzetben az nVidia, hogy konkurencia hiányában büntetlenül kísérletezhet és árazhat.
    De amíg nem fog élvezhető sebességet hozni az RT nem csak egy két tükröződéssel minden középkategóriás kártyával, addig nem lesz széles iparági támogatása, csak 1-2 megfizetett kirakat címnél. De annyiban szerencsés ez a túl korai launch, hogy így mire élvezhető lesz, addigra kiforrott és jól integrált megoldások lesznek a motorokban.

Új hozzászólás Aktív témák