Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vick33
tag
Annak aki microsd-t akar venni 36 usd az amazonon a 64 gigás.
-
vick33
tag
ondjuk az SpO2 szenzor az cuki:-) A videóban csak pulzust jelez, de kíváncsi vagyok szaturációt tud-e kijelezni:-)
-
vick33
tag
Nem sok a meglepetés... Engadgeten fent van egy rövid teszt
-
vick33
tag
válasz
mgTerminator #31114 üzenetére
Az alaplapot értem. Az akksit még csak csak:-) Na de a kijelző?
-
-
vick33
tag
-
vick33
tag
Hát igen Az Alma is megérne egy misét:-) Amúgy kétségtelen, hogy kicsit borús képet festettem fel. Nem kell rám figyelni. Más dolog így okosnak lenni, meg más úgy ha azt kell kitalálni, hogy hogy ne csökkenjen az 50 milliárd dolláros profit. Bár majd meglátjuk, de szerintem itthon az S2 után kezdett el szaladni a samsung szekere, de az S5-öt sokan, akik eddig samsungosok voltak, sem fogják megvenni.
-
vick33
tag
Az emberek hülyék és úgy is kell velük bánni, szeretik is ha úgy bánnak velük. Ezt csinálják a legnagyobb cégek és be jön nekik. Fogyasztói társadalomban élünk. Egy 180k-s telefon az fogyóeszköz. Súlyos pénzeket fektetnek abba a gyártók, hogy amilyen hamar csak lehet tönkremenjen és amilyen nehéz csak lehet olyan nehéz és drága legyen megjavítani. Ez van.
Kis cég vagyunk és tartós ipari eszközökben használjuk a pár évvel ezelőtti csúcstechnológiát. Ha mi meg tudjuk oldani, hogy szoftveresen ne lehessen tönkretenni a termékeinket és ha valakinek mégis sikerül, akkor is egy laikus felhasználó, 1 usb kábellel rendbe tudja rakni, akkor a Samsungnak és a többi nagy cégnek is meg kellene tudni oldani.
De sokkal egyszerűbb azt mondani, hogy itt van még a polcon 1000 darab a tiédet nem tudjuk megjavítani vegyél egy újat. -
vick33
tag
De ez csak azért van így mert ők így akarják. 0 munkával meg lehet csinálni, hogy sehogy ne tudd szoftverrel tökretenni a készüléket. Most Tegra 3-mal dolgozunk ipari környezetben és van rajta egy ROM-ba lévő rescue bootloader, ami gyárilag bele van égetve és kitörölhetetlen, ezzel USB-n vissza lehet rakni az egész imaget és még JTAG sem kell. Annak a megoldása, hogy a CPU-t meg ne lehessen megfőzni szintén 0 munka... Nem érdekük, hogy 1 mérnök 1 hetet dolgozzon vele.
-
vick33
tag
válasz
Szakiii #30850 üzenetére
Ízlések és pofonok. Jobban szeretem, ha én tehetem fel azokat az alkalmazásokat, amiket használok ami nem kell, az meg nem lassítja a rendszert. Az hogy egy TW rom 3 giga azt kicsit túlzásnak érzem:-)Az meg hogy a Halo vagy a TW a szebb szintén szubjektív. a TW-re viszont már ráférne egy pofásítás, de azt majd megkapja az s5. Egyáltalán nem lepődnék meg, ha az S4 sose kapna új TW-t. De ne legyen igazam.
-
vick33
tag
válasz
Szakiii #30847 üzenetére
Miért ne tudnék:-) Tele van a market olyan appokkal amik a háttérbe játszanak le youtuberól zenét:-) Az osztott képernyő meg jó, de fél év alatt egyszer használtam amikor bekapcsoltam:-) Az hogy a képernyő felét elfoglalja a videó miközben mondjuk olvasni vagy netezni szeretnél szerintem nem ideális.
-
vick33
tag
válasz
mgTerminator #30841 üzenetére
A Nexus 5 van olyan smooth, mint az Iphone 5s. Az S4 meg hááát....
-
-
vick33
tag
Használd a legujabb chrome beta-t. A hiba abban javítva lett.
-
vick33
tag
válasz
nfsu17 #29077 üzenetére
Nexus 5 picit sem akad:-) Én is emiatt léptem. A 4.2.2-nél az mondták gyorsan jött ki a szoftver, majd a 4.3 -mal hibátlan lesz. Nem lett. A GPE rom meg resetelt... Nem lesz S5-öm az tuti:-) Funkciók terén erős a samsung sebesség esetén viszont van még hova fejlődni és nem a vas a gyenge.
-
vick33
tag
válasz
netcore #28685 üzenetére
Bár van egy ötletem, hogy miért nincs. A nexus 5-ben nincsenek benne a Qualcomm féle dalvik "varázslatok" így pl quadrant pont kb a fele mint az LG G2-nek (20000 vs 9000) art alatt meg felmegy kb 12 ezerre ami még mindig bőven a 20 alatt van. Mivel mindenki benchmarkokat reggelizik, ezért nem fér bele az,hogy csökkenjenek a pontok, még akkor se, ha a rendszer maga gyorsabb lesz.
-
vick33
tag
Megtudjátok nézni, hogy frissült-e a gyári böngésző?
-
vick33
tag
válasz
EasyKnight #27989 üzenetére
Ez egy bug. Nekem is csinálta.
chrome://flags/
Enable 'Delegated Renderer
aztán jó lesz. -
vick33
tag
-
vick33
tag
válasz
horvathkrisz #27861 üzenetére
Azért, hogy egy készüléknek lejött a hátlapja, amit vissza lehet pattintani még nem feltétlen hulladék mind:-) Ez nem javíthatatlan valami mint az S4 festése.
zlatan77: Nem úgy laggol, mint pl egy spica:-) De mondjuk egy nexus 4-hez képest is, a menü lassú, multitask közben szaggat, ha lehúzod a notification bart szaggat. Nem annyira durva, lehet hogy egy S3-hoz képest még gyorsabb is, de egy nexushoz képest azonnal észreveszed pl videó -
vick33
tag
válasz
horvathkrisz #27843 üzenetére
Én megléptem ezt a lépést (nexus 5-re váltottam )és egy másodpercre sem bántam meg. Az S4-el akármit csináltam laggolt össze vissza. Kétségtelen, hogy van egy csomó extra funkció. Aki ezeket használja azoknak az S4 való. Akinek maximális gördülékenység a fontos annak mindenképp a nexus kell:-)
-
vick33
tag
Na most írják, hogy az EU készülékekre is jön ma az OTA:-) Nem kellett sokat várni
-
vick33
tag
válasz
laszlolczka #26759 üzenetére
Én szerettem az S4 képeit és jó fényben pl tájat vagy nem túlzottan mozgó embereket nagyon jól tudott fotózni, de pl szobában mesterséges megvilágításnál nem voltam tőle elájulva. Pl egy étteremben kissé félhomályban még a vakuval is gyakran bemozdultak lettek a képek.
-
vick33
tag
válasz
csattila01 #26620 üzenetére
105-ért semmiképpen sem:-) Add az S3-at asszonynak magadnak meg vegyél 120 ért egy nexus 5-öt:-P
-
vick33
tag
lol kijött a 4.4.2 most rakom fel:-)
-
vick33
tag
Engem sem érdekel tovább:-) Sose többet Samsung. Mostantól nem hiszem, hogy valaha mást használok, mint nexus, fél év pont elég volt... jó készülék lenne pedig... Hivatalos választ kaptam tőlük tehát, úgy gondolom, hogy hivatkozható mások által is, de ha nem hát nem. Nem erőszak a disznótor.
Nem kell root product kód módosításhoz, de kétségtelen egyszerűbb, nem kell resetelgetni. És nem mindenki akar 3 perc után reparitiont nyomni.
Nem csak valaki beírta hanem az XDA-n az összes Kingos topicot bezárták a moderátorok, mert rajtakapták hogy nem igazán csak azt csinálja amit kéne neki. És ha néhány telefonról az EFS-t is leszedik, az már nem olyan vicces.
A vroot sokkal rosszabb a Kingo-nál is akkor már inkább a Kingo -
vick33
tag
a kingo rootról az xda-n:
"The tool isn't allowed on the forums right now, we're still working out some issues with them. Biggest issue being sending sensitive data unencrypted to their servers in China and grabbing the IMEI with no apparent reason. When that is solved the whole issue will be reassessed."Fordítás:
A tool nem engedélyezett a fórumainkon, még néhány dolgot tisztáznunk kell velük. A legnagyobb probléma, hogy titkosítatlanul küldenek érzékeny adatokat és az IMEI számot a Kínában lévő szervereikre. Ha ez a probléma megoldódik újragondoljuk a tiltást.
De te csak nyugodtan használd a kingo rootot:-) A rootolás meg nem biztos hogy gariveztéssel jár attól függ milyen jellegű problémával viszed vissza.
-
vick33
tag
válasz
Gizmo94 #25786 üzenetére
Megkérdeztem asszonyt aki fogyvédes jogász és azt mondta, hogy nincs igazam:-) Tehát rosszul mondtam, ha hibás a termék és nem tudják sem cserélni sem javítani akkor kérheted vissza a pénzed és nem vagy köteles elfogadni a levásárlást. Ha csak nem tetszik, vagy sportból viszed vissza, akkor még kicserélni sem kötelesek.
-
vick33
tag
válasz
mgTerminator #25765 üzenetére
Az árat vissza kell adják. Ha nem adták vissza azzal jogszabályt sértettek, csak általában a vevő könnyen hagyja magát átvágni.
-
vick33
tag
válasz
skippper #25678 üzenetére
Mondom, ha az üveged nincs betörve, akkor ki kell cseréljék. Nyugodtan küldd el bevizsgáltatni meg minden. Ha az üveged is törött akkor sajnos nincs szerencséd, mert akkor esély nincs arra, hogy bebizonyítsd nem te törted össze, egyébként viszont nekik nincs esélyük arra, hogy rádkenjék a balhét. Az meg, hogy ott a boltba mit mondanak... tőlük nem várható el, hogy bármihez is értsenek.
-
vick33
tag
válasz
Szatura #25665 üzenetére
Kevés készülékkel van gond. Ha Tetszik az S4 vedd meg nyugodtan. Nekem 5 hónapig volt. Átváltottam nexus 5-re mert a samsung extrái nekem kevesek voltak ahhoz, hogy elfelejtsem a knoxos mizériát. De ha neked kell az SD meg a cserélhető akku akkor az egyik legjobb választás.
-
vick33
tag
válasz
nggabi #25663 üzenetére
Azért nem mindegy hogy az üveg is eltört-e vagy csak a kijelző. Mert sokan jártak úgy nem csak itthon, hogy egyik pillanatról a másikra minden külső behatás nélkül elpattant az kijelző. Az üvegnek semmi baja nem lett. Persze lehet, hogy minden károsult hazudik. GLCOK34-el vedd fel a kapcsolatot neki cserélték.
-
vick33
tag
válasz
d.beni #25617 üzenetére
Jó az a kingo root csak az IMEI-t meg egy két személyes adatod küldi el a kínaiaknak:-)
nfsu17:
4.3 alatt a gyári tuti tudja a 750ms-t, de 4.2.2 alatt csak a 0.9.1-es sunspidert "optimalizálták" tehát az még 750 körül lesz a többi verzió az 1000 körül -
vick33
tag
válasz
nfsu17 #25479 üzenetére
750ms-et csak a gyári böngészővel mérhettél. De azt a Samsung eléggé "optimalizálta". Nekem a chrome olyan 1100ms-et tudott a firefox meg 1300-at a Dolphin 1400 körül. De pl kraken-ben, ami szintén egy javascript bencmark olyan 10000ms körüli eredményt tudott a firefox, a gyári, meg a chrome is. Arra meg octane-re nem annyira tudtak "optimalizálni":-) Nekem a Nexus ezt tudja
-
vick33
tag
válasz
charlie1975 #25529 üzenetére
futtasd le ezt a kártyán.
https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.anotherflexdev.sdcardtester.SDCardTester&hl=hu -
vick33
tag
válasz
Revesz #25049 üzenetére
Az 5s is jó, de az ipone tényleg más világ és ott sincs kolbászból a kerítés:-) Én is úgy voltam vele, hogy két évig nincs csere. Erre itt a nexus 5:-) A note 3 is szerepelt mint opció, de a szívem mindig a nexus felé húzott és most lehet megint egy évig nyugi lesz:-) Majd a nexus 6. A fotós kérdéshez meg annyit, hogy van egy kb 35 ezret érő 8 éves canon 350d-m és minden körülmények között jobb képet csinál mint bármelyik telefon. Arra meg már a mai összes telefon jó hogy lefotózzam az ebédem, meg a duna parton lőjek párat, jó fényviszonyok között, vagy hogy legyen egy elmosódott képem az esti buliról. A lumia 1020 lehet, hogy már megközelíti a 8 évvel ezelőtti tükörreflexeseket, de a többi a nyomába se ér.
-
vick33
tag
válasz
Szakiii #25015 üzenetére
Nem is igazán érzem, hogy a gomb bekoszolódása garanciás probléma lenne:-) Másik lehetőség, hogy szétszeded magadnak, de ha nem vagy nagyon ügyes evvel a mozzanattal akkor többet nem is kell gariztatni:-) Szerintem hídv ki a prémiumgarisokat és mondd hogy rossz a gomb, és ősz szépen szétszedik és kitakarítják.
-
vick33
tag
válasz
mkoch820 #25011 üzenetére
Öcsém "keresztapjának" vettem:-) most itt pihen egymás mellett a note 10.1 meg a nexus 5. A kettő együtt többet ér. mint a kocsim:-)
Sima Wi-Fi változat, Chrome-ban sunspiderben és octanben fele olyan gyors mint az i5-ös notebook amiről irok:-) Elég beteg. A tollas dolog is jó, mert pontosan lehet vele kattingatni, nem kell mindíg nagyítani, meg hát lehet rajzolni, de mivel nem vagyok grafikus, és egyetemre se járok már hogy sokat jegyzeteljek, az inkább aranyos mint hasznos. Nekem is volt egy nexus 7-em nagyon bírtam, de az s4 mellett már nem annyira használtam. 3 laptop két pc és az s4 mellé már nem nagyon kellett két főre:-) -
vick33
tag
válasz
mkoch820 #25008 üzenetére
Nekem is volt nexus s-em:-) Hogy szerettem azt a készüléket:-) De nexus ide nexus oda nagyon döcögött:-) Azóta azért sokat fejlődött mind az android, mind a hardver. És egyetlen pillanatot sem bántam meg az S4-el hatalmas minőségi ugrás volt a nexus S hez képest nekem is! Tehát eszem ágában sincs lehúzni az S4-et. Nekem csak az nem tetszik ami a Samsunggal történt itthon. Ahogy a vásárlókhoz állnak, addig amíg el akarnak neked adni valamit édesek aztán ha van valami olyan kérdésed ami nekik nem tetszik akkor belefullasztanak a bürokráciába. Megvettem az S4-et még olyan nyitott volt amennyire nyitott csak lehet aztán bumm knox meg version lock. Nem kérdezték, hogy kérem-e. Olyan ez mint az Apple majd ők tudják mi a jó nekem,
Akivel utoljára leveleztem ő tényleg korrekt volt, mégha saját magát is húzta kissé csőbe. Amikor bementem az Alleéba kérdezősködni, ott is kedvesek voltak de konkrétan azt se tudta a csávó, hogy mi a root.
-
vick33
tag
válasz
Gizmo94 #25006 üzenetére
Ez csak az egész levelezés egy töredéke, hetekbe került, mire valaki olyan embert tudtak adni aki nem csak egy kottát olvasott fel. Volt egy 40 perces beszélgetésem is egy kedves ügyfélszolgálatos hölggyel aki elmondta hogy a rootolás gonosz és rossz és azonnal tönkreteszi a telefont és nincs garancia. Erre akkor megkérdeztem, hogy én mindent elhiszek csak mondja meg, hogy hol van az a jogszabály ami alapján ezt megtehetik, szépen felsoroltam neki hogy mik azok a jogszabályok ami alpján jár a kedves fogyasztónak, hogy bevizsgálják ő okozta e a hibát. Erre azt mondta hogy ő nem ért a jogszabályokhoz, higgyem el neki hogy így van és kész:-) Mondom köszi, de sajnos nem hiszek, csak ha látok, és adjon valakit aki ért az ilyenekhez, erre ő hogy olyat nem tud adni, de majd a lavelezést továbbítja a szakiknak. A szakikkal pedig sikerült 1levél/hét sebességgel megszülni ezt amit láttál. Kicsit olyan volt mit az Asterix 12 próbája:-)
-
vick33
tag
Ja és Zárásul. Tudom, hogy ez a téma itt tabu, de azért egy 3-4 hét alatt sikerült ezt a levelezést lebonyolítanom a samsunggal. Az egésznek a nyilvántartási száma 2910704373. Ha valakinek rút miatt megvonják a garanciát olyan esetbe ami egyértelműen nem a felhasználó okozta hiba, hivatkozzatok erre. Csak sikerült kihúznom belőlük egy választ:-)
Tisztelt Vincze Viktor Úr!
Kérdéseit központi irodánkhoz továbbították kérésének megfelelően, ezért engedje meg, hogy az alábbiakban válaszoljunk azokra.
Sajnálattal olvastuk, hogy ügyfélszolgálatunk nem tudta meggyőzni Önt, noha hozzáértőként egészen biztosan könnyebben átlátja a vonatkozó biztonsági intézkedések bevezetésének okát, melyet a Samsung Electronics világszerte alkalmaz az érintett készülékek bizonyos szoftverfrissítései keretében.
Csupán leányvállalatunk - világviszonylatban igencsak csekélynek mondható - tapasztalatai alapján is bizton állíthatjuk, hogy az ún. "rootolás" következtében jóformán bármely hardveres elem meghibásodhat, túlterhelést kaphat stb. Ezen egyszerű oknál fogva védekeznek a gyártók - nem csak a Samsung - minden elérhető eszközzel az ilyen beavatkozások ellen. Ismeretes, hogy a szóban forgó Knox védelmi rendszert sem a Samsung alkalmazta elsőként az okos telefon piacon.
Azon megállapítását tekintve, miszerint a készüléknek elsősorban a hardverére vonatkozik a jótállás, téves, hiszen a vonatkozó jogszabályok nem tesznek ilyen különbséget hardver és szoftver között. Helyesebb úgy megfogalmazni a jótállás fogalmát, hogy ez garantálja, hogy a készülék, az eladáskori állapotának megfelelően még adott időintervallum elteltéig működni fog. Értelemszerűen az eladáskori állapot egy fontos kritérium, hiszen ezeket a tulajdonságokat hirdetik az eladók és ezek miatt választják a vevők ki az adott terméket, illetve ezen kritériumoktól nem térhet el a gyártó a jótállás folyamán.
A "rootolás" következtében a gyártó által nem megengedett és nem tesztelt terheléseknek teszik ki a készülék hardverét, tehát az eladáskori állapothoz képest a felhasználó a készülékkel elérhető teljesítményt és funkciókat egyoldalúan módosítja, ezen cselekedetével pedig értelemszerűen felmenti a gyártót a fent leírt kötelezettsége alól, azaz elveszti a jótállást.
Az ilyen események következtében a készülék az átlagos felhasználó számára beláthatatlan változásokon megy keresztül. Elég csak a fokozott hő terhelésre gondolni, hogy az Ön által felhozott extrém példán keresztül belássuk, akár egy nyomógomb is meghibásodhat a fentiek következtében, hiszen tudunk teljesen megolvadt készülékházról is, mely egy szerencsétlenül végződött szoftveres módosítás eredménye.
Ahogy Ön is említi, a jótállás megvonása esetén társaságunké a bizonyítás kötelezettsége, melynek - úgy, mint eddig is minden vitás esetben - eleget kíván tenni társaságunk a jövőben is. Természetesen amennyiben a bizonyítási eljárás során nem fedezhető fel összefüggés a rootolás ténye és a meghibásodás közt, úgy annak megfelelően fognak partnereink eljárni.Fontosnak tartjuk kiemelni, hogy az illegális szoftveres módosítás mindig is a gyártó által nem megengedett cselekmények közé tartozott, mely a jótállás megszűnésével jár, így az, hogy ezt a knox védelmi rendszerrel is transzparensé teszik egyes szoftver verziók nem jelent semmiféle változást a felhasználás feltételeiben.
A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
2. Békéltető Testület, vagy
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Üdvözlettel:
Samsung Electronics Zrt
ÜgyfélszolgálatTisztelt Hölgyem/Uram!
Köszönöm a válaszát. Akkor a Samsung a notbookjait garancia nélkül árulja? Mert azokon minden esetben van root jog és az említett hardverelemek túlterhelése bármikor megoldható. Ne értsen félre, nem azt szeretném elérni, hogy Ön azt mondja, hogy a készüléken szoftvermódosítással okozott hibák esetében is minden esetben fennáljon, a garancia, mint ahogy, ha valaki szétveri kalapáccsal a telefont az sem kerül javításra garanciális keretek között. Csak annyit szeretnék megtudni, hogy a rendszergazdai jog megszerzése azonnali, mindennemű mérlegelés nélküli garanciavesztéssel jár-e, az Önök hivatalos álláspontja szerint. Ez sajnos a leveléből nem derült ki számomra, mert két szakaszban ellentétesen fogalmazott.
"A "rootolás" következtében a gyártó által nem megengedett és nem tesztelt terheléseknek teszik ki a készülék hardverét, tehát az eladáskori állapothoz képest a felhasználó a készülékkel elérhető teljesítményt és funkciókat egyoldalúan módosítja, ezen cselekedetével pedig értelemszerűen felmenti a gyártót a fent leírt kötelezettsége alól, azaz elveszti a jótállást."aztán pedig hogy:
"Ahogy Ön is említi, a jótállás megvonása esetén társaságunké a bizonyítás kötelezettsége, melynek - úgy, mint eddig is minden vitás esetben - eleget kíván tenni társaságunk a jövőben is. Természetesen amennyiben a bizonyítási eljárás során nem fedezhető fel összefüggés a rootolás ténye és a meghibásodás közt, úgy annak megfelelően fognak partnereink eljárni."Az első kijelentés azt jelenti, hogyha a rendszergazda jogot szerzek sajt készülékemen az azonnali teljes körű garanciamegvonást jelent,
mig a második kijelentés azt jeleni, hogy minden esetben történik mérlegelés és ha az a bizonyos nyomógomb gyári hibás volt, akkor cserére kerül garanciális keretek között, ha pedig a felhasználó a rootolással elolvasztotta a készüléket akkor pedig megvonásra kerül a garancia, hasonlatosan mintha eláztatta volna a készüléket és azért megy tönkre az a bizonyos gomb. Kérem ezeket a nem egyértelmű szakaszokat tisztázza számomra, mielőtt bármiféle jogorvoslat végett a fogyasztóvédelemhez fordulnék. Mert, ha az igaz amit Ön a második idézett mondatban írt, akkor teljesen egy véleményen vagyunk, ha viszont az az igaz amit az első idézett szakaszban írt, akkor szerintem megkérdőjelezhető, hogy a Samsung eleget tesz jogszabályi kötelezettségeinek. Tehát röviden tömören:
root= nincs garancia, vagy
root= ki kell vizsgálni, hogy a hibát a felhasznló okozta-e és ennek függvényében elveszhet a garancia.
Köszönettel
Vincze ViktorTisztelt Vincze Viktor Úr!
Engedje meg, hogy az Ön szavaival válaszoljunk röviden kérdésére álláspontunkat illetően:
root= ki kell vizsgálni, hogy a hibát a felhasználó okozta-e és ennek függvényében elveszhet a garancia.A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
2. Békéltető Testület, vagy
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Üdvözlettel:
Samsung Electronics Zrt
Ügyfélszolgálat -
vick33
tag
válasz
N.otorious #25001 üzenetére
CSC mismatch. 2 lehetőséged van ha rootolva vagy akkor csc changerrel állítsd át. Ez a könnyebb.
Ha nem akkor azt tudod tenni hogy a menüből csinálsz egy factory resetet aztán újra rakod odinnal, majd még egy factory reset menüből. (ne kérdezd miért kell menüből, ha nem menüből csinálod hanem recoveryből nem állítja vissza a csc-t)
-
vick33
tag
Hát megtörtént a nexus 5-re váltás:-) Galaxy s4 remélhetőleg az új tulajnak szerez pár kellemes pillanatot. Nem akartam knox-ot 1-be rakni és elveszreni a garanciát, úgyhogy meg kellett váljak szegénytől.
Nexus 5 ön első bekapcsolás után fastboot oem unlock:-) Egy két amennyire csak lehet objektív tapasztalat.S4 jobb:
-Kamera a nexus 5 sokszor félrefokuszál, és lassabb a fókusz, ennek egy részét szerintem javítani fogják, de kamera terén az s4 jobb.
-Amoled, bár a nexus kijelzője se gyenge, az amoled azért szebb, kontrasztosabb.
- Pár Samsunk feature pl a kesztyűs használat hiányozni fog:-)Nexus jobb:
-Sebesség. Samsungék nem tudnak optimalizálni. A nexus soha nem döcög. egyet sem. picit sem. Nem töltöget amikor belépsz egy menübe, amikor kicsinyíted az alkalmazást nem dobálja a frameket. Itt van mellettem egy Note 10.1 2014 és lehúzom a notification bar-t és tud akadni, ugyanezeket tudta az S4-is. Ne értsetek félre, ez kb olyan mintha egy BMW-t meg egy Ferrarit hasonlítok össze mindkettő gyors, de nexus 5 gyorsabb, de az S4-ben több az extra
-Romolhatóság hekkelhetőség: Akinek ez fontos annak az S4 nem jó választás. Akkor vettem az s4-et amikor bejelentették a Google Play Edition S4-et és gondoltam, hogy majd szépen felrakom az én mezei S4-emre és boldog vagyok mert ha akarom van samsung romom ha akarom van AOSP. Ehhez képest a samsung megoldotta, az xda-s srácok egy tökéletes portot a mai napig nem tudtak összehozni én meg azt hittem, hogy még portolni se kell majd. kis naiv....Döntetlen:
Az akksi kb hasonló mindkét készülékben. Egy nap kemény használatot bírnakÖsszességében szerintem mindkét telefon jó választás, attól függ, hogy kinek mi a fontos. Ha azt szeretnéd, hogy a telefon sokat tudjon gyárilag sok extra funkcióval akkor s4. Ha sebesség terén nem akarsz kompromisszumot és néha szeretsz romolgatni, úgy hogy a 2év garid ne menjen a kukába, akkor nexus.
-
vick33
tag
Hát a törvény ellen nem véd az EULA. Most elviszem a fogyaszóvédelmis jogászt moziba aztán meg jól kihasználom:-) Lehet hogy neked van igazad, de ebben az esetben gyorsan lesz is egy eladó egyenlőre rootolatlan S4:-) Mert nekem ez így nem kell... Ök csak keressék a kiskapukat én meg veszek mást:-) ennyi
-
vick33
tag
Ez mondjuk igaz nem túl kompetensek szegények, de nem is várható el tőlük. Sajnálom nem akartam személyeskedni. De a BTK 300/C itt nem áll meg és nincs az a bíróság ahol megállna. Az IMEI modosításnál egyértelmű hogy miért BTK 300/C mert azzal hogy azonos IMEI számú készülékeket feltolsz a hálózatba azzal zavarod annak a működését. De ez más tészta ahhoz képest hogy letiltod a gagyi előretelepített rendszerappokat és aki ez alapján pert indít és belemagyarázza hogy számítógépes rendszer műkodését akadályozod.... Hát vessen magára. De ha tudsz ilyen jogesetet szivesen elolvasnám.
-
vick33
tag
Hát nem tudom honnan szedted ezt a 300/c-t a rootolásra, de komolyan gondolkodom rajta, hogy megér nekem egy próbapert. 200k ért vettem a független telefont, és ha megrootlom és a garit is elvesztem meg még egy évet is ülök érte
Aztám meg megyek brüsszelbe és felmarkolom a nagy pénzt. Asszonnyal úgyis megyünk az Alléba megkérdem a samsungos srácokat megindítják-e a pert:-) Az biztos, hogy következőre csak valami kinai tlefont veszek, legalább ők nem is hitegetik a felhasználót...
tothl
nagyjából 3 programozó 2 heti munkája lenne megoldani, hogy ne lehessen szétfleshelned a készüléket. Ja hogy már meg is oldották és a knox részt nem tudod kifleshelni belőle:-) Az overclockról meg annyit hogy a snapdragon hardveresen védi magát. Nem tudod megsütni. -
vick33
tag
Az első felében gyakorlatilag igazat adtál nekem egy évig nem tagadhajták meg a garanciát rootra hivatkozva. A második 12 hónap már érdekesebb, mert a magyar törvény csak egy évről szól, de egy évig minden esetben erősebb mint a samsung saját garanciális feltételei.( Azt hogy az uniós jogami két évről szól és elvileg itt is érvenyes hogy jön a képbe arról majd konzultálok a jogásszal:-))
Ha a telefon rootolása BTK 300/c akkor a windowsom letörlése és vagy a telefonon a wifi kikapcsolása is az:-)300/C. § (1) Aki számítástechnikai rendszerbe a számítástechnikai rendszer védelmét szolgáló intézkedés megsértésével vagy kijátszásával jogosulatlanul belép, vagy a belépési jogosultsága kereteit túllépve, illetõleg azt megsértve bent marad, vétséget követ el, és egy évig terjedõ szabadságvesztéssel, közérdekû munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendõ.
Mindenki ezzel dobálózik mostanában... Asszony elfelejtette a jelszavát a gépen leszedtem neki remélem az Acer nem hívja ránk a TEK-et. Azzal, hogy rendszergazdai jogot szerzel a saját 200 ezres tulajdonodon nem akadályozol semmilyen számítogépes rendszert a műkodésben és minden jogod meg van rá mert a TIED... Na jó max ha leszeded az NSA előre felrakott programját:-) Ha DDOS támadást intézel a samsung honlapja ellen, vagy feltöröd az az BTK/300C. A root nem, megnézném azt a bíróságot aki ez alapján elitél valakit:-)
Az meg hogy a knox hardver modosítás?? Ennyi erővel akkor az szándékos károkozás a Samsung részéről. A következő az lesz, hogy a knox 2.0-val a telefon az első hivásnál az arcodba robban rootolás után?
-
vick33
tag
Ja és ezt is ajánlom figyelmedbe.
http://matija.suklje.name/rooting-and-flashing-your-device-does-not-void-the-warranty-in-eu
A helyi törvények ennél nem lehetnek szigorubbak csak enyhébbek. Mivel a direktívát magyarország is ratifikálta és a többi EU-s ország esetében rootolás esetén is a cégeknek kell bizonyítani, hogy a hibát tényleg az okozta ez nálunk is így kéne legyen. Gondolom a Samsungnak kényelmes azt mondani, hogy root akkor nincs garancia és az emberek többésge erre behuzza fülét farkát, mert húúú nagy cég biztos jobban tudja:-) Pedig minnél nagyobb egy cég annál jobban szereti átvágni a vásárlót:-) -
vick33
tag
válasz
mgTerminator #23224 üzenetére
Arról meg ne is beszéljünk, hogy egy nyomógomb, vagy egy jack ajzat végképp n eshet a rootolás áldozatává. Az kétségtelen hogy a samsungnak kényelmesebb azt mondani hogy root= nincs gari, de az bizos hogy az eu többi országába nem így van.
-
vick33
tag
Ha nem akarod ide leírni, hogy a törvény melyik részét értelmeztem rosszul nyugodtan leírhatod privátba
Ha veszek egy 10 ezres cipőt és leválik a talpa akkor kicserélik függetlenül attól, hogy lecseréltem e a cipőfűzőt. És hidd el nyugodtan ha a knoxot így bevédték akkor az is menne, hogy bevédjék az efst. A chippet meg húzhatod nyugodtan úgy fog throttlingolni mint állat.
Arról ne is beszéljünk hogy ezzel a logikával egy notebbokra a vásárlás napján megvonhatnák a garanciát
Ui: Az én jogászaim se kis falatok:-) -
vick33
tag
Sziasztok volt egy üzenetváltásom a samsunggal. Még nincs lezárva majd tájékoztatlak titeket:-)
Tisztelt xxxx!Online Chat felületünkön történő beszélgetésünkre hivatkozva, szeretném tájékoztatni Önt, hogy a telefonkészülékek rootolása esetében a KNOX használata letiltásra kerül, a következő üzenetet hagyva maga után: "KNOX WARRANTY VOID". Ezt követően a KNOX használhatatlanná válik.
A rootolás a készülék meghibásodásához vezethet, illetve bizonyos hardveres üzemzavarokat vagy előreláthatatlan meghibásodásokat okozhat.
A jótállás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen, nem rendeltetésszerű használat, amely lehet illetéktelen beavatkozás, valamint a rootolás jelen esetben.Bízunk abban, hogy válaszunk teljes körű és hasznos volt Önnek. Amennyiben további segítségre van szüksége, az Ön szíves rendelkezésére állunk e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chat szolgáltatásunkon keresztül, vagy a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Tájékoztatjuk, hogy kérdésének adtunk egy nyilvántartási számot: xxxxxxxx. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is tud hivatkozni következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
yyy yyyy
Samsung Electronics Magyar Zrt.
ÜgyfélszolgálatTisztelt yyy yyyy!
Köszönöm a válaszát, de sajnos nem tudom azt elfogadni. Olyan cégnél dolgozom, ahol hasonló komolyságú készülékeket tervezek és tapasztalataim alapján "bizonyos hardveres üzemzavar" nem létezik. A jótállás ráadásul tudtommal elsősorban a készülék hardverére vonatkozik, nem pedig a szoftverére. Jogellenesnek gondolom pl. egy gomb meghibásodását (ami egyértelműen gyártási hiba) a készülék rootolására fogni.Véleményem szerint a Polgári Törvénykönyv 248. §-a alapján a jótállási időn belül minden esetben Önöknek kell bizonyítani, hogy a hiba oka (vagyis nem maga a hiba, hanem annak oka!) a teljesítés után keletkezett. Amennyiben a hiba oka nem a rootolás, akkor ez a törvényi feltétel az Önök részéről elvileg nem teljesül, azonban Önök - ha jól veszem ki a szavaiból - mégis minden esetben megvonják a jótállást, amennyiben a rootolás ténye bebizonyosodik. A készülékem egyenlőre teljesen érintetlen, de a frissítéssel Önök gyakorlatilag ráerőszakolják a fogyasztóra a KNOX "biztonsági" szolgáltatásokat, méghozzá anélkül, hogy előzetesen tájékoztatnának arról, hogy a készülék a frissítéssel alapvetően megváltozik. Ezt és azt a tényt, hogy ha jól veszem ki a szavaiból, Önök adott esetben a saját bizonyítási kényszerük ignorálásával egyoldalúan megvonják a jótállást egy egyébként meglehetősen drága készülékre, fogyasztóvédelmi szempontból elfogadhatatlannak találom.
Szeretném kérni, hogy továbbítsa a válaszomat valakinek, akihez a kifogásaimmal fordulhatnék.Köszönettel:
xxxx
-
vick33
tag
azért nem hallottál róla mert nem lehet:-) Az amoled kijelző kétoldalas ragasztóval van beleragasztva. A kijelző maga olyan 0.2mm és ennek az elejére van ragasztva az üveg. Szinte mindegyik készüléknél így van. A leggyengébb pont az maga a kijelző. Tehát az üveget se nagyon tudod cserélni de a házat amibe ragasztva van azt lehetetlen:-) Probálkoztam törött üveges s3 ás galaxy nexus javítással a vége törött amoled lett aztán természetesen atomjaira bontottam. 5 ből egy esetben ki tudod cserélni az üveget ha már 20 sokszor próbáltad, de a kijelzőt sose tudod levenni a keretről úgy hogy ne törjön rommá. Általában szikével nem lehet kikaparni a kijelző maradványait a keretből:-)
-
vick33
tag
Ha a vékony kerettel lenne a baj akkor tényleg szívóág lenne. Az egyben van a kijelzővel, de még mindíg cserélhető. Az alu amit a htc apple etc használ az sem prémium. Ha aircraft grade titanium lenne vagy valami kompozit kerámia az prémium, vagy egy alu magnézium titán ötvözet, de egy kólás doboz alu messze nem tartós/ütésálló, prémium dolog egyszer elejted és horpad. Sokkal jobb megoldás lenne ha az a belső keret egy alu magnézium titán ötvözet lenne az adna egy irtó masszív tartást az egésznek a galaxy nexusnál ez van és a burkolatok meg sima nem festett színezett polycarbonátból lennének. Itt minden műanyag, de szerintem ez is sokkal jobb mintha a telefon teljesen javíthatatlan lenne ala HTC one. Az a készülék szép jó egészen addig amíg minden hibátlan. De ha elejted behorpad összetörik mehet a kukába. Az s4 ilyen szempontból a legtartósabb az összes piacon lévő felső kategóriás készülék közül. A kijelző és a PCB-k kivételével az összes alkatrész filléres áron beszerezhető.
-
vick33
tag
Ez a lilásodás egy bug volt az új frissítéssel javították.
Én is a készülékkel 99%-osan meg vagyok elégedve. A legjobb telefon, amit eddig használtam és nem cserélném el semmire. Mostanában a fórumot olvasom én is de amikor 500 adjára kérdezik meg ugyanazt akkor nincs kedvem mégegyszer leírni...
a -1% mert nem az MEA firmwarrel jött ki(ez oldja meg kb az összes bugot) valamit a festett műanyag keret miatt amire ha csúnyán nézek lepattog róla a festék:-) . Legalább valami tartós módon lehetne színes műanyagból és akkor nem kellene műfémesre festeni... 2000 huf a keret az ebayen és 3 perc a csere de egy 200k-s készüléknél akkor is... Ennyit a negatívumokrólA telefon nagyon gyors azok a programok amiket én használok hibamentesek, a kijelző kegyetlen és a cserélhető aksi meg az sd kártya nagyon jó. Nekem a kamera is nagyon bejön az eddigi készülékeimhez képest gyorsan és szép képeket készít. Ez után a kijelző után egy 5-ös iphone játéknak tűnik:-) Hosszú távra tervezek vele és általában a samsung sem bánik rosszul a csúcskészülékeivel. Lehet hogy mostmár a HTC sem fog, de egy párszor már pórul jártam velük:-)
-
vick33
tag
válasz
Csabika0222 #7542 üzenetére
Egy hibás darab ne vegye el a kedved. Kérj egy másikat jó készülék ez:-) Hibás meg bármiben előfordulhat
-
vick33
tag
válasz
MunezXBK #7464 üzenetére
[rant]jaja 25k-s előfizuval 2 év hűséggel és nem vehetsz minden hónapban, mert két év végére 500k lesz:-) vagy hát vehetsz, de ha minden hónapban összetöröd két évig a telót a végére 24*25000*2+2500*24 lesz a bizti+ cserekészülék + előfizu ára:-) azaz 1260000 Huf, de csak az előfizu is 600k:-) bár ha azt is meg a telót is a cég fizeti, mint néhányunknak, akkor ingyen van, de akkor is sokat kell dolgozni a prémium kategóriás juttatásokért. Akkor meg már az ember a céges lexussal vág fel nem a telóval:-) lényeg a lényeg a telóért mindenképp sokat kell dolgozni, az árát valahol ígyis úgyis megfizeti valaki:-) Legjobb esetben a munkások akiket dolgoztatsz minimálon
[/rant]
-
vick33
tag
válasz
tsuckware #7445 üzenetére
Ugyanaz lesz a changelog. Tehát tök jó vagy a némettel. Nekem a kamera nagyjából 0 idő alatt indul el az MEA rommal vagy lehet hogy ez lassúnak számít:-) döntsd el:-) nexus 7 el vettem fel azért a gagyi minőség:-) Előtte kilőttem minden appot a kamerát is
https://www.dropbox.com/s/qaztfwjzcv6f6lm/VID_20130613_190727.3gp -
vick33
tag
válasz
Sanci789 #6865 üzenetére
Az a keret sem drága ebayen, de az a baj hogy azt nem tudod kicserélni. A vastagabb keret kb 2500huf és azt 5 perc alatt lehet cserélni, de avval a fölső króm kerettel nem tudsz mit kezdeni. A kijelző bele van ragasztva és anélkül, hogy tönkretennéd az egész telefont nem tudod kiszedni. Sajnos, ha nem használsz tokot ezeket a sérüléseket nem tudod elkerülni ha véletlen elejted.
@charlie1975 csináltál wipeot frissítés után? Akkor tud ilyen probléma lenni, ha valami be van akadva frissítés után.
-
vick33
tag
Valaki tudja hogy az MDA firmwarrel hogy lehet hdr videót készíteni:-)?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Bezámítás! Asus ROG STRIX G15 G513IH Gamer notebook - R7 4800H 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB W11
- HIBÁTLAN iPhone 12 128GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3028
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest