Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • raczger

    őstag

    válasz raczger #16 üzenetére

    Annyit még hozzáteszek, hogy a tegnap két gameplay-es videós hírt még nem láttam (illetve most néztem meg). Én először a pagani zondás videót láttam mint gameplay, abban nagyságrendekkel jobbank tűnik a fizika mint abban, kicsit kiábrándítónak tűnt. Remélem a következő húnapokban tanulmányozzák a fizikakönyvet és kezdenek valamit mert van jónéhány tipikus árkádbetegsége. De azért én még nem írom le a gamet, bízok benne.

  • raczger

    őstag

    válasz dabadab #17 üzenetére

    Szimről nem volt szó, lehet erre gondoltak. De amíg nem próbálták ki a büdös életbe nem lehet megmondani hogy árkád vagy szim, még videóból sem lehet megmondani! (Egyébként a gameplay videóból számomra inkább a szim látszik mint arcade).

    athomi: tudom, hsz-emben is benne van a végén...

  • raczger

    őstag

    És már megint érkeznek az idióta hsz-ek, nem vagytok tisztában a dolgokkal, de leírom nektek, akik csak a képeket meg a videót nézik és olvasni lusták.

    Tehát ugyebár bejelentéskor 3 játékről beszéltek, amit ki szeretnének adni: Shift, Nitro és a World online. Gondolom éppen azért, hogy mindenki megtalálja a neki tetsző játékot.

    Először beszéljünk a legaktuálisabbról, a Shift-ről. Az NFS széria, egy eddig számára ismeretlen útra tévedt, a szimulátorok világába. Igen, annak szeretnék szánni a játékot, szimulátornak így a Grid-el való hasonlítgatás megbukott (videó alapján semmi köze a Gridhez, szó sincs koppintásról). Csak hogy mindenki tisztában legyen vele, a játékot a Slightly Mad Studios fejleszti, akik részt vettek a GTR 2 és a GT Legends készítésében, így nem ismeretlen számukra a terület (a SimBinnel együtt dolgoztak, remélem ezt a társaságot már ismeritek). Továbblépve, egy szimulátornál nem az számít, hogy külsőleg milyen csili-vili (persze nem rossz ha jó a grafika) és látszatra hogyan törik. A belső tulajdonságok a fontosak, azaz a fizika, meg persze a kocsi törése, de úgy, hogy pl a váltó az első futómű stb... menjenek tönkre.
    Kedves _Toka_ fórumtárs hsz-ére is szeretnék reagálni: Kell a hűdeélethű játék de nyílván nem a hátrányát kellene élvezni ennek. Az igazi versenyzés kötlséges és veszélyes. Ezzel ellentétben a szimulátorok olcsók és nem rejtenek magukba veszélyt, ezért szoktak igazi versenyzők is nagyon sokat szimulátor mögött tölteni, hisz sokat számít és nem kerül pénzbe (talán nincs is olyan komolyabb versenyző aki ne szimulátorozna manapság). A motion blur dolgot teljesen el lehet felejteni. Ha valaki nekimegy a falnak nem kell hogy elhomályosodjon mert ugye sérülnie kéne az autójának és így szinte már lehetetlen lesz beérnie a többieket. Egy pályát közel hibátlanul, ütközés nélkül kell minimum teljesítenie az embernek, különben mehet játszhat árkád játékkal.

    Akiknek pedig nem szeretik a szimulátorokat, azoknak fejlesztik a Nitro és a World online nevet viselő játékokat. Egy gémben nem lehet megvalósítani azt, hogy minden tábornak tetsszen, ezért lesz három. Bár van néhány dolog ami számomra is homályos, mégpedig, hogy csak a Shiftet csinálják meg a főbb platformokra, a Nitro ugye DS meg Wii-hez lesz, a World online meg PC-s MMORG. Mondjuk az utóbbi két játék engem hidegen hagy, mert nem szeretem az árkádokat, de aki mindenképp szeretne új NFS árkáddal játszani ott lesz a World online.

Új hozzászólás Aktív témák