- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Magisk
- Egy óra, két rendszer
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Nem nyílnak a Foldok?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Abu a mai cikkében még mindig ezt fejtegeti...
"Ezzel kapcsolatban annyit tudtunk meg, hogy az AMD a funkciót nem akarta letiltani az amúgy elvileg támogatható hardvereken, de a fentebb említett álláspontjukat fenntartják, miszerint az FRTC-t a 260-as vagy jobb, illetve 300-as Radeon sorozathoz készült, tehát ezekkel fog úgy működni, ahogy eltervezték. Bajt persze nem okoz az aktiválása, így lehet próbálgatni. Tekintve a szolgáltatás jellegét és működését ez egyfajta kommunikációs stratégia lehet, hiszen nem mindenkihez fog eljutni az az információ, hogy az FRTC minden GCN-es Radeon VGA-n aktiválható."
Most ennyire retardáltnak néznek mindenkit, hogy az átnevezett kártyán féljünk mert lehet nem úgy fog működni?
Az utolsó mondat meg priceless, annak tudatában hogy ők terjesztették a fals infót. -
-
nubreed
veterán
Tessék, meg lehet nyugodni, az FRTC támogatva van a legújabb 15.7 whql catában a 7xxx szériára is!
Frame Rate Target Control™ (FRTC)
FRTC allows the user to set a maximum frame rate when playing an application in full screen exclusive mode. This feature provides the following benefits:
Reduced GPU power consumption
Reduced system heat
Lower fan speeds and less noiseThis feature is supported on applications using DirectX® 10 or higher and on the following AMD graphics products:
AMD Radeon™ R9 Fury Series AMD Radeon™ R9 280 Series
AMD Radeon™ R9 390 Series AMD Radeon™ R9 270 Series
AMD Radeon™ R9 380 Series AMD Radeon™ R7 260 Series
AMD Radeon™ R7 370 Series AMD Radeon™ HD 7900 Series
AMD Radeon™ R7 360 Series AMD Radeon™ HD 7800 Series
AMD Radeon™ R9 295X2 AMD Radeon™ HD 7790 Series
AMD Radeon™ R9 290 Series -
jedis
senior tag
40 az az 55 , és inkább 90 az a 75
!!!!
Logikusan a 75-nek még lenne is értelme, e az 55-nek semmiféle képen
. A 90 már jó, főleg FHD felett .Majd kiforrja magát ez a szabvány. Ahogy látom több tesztnél, ezek az alsó, és felső határok is össze vissza vannak. Szerintem a legfontosabb, hogy az alsó határt vigyék minél lejjebb , olyan 30, vagy az alá kicsivel . A felső határ is fontos, de szerintem a 90 feletti érték csak az elvakult FPS fanoknak számít , akik low-on nyomják 200-300 frémmel
.
-
AusWolf
őstag
Szerintem úgy gondolták, hogy HD 7750-nel nem akar senki UHD felbontáson játszani. Bár én ettől függetlenül nem húztam volna határt, már csak amiatt sem, mert a VSR a Windows asztalhoz is használató, nem csak játékokhoz.
Azt viszont végképp nem értem, hogy az FRTC-nél miért 55 fps a legkisebb beállítható érték. Sok játék élvezhető már 30-cal is (főleg egyjátékos címek).
-
lemusz
addikt
Van valami ésszerű oka annak, hogy ott húzták meg a vonalat, ahol? Vagy csak annyi az egész, hogy nesze nektek csórók (7730-50-70, R240-250) diszkriminálunk titeket?
-
AusWolf
őstag
Most telepítettem az új drivert (HD 7970-em van), és van VSR és FRTC is. A hivatalos honlap szerint a HD 7790-től és az R7 260-as sorozattól felfelé elérhető ez a két technológia.
-
Jack@l
veterán
15.7 -ben FRTC támogatva 7000-es szérián is, clickbate cikk, hülyeség már a cím is...
http://support.amd.com/en-us/download/desktop?os=Windows+10+-+64De azért a PR-osok jót röhögnek odefent remélem...
-
-
isti84
csendes tag
Nem tudom, hogy a PH csapat honnan szerzi az infóit bizonyos dolgokkal kapcsolatban, de a hivatalos Win7 meghajtó csomag leírásában is az szerepel, hogy a 7790-től erősebb 7000-es sorozatú kártyák mind támogatják a VSR technológiát.
[Infó] -
éveken át vártam a megoldást, h legyen végre mód az atomstabil 30frémre pécén is (játékokban ritkán van limiter), erre az amd beteszi driverbe, amikor 5-7 év után épp vidiás vagyok
(rivatuner, radeonpro - egyik sem adott jó 30fps-t, amit pl a frapsal videorögzítés közben kapok vagy konzolon 1-2 jobb címben...)
persze nem tudom mennyire lesz hibátlan az amd megoldása, de remélem a vidia gyorsba lemásolja
ritkán, de jól jönne... (ha nem tudok stabil 60frémet elérni, mert nem elég a vas)
-
doooo
veterán
"Now Available: The new Catalyst 15.7 Driver for Windows. This release features Virtual Super Resolution (VSR), Frame Rate Target Control (FRTC) and full WDDM 2.0 support for Windows 10 and DirectX 12 on all GCN supported products – AMD Radeon HD 7000 and newer graphics products."
Ezt most írta ki az AMD a facebook-on. Ha jól értelmezem, akkor ezek szerint mégis menni fog a dolog a 7000-es szérián. -
hackeeeee
Jómunkásember
Nem tudom, minden működik tökéletesen, maga a vsync is működik, de hiába csinálok bármit AB-ben, hiába írok be bármilyen értéket, ha van vsync, ha nincs, nem változik semmi.
Lehet, hogy a Tripple buffer kavarja meg, azt viszont nem kapcsoltam ki, lehet azt majd még kipróbálom.
-
Redneck
nagyúr
válasz
hackeeeee #95 üzenetére
Nekem anno ment HD4850-en és GTX 460-on is v-sync nélkül. Barátomnak 6950-en, de sok privátot kaptam és az újabb kártyák (2xx Radeonok és Maxwell nV-k) tulajainak is ment. Ott valami más baj lesz. Nekem most nem a legfrisebb nV driver van fent és 4.0.0 az AB azt hiszem. Újabbra nem volt szükségem semmihez.
-
gyigyoo
csendes tag
"30Hz nem ugyanaz mint a 60Hz frame lockkal. A tv képjavítói pedig minden esetben növelik az input lagot."
Érdekes hogy ez igaz nvidiánál de amd-nél nem igaz ez az állitás az én tv-men mert 30hz+ vsync az nálam csak 30fps minden játékban és nem eredményez semmilyen input lagot! trumotion-el jelen esetlben witcher3 is igy megy, mgsV stb..
-
Mivel nincs garantálva, hogy ilyen formában a programfuttatás nem omlik össze, így a drivernek nagyon nem ajánlott a VRAM-ba írni.
A programfutás összeomlására csak akkor van lehetőség, ha a driver a program által használt VRAM-területre ír. Ha foglal magának egy másik területet, akkor a probléma fel sem merül, és a validátor is boldog marad.
-
Redneck
nagyúr
Ne vitázzatok feleslegesen. MSI AB megoldja ezt is piros és zöld oldalon egyaránt. A drivert íróknak meg sünt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztői csatornákon az NDA aláírása után.
Biztosan meg lehet másképp oldani, például OS szintű védettséget is lehetne adni a VRAM-nak, de mivel ez hiányzik az operációs rendszerből, és ellenőrizni a WDDM nem fog, így a validáció most az egyetlen lehetőség.
Valószínű egyébként hosszabb távon, talán a Windows 11-ben az OS szintű védelem. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A VRAM írása, hogy ellenőrzés nélkül nem biztonságos. A DirectX 12 és a Vulkan megörökölte a Mantle validátort. Az efféle API-kban ez az offline validátor megy át a teljes kódon, és a lehetőségeket megvizsgálva biztosítja a fejlesztőt arról, hogy a program nem csinál semmi rosszat. Ezzel a megoldással biztosítható PC-n is a low-level irány, de csak a külső tényezők nélkül. A validátor csak a program oldaláról mondja rá az áment a kódra, és a driver írása a VRAM-ba már kívül esik a hatáskörén. Mivel nincs garantálva, hogy ilyen formában a programfuttatás nem omlik össze, így a drivernek nagyon nem ajánlott a VRAM-ba írni.
Lehet, hogy más koncepciós modellel ezt jobban is meg lehetett volna oldani, de az AMD ezt dolgozta ki, és ez volt kéznél. -
Kicsit túl van ez komplikálva. Igen, a drivernek tudnia kell, hogy hol van a front buffer, ill. ha bármilyen postprocess feladatot (beleértve a resolution scalinget is) akar végezni rajta, akkor azt is, hogy milyen formátumú. Ez utóbbi esetben természetesen kell neki a VRAM-ba is írnia, amit úgy tud biztonságosan megtenni, hogy foglal magának
(#82) Bici: végiggondoltam, hogy mi történik
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem lehet sajnos, mert az új API-kkal a drivernek önmagában lila gőze nem lesz arról, hogy mi van a VRAM-ban. A fejlesztőnek specifikusan kell bizonyos információkat megosztania a driverrel, hogy bizonyos funkciók működjenek. Az AA és AF kényszerítése megszűnik.
Az xy-Sync esetében egyszerűbb a helyzet. Az egy direkt támogatásból lekezelhető, de akkor is be kell építeni a szinkronizációra vonatkozó funkciókat.
VSR/DSR para, mert a drivernek is írnia kell a memóriába, de nem lesz meg az a felület, ami ellenőrzi, hogy biztonságos-e a memória-hozzáférés. Talán az AMD hardveres VSR opciója megoldható, mert az csak lehazudja a programnak, hogy a monitor 4K-s, de a többi már komolyabb szoftveres rendszer.
Optimus/Enduro esetében a motornak meg kell osztania a driverrel azt, hogy hol a frame buffer. -
Jó én értem, hogy most nem esik jól neked, hogy a 7xxx sorozat kimarad, de szvsz ez nem a világ legfontosabb újítása ami nélkül nem lehet élni.
Akkor még mindig nem érted mit akarok mondani. Itt a "nem esik jól" kifejezés mögöttes tartalma annyi, hogy az AMD-nek nem kellett volna túl sokat tennie, hogy a Radeon 7xxx széria is megkaphassa a featurát. Nem tették, és ez szimplán annyi, hogy nem foglalkoznak az ilyen kártyák tulajdonosaival. Akik ha támogatást akarnak, cseréljék le akár csak egy Radeon R360-asra, mert akkor már kiérdemlik a bizalmat....
Ha ez szerinted rendben van, akkor hurrá, de ne akarj hosszú távú üzleti kapcsolatokat szervezni szerintem.
Hogy mennyire használnám ki, azon is vitatkozhatunk, 60Hz-es LCD TV-t használok monitornak, általában V-Sync-el. Szóval nekem pont jól jönne...
-
válasz
#16939776 #80 üzenetére
Nem tudom, hogy a játékfejlesztők mivel fognak küzdeni, de mivel ez egy driver funkció, így a dx12 motort nem fogja érinteni. Szerintem egy rakás dolog kimarad majd eleinte a dx12 játékokból, amit a dx11-esek tudnak a driverek miatt. Aztán majd szépen lassan felzárkóznak a dx12-esek is. És abban is biztos vagyok, hogy játékonként változó lesz a dolog.
(#81) gbors: Ez az infó honnan van? Eddig az ellenkezőjéről olvastam mindenhol.
-
Pedig ezen sok vitáznivaló nincs, ez szemétség, pont. Az nVidiára pont ilyenek miatt hánynak lilát sokan (jogosan), az AMD-nek miért kellene más megítélés alá esni?
(#76) Bici: ezeket továbbra is ugyanúgy lehet majd driverből csinálni, ha néhány egyszerű feltételnek megfelel a játék. Szó nincs arról, hogy a felsoroltakat mind külön-külön kellene implementálni.
-
#16939776
törölt tag
Az nem lehet, hogy ha nincs "hivatalos" támogatása adott funkcióra adott szériának, akkor a játék fejlesztők sem fognak vele küzdeni?!
Ha betolták hogy játékban innentől csak Fix60+lag vagy -ha lesz- Vsync-OFF és hullámzik a teljesítmény... akkor vegyél hozzá új monitort ami adott szituban 200-300FPS-nél már anomáliákat/rángásokat csinál. Ekkor vehetsz új VGA-t is, ami megfogja a monitor számára értelmezhető sávban az FPS-t.(marketing)Nekem eddig nem hiányzott ez a lehetőség DX11-alatt, de valahonnan jönnie kell a +teljesítménynek DX12-alatt. Ha jól ismerem a fizikát, ehhez majd többet kell disszipálnia a GPU-nak.
Ki tudja, lehet pont az "átmeneti" időszakban készült VGA-knak kellhet jobban, egy ilyen limit az egyenletes teljesítményhez.(#75) nubreed: Én is csak tapogatózom..
-
nubreed
veterán
Technológia szempontjából tényleg csak a Fury új de az AMD marketing gépezete a 3xx sorozatra is újként tekint és szvsz a "látjátok, törődünk veletek" is megvalósul abban, hogy a támogatás még meg lesz a 2xx -re is. Ennyi erővel azt is mondhatta volna az AMD, hogy csak a Fury kapja meg ezt a feature-t.
Jó én értem, hogy most nem esik jól neked, hogy a 7xxx sorozat kimarad, de szvsz ez nem a világ legfontosabb újítása ami nélkül nem lehet élni. -
hackeeeee
Jómunkásember
Diablo 3 alatt kipróbáltam, hogy kilőttem a vsync-et, és AB-ben belőttem 60 FPS-re, a játékban viszont ugyan úgy 150-200 FPS-em van.
-
Az "új" cucc(ok) kimerülnek a Fury-ban, ami nem az én pénztárcámhoz van mérve, és feltehetően nem is azokéhoz, akik még nem cserélték le az első GCN szériába tartozó videókártyáikat. A többi "új" kártya rebrand, és teljesítményben, sőt, némelyik még feature terén sem tud többet, mint például az én kártyám.
Továbbra sem látom tehát, miért vágnák azzal maguk alatt a fát, hogy az FRTC-t belerakják az összes GCN driverébe.
Ezen kívül pedig itt nem arról van szó, hogy eddig megvoltunk nélküle, és most hiányozni kezdett, hanem arról, hogy az AMD belerakott egy új feature-t a driverbe, csak éppen a támogatásnál kihagyták az első GCN szériát. Ez egy gesztus. Ha belerakják, az az üzenet: "Látjátok, hogy törödünk veletek.". Most az üzenet az "Törődünk azokkal, akik a mostani kártyáinkat megveszik.".
Biztos velem van a baj, hogy ez az üzletpolitika nem kezdi el rózsaszínben láttatni az AMD-t. Mert ez egy lépés, aztán még feltehetően jönnek továbbiak is, én pedig, mint első generációs GCN tulaj, elárulva érzem magam emiatt...
-
#16939776
törölt tag
Arról, nem is beszélve, hogy eddig megvoltunk ilyen driverbe épített feaure nélkül, most meg már, hogy bejelentik, hirtelen mindenkinek kell és aki nem kapja meg az ordíthat az AMD -re, hogy fújj mekkora szemetek? Na ne már...
Hmm.
Arról van-e infód, hogy DX-12-alatt milyen hátránnyal fog járni, hogy nem kapja meg a 7xxx széria ezt a lehetőséget? -
nubreed
veterán
Az AMD nagy szarban van, valahogy pörgetni kell ez új cuccok eladásait is. Igen, szoftveresen valószínűleg megtudnák lépni, hogy támogatva legyen a 7xxx sorozat is, de azzal csak maguk alatt vágnák a fát üzleti szempontból. Amit a felhasználó érzelmi szempontból közelít meg, azt az AMD pusztán üzleti, racionális szempontból.
Arról, nem is beszélve, hogy eddig megvoltunk ilyen driverbe épített feaure nélkül, most meg már, hogy bejelentik, hirtelen mindenkinek kell és aki nem kapja meg az ordíthat az AMD -re, hogy fújj mekkora szemetek? Na ne már... -
Köszönjük szépen AMD, hogy lassan bunkóbb leszel a saját vásárlóiddal, mint az nVidia.
Teljesítményben tök jól elvagyok a Radeon 7950-el, éppen azért vettem, mert időtálló technológiát láttam benne. Erre tessék, egy egyébként könnyen beépíthető feature-t kihagynak a első Radeon GCN széria driveréből, csak mert azért.
-
#16939776
törölt tag
Valószínű ezekkel már "biztonságosan" elérték, hogy két frame között alacsonyabb feszültségre váltson a GPU, vagy le lehessen állítani részegységeket.
Mióta tudom hogy kikapcsolható, V-sync OFF-al játszom magas FPS mellett.(nem igénytelenségből, hanem mert hányingerem van, ha nincs közel szinkronban az egér a képpel)
Ha nem veszik el ezt a lehetőséget, hogy kényszerű legyen DX-12-es játékhoz free-sync/G-sync monitort venni, azt valami különös csodának fogom megélniÉrdekes lesz ha ebben is (feature korlátozás) példát vesz egymásról a két gyártó. Majd elő lehet készíteni a pénztárcát vagy a szopó-álarcot...
-
-
nubreed
veterán
A legtöbb játék amúgy meg kínál erre beépített opciót, fix-re belövöm az FPS-t, szóval nem igazán gond, hogy a 200nál régebbi sorozatok nem lesznek támogatva ebből a szempontból.
-
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ezt kapom, ha RTSS-ben rámegyek a villáskulcsra. Még a blogból néztem.
Most próbálgatom, hogy driverben alkalmazásra van állítva a függőleges szinkron (vertikálist nem találom az nVIDIA control panel-ben), és driverben engedélyeztem a tripla pufferelést.
Update: Megtaláltam RTSS-ben.
-
gyigyoo
csendes tag
Nemértem... ha bemegyek a monitor nekem jelen esetben TV Hz állitásba és 30 hz rakom a HDTV-t akkor MAX csakis 30fps el megy minden játék + ha bekapcsolom a trumotiont a HDTV- menüjében akkor meg hihetetlün cinematikus az egész... a kártya sokkal csendesebb és hüvösebb, persze akinek elég a 30fps pl nekem tökéletes. Ugyhogy gondolom csakis monitorokhoz kell az AB vagy a FRTC.
-
RyanGiggs
őstag
Na de ennek a funkciónak legalább van vmi értelme úgy értelmezem FreeSync monitorok alatt is! Jól gondolom?
Arra gondolok, h a nemrégen tesztelt ASUS MG279Q monitornál, ami 95Hz-ig képes tartani a FreeSync-et, ezzel a megoldással az FPS-t 95-re állítva nem fut ki a monitor a maximális frissítési lehetőségből. -
válasz
huskydog17 #57 üzenetére
Autos jatek is max az nfs neked. Kicsit komolyabb autos jatekoknal nem vicces sajnos a vsync miatti keses...
( mar reg nem azt csinalom a kormannyal, amit lereagal a jatek. Kikapcsolt vsynccel teljesen mas...
-
huskydog17
addikt
Sosem játszok CS-vel és semmilyen más multiplayer alapú játékkal sem, én Single Player játékokat tolok. Multit nagyon ritkán játszok, akkor is kizárólag coop módot.
Amúgy korábban néhány évvel ezelőtt még játszottam a CS-vel, mindegyik epizódjával és mindegyik epizódjában bekapcsoltam a V-Sync-et, mert hányingert kapok a képtöréstől és nem, nem éreztem semmilyen különbséget, ja de, annyit vettem észre, hogy bekapcsolt V-Sync mellett sokkal-sokkal szebben megy a játék, mert nincsenek undorító képtörések.
-
Writz
tag
válasz
huskydog17 #54 üzenetére
Cséztél te már bekapcsolt V-Sync-kel? Irdatlan input lagot csinál. Játszhatatlan lesz tőle a játék.
-
Redneck
nagyúr
válasz
hackeeeee #51 üzenetére
Valószínűleg így mert V-sync független és beállíthatsz bármilyen számot 200-ig. Előnye hogy V-sync-el kombinálva is működik. Minden programhoz külön érték rendelhető. Évek óta várom hogy ezt a minimalista megoldást berakják a driverbe. Nem nagy kunszt de sokat segít.
huskydog17:
Tripla buffereléssel csinálhatsz szép input lagot. -
huskydog17
addikt
Őszintén szólva én sem látom ennek a funkciónak az értelmét. Ha a VGA 60 FPS felett számol a játékban, akkor csak be kell kapcsolni a V-Sync-et és minden gond megoldva. Ha nincs meg stabil 60, akkor A V-Sync mellett egy Triple Buffering kell és kész.
Valóban undorító, hogy egy funkciót a 370-es Radeonon engedélyezik, de ugyanazt a GPU-t használó 7870-et már nem. Megoldás: RadeonProEzek után feld*ghatják a mesterségesen letiltott funkciójukat, amit úgysem használnék.
-
Z10N
veterán
Amugy ez regebbi cimeknel hasznos tud lenni ez a funkcio. Vagy peldaul CS:GO-nal 200-300fps es csak teker.
djculture: Maximum a kevesebb ACE engine lesz erezheto (2 vs 8). A val/vel ragozast pedig nezd at.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #47 üzenetére
Teljes DX12 lesz az Ashes of the Singularity, ami early accessben az év végén jön a fejlesztők szerint. Abban minden GCN ugyanazt a minőséget adja.
Egyébként igen a low-level API-k sok változást hoznak. Freesync, A-Sync, V-Sync, G-Sync, driveres FRTC, VSR, DSR, anyámkínja, anizo, AA, Optimus, Enduro, stb-stb, egyáltalán nem fog működni, ha nincs rájuk direkten alkalmazásba írt támogatás.
-
djculture
félisten
Majd várd meg az első dx12-es játékot teljes funkcionalitással akkor ugrik a majom a vizbe.Beztos hogy nem fog úgy kinézni egy adott játék egy első szériás gcn-en mint egy 2 netán 3.0 kártyán. Gyártó se hülye ráfog kényszeriteni a váltásra, persze még minimum van egy évünk alsó hangon.
-
sb
veterán
Az a baj, hogy ilyen üzleti döntést nehéz elfogadni. Amikor ugyanazt adja el évek óta csak pepitában.
#24, Bici:
A 370 GCN1 és mégis menni fog rajta elvileg, szóval hw-s fejlődés nem nagyon lehetett. Ill. ha hiszünk a cikknek... ami ugye arról szól, hogy hw-s különbség/akadály nem lehet.Mondjuk akkor azt nem értem, hogy miért ne lehetne vmi hekkel bekapcsolni tökéletesen ugyanolyan működéssel. Ahogy te is írod az 1. pontban... a cikkben ez némi ellentmondás.
#30, djculture:
Van jó pár GCN1-es hülyeség ami miatt nem olyan jó mint amilyennek tűnt, de ez speciel nem egy kulcs funkció a jövőállóság tekintetében. Szóval ez szvsz kicsit így félrement. -
AusWolf
őstag
Két dolgot nem értek.
1. Miben jobb ez, mint a Vsync? Ha mondjuk 30 FPS-t is be lehetne állítani, mint ahogy a Witcher 3-ban, akkor még megérteném, de így szerintem nincs semmi értelme.
2. Miért okoz gondot HD 7970-re tesztelni, ha R9 280X-szel semmi akadálya a dolognak, mikor még a GPU-Z sem tudja eldönteni, hogy melyik van a gépemben? Nem mintha nagyon érdekelne a funkció, de ezek a kis apró húzások egyre unszimpatikusabbá teszik az AMD-t számomra.(#40) Johnny001: Nekem pont van egy eladó 7970-em, igaz, leginkább géppel együtt.
-
Tamás88
őstag
Majd lesz valaki, aki moddolja a drivert, és így már a korábbi kártyákon is be lehet majd állítani a limitet.
-
djculture
félisten
Én az 5950-el elvagyok nem késztet semmi váltásra de állitom a dx12 mire elterjed még 1 év simán elmúlik. gtx 960-at eladtam mert gyakolrtilag full hd-re teljesen értelmetlen az is, először ugyis képregény minden játék vehetsz te 1 millióért is vga-t a harmadik negyedik patch után meg 50 fps felett futtat mindent a 5950-es vga is. Gyakorlatilag minden kiadó konzolokra ad ki mindent 20 ezerért, pc-re egy értelmes produktumot láttam a GTAV, akkor meg minek költeni? Én rohadtul utálom a konzolt de pc most erröl szól, az igénytelen kezdeti portok irányvonala..
-
Robert07
aktív tag
Akkor lesz miért átflashelni a 7970-et 280X-re
Remélem a VSR szoftveres implementációját is megkapja a 200-as sorozat -
Johnny001
senior tag
Hi!
Ezzel a hírrel még taglóztak le, marad a 7870
Majd kisebb csíkszélnél elég lesz váltani.
Z10N: Már csak a korára való tekintettel is megérdemelné a támogatást
Lehet addig is veszek egy 7970-et
By:. Johnny
-
lemusz
addikt
Nem egy olyan feature amiért sírni fogunk...
-
darkhorse
tag
köszi amd... (nem mintha szükségem lenne erre a funkcióra, de az irány nagyon nem tetszik)
-
SityiSXT
őstag
Pont ezt kérdeztem fentebb, hogy a relatíve régóta elérhető nVidia Adaptive VSync nem-e valami hasonlót csinál-e. Ha igen, akkor már kész van...
-
djculture
félisten
Már az elején megjósoltam hogy úgyis új szériát kell venni. Szépen lassan kifog derülni hogy gyakorlatilag a gcn1.0 arra jó lesz hogy egy butitott grafikával betöltődjön egy újabb játék 10 fps-el. Ez se működik az se működik szépen lassan jönnek az infók..
-
wolfman
veterán
60FPS limit szoftveresen? Na akkor kezdjük ott, hogy először érjük már el a kellemesnek mondható 60FPS-t a játékokban, mert nekem mostanában a 7950-esemmel is igen ritka hogy felugrik bármi is ennyire. Örülök, ha 40-45FPS-eket produkálnak egyes játékok. GTA5-is 30-45FPS körül, Wolfenstein New Order is 30-40 kürül, szóval itt nagyobb bajok vannak, minthogy túlszámít a kártyám. Bár ilyen dolgokon kellene gondolkodjak!
-
Jól gondolom ez is a RadeonPro fejlesztőjének köszönhető? (aki átszegült amdhez)
-
pakriksz
őstag
gta vice city-hez jó lenne, mert a belső frame limitere hulladék (nem egyenletes az fps), ha kikapcsolom akkor meg több száz fps-re ugrik, amitől a fizika megkergül, és minden kocsi low rider lesz, valamint olyan menetellenállásuk van mintha kéziféket behúzva próbálnék menni...
-
Crytek
nagyúr
Nem értek hozzá ,de kb akkor ez a driver = free sync monitorok kuka
Érthetetlen számomra ,no nem baj megspórolnak sok sok pénzt. -
Nyáron érhető el? Július is nyár.
-
Két lehetőség van:
a.) - technikailag megoldható, hogy a 7000-es szérián is menjen, ez esetben úgyis lesz valami hack, amivel elő lehet majd csalni a beállítást ezeken a kártyákon is
b.) - nem oldható meg, vagy nem elég hatékonyan. Ha a TrueAudio is bekerült a 200-as széria pár tagjába, akkor a powertune is fejlődhetett (pl. gyorsabban tud váltani, vagy hasonló).
-
jani04
aktív tag
Amennyit az amd kapar,hogy ne terhelődjenek feleslegesen az amúgy tisztes hőt termelő kártyái szorítok neki a sikerhez.Ezt minden rosszindulat és egyéb nélkül írom.
-
snecy20
nagyúr
"Nyilván ez részben üzleti döntésnek is felfogható, hiszen amellett, hogy a régebbi Radeonokra valószínűleg nem akarták tesztelni, az új Radeonok eladását segíti a szolgáltatás elérhetőségének limitálása."
Hát speciel ez biztosan nem fogja segíteni az újabb Radeon száriák eladásait.
-
dergander
addikt
Mi ez a duma,hisz a 2xx -as széria a régebbi 7xxx szériából lett,azokon miért nem támogatott?
-
Duck663
őstag
"Nyilván ez részben üzleti döntésnek is felfogható..."
Ez csak akkor lenne elfogadható indok, ha fejlesztenének, de miután már egyes kártyák a 2. átnevezésüket is megélték, ez saját lábon lövés, nem megfontolt üzleti döntés. Most komolyan már ki az az ökör aki egy 7870-et majd lecserél egy 370-esre? Vagy egy 7790-est egy 360-asra?! Komolyan már, ennyi telik csak az AMD-től? Tessék már fejleszteni, mi van már???
-
Zoli54213
aktív tag
95FPS-ig állítható, köszönöm! 120hz-es a monitorom.....:/ Idióták....
-
bazsi83vp
senior tag
Rápróbáltam egy játékban (Path of Exile), stabilan, helyben állva, vsynch hatására esik a hőfok/max órajel, elvéve a beállítást ismét növekedik.
Szerintem az új eljárás csak kvázi hatékonyabbá teszi az "energiamenedzsmentet". De kevesebb munkához eddig is kevesebb energia kellett.
-
SityiSXT
őstag
Ez nem az AMD válasza az nVidia Adaptive VSyncjére?
-
leviske
veterán
Mondjuk a HD7 tulajok biztos nagyon hiányolni fognak egy olyan feature-t, ami garantáltan throttlingot fog okozni az AMD ilyesfajta megoldásait ismerve.
-
Redneck
nagyúr
Nagyon nem kell stresszelni. A képkocka limitálás 3 kattintás Afterburnerben.
Zoli54213 és mindenki más akinek fontos az fps limitálás:
Logoutomon van leírás az AB-s módszerrel 200-ig lehet limitálni. -
SaGaIn
senior tag
válasz
Seangaijin #4 üzenetére
Minden hónapban jelenik meg új driver és eddig egyikkel sem volt gondom, az hogy nem WHQL, (ami kb annyit ér mint kupac lóxaron a masni) kit érdekel. Minek fizessenek azért a 4 betűért a Microsoftnak ha semmivel sem lesz tőle jobb a driver.
És hogy nVidia fizet érte minden hónapba? Egészségére.
-
WZP
aktív tag
-
Redneck
nagyúr
Nekem ez kicsit furcsa. MSI AB-ben RTSS-en belül simán lehet képkockát limitálni az egész 3 kattintás. A kártya kevésbé terhelődik és alacsonyabb a hőmérséklete is. V-sync mellett is lehet alacsonyabb fps-t megadni és nincs képtörés vagy hatalmas input lag.
AMD kártyákon nem működik?
Szerk:
Csak olyan grafikai alkalmazásokban nem működik ahol fix frameratere van megírva az engine. -
.mf
veterán
Zsír, szóval a 270/270X-szel nevét és pontos órajeleit leszámítva teljesen megegyező 7870 GHz Ed. kártyám azért nem kapja meg, mert csak?
-
Seangaijin
senior tag
Jó lenne már egy értelmes driver is tavaly decembertől...
-
-
Ez miben más, mint a Vsync?
-
XtremLor
őstag
Eleg erdekes lepes, pedig jo par atnevezes volt a 200 szeriaban is...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- ÚJ ÁRU, OLCSÓBB!!! Dell Precision Workstation 5550, 5560, 7510, 7520, 7550, 7720, i7, 6-11. gen.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest