Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    szerintem az a 2.5ös c2d úgy néz ki, hogy e5200, avagy az 1.83as 6300asnak megint nem hinném hogy lehet vele baja, de az alapórajelű 2160 is core alapú... meg úgyis mindenki felhúzza 3.0áig, szal nem tökmind1:DDD

    azért a vidkari az nemgyenge... szóval a 8500gt 2giga ddr2vel már jól futtatja?;]

    hát, az UC az ritka gyér volt. konkrétan a memóriában képes volt kemény 7-800mega memeket foglalni, amikor másfél évnél fiatalabb AAAs játékok általában már egyenes vonalat húznak 32bit határán. és ez nem azért volt, mert az EAs fiúk jól tudnak optimalizálni, hanem mert konkrétan évekkel volt lemaradva grafika terén a konkurenseknél. mentségükre legyen mondva, az ai se volt jobb. meg az egy mag kihasználása. meg úgy általában minden. a soundtrack licenszelése egy jó dolog, de másra is kéne ám némi figyelmet fordítani.

    egyébként igaz az h a simbim fejleszti? mert a legutolsó volvo - the game alapján örvendeni fogunk... easy fokozaton kb dirt szintű (tehát már élvezhető és játékra teret engedő, magyarul akarattal már meg lehet csúszni) fizika, realisticon meg megismerkedik az ember olyan dolgokkal, mint a stig miért shortshiftel néha powerlapoknál (ld koenigsegg másodikban). ez annyit jelent, hogy realisticon még bőven vezethető az autók zöme billről is (értsd, ha cmr 2.0ban hardon megy a billentyűzés itt is menni fog), de nagyon észnél kell lenni.

    ami hosszútávon mégiscsak sokkal nagyobb móka, mint saját magaddal versenyezni a mclaren f1el (nfs undercover előtti verzió, neve nem jut eszembe, de grip és dragban kb igy nézett ki) és kb gondolattal vezérelni az autót (Volvo c30 ahhoz képest irányithatatlan dög, pedig kvázi bolondbiztos:DDD), az undercoverről meg inkább nem is nyilatkoznék, volt lejjebb.

    igazából ha tényleg a simbim csinálja és a marketingesek nem pofáznak összevissza bele(mert már legutóbb is milyen jól megmondták mi kell a népnek) talán végre a MW után jópár évvel megint lesz egy remek nfsünk.

Új hozzászólás Aktív témák