Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    nagyúr

    válasz Maegoss #79 üzenetére

    Kezdjük az elején. :)
    Régióban veszünk telefont, tehát azt vegyük figyelembe, hogy a régióban milyen a support. Én itt pont lefosom, hogy az ázsiai készülékekre milyen a support, sorry. Legjobb példa erre a Motorola: európában senkinek nem ajánlanám, de amennyire tudom USA-ban pl. egész tűrhető a supportjuk.

    HTC support: nekem elég csak annyi erről, hogy a DHD-ra hivatalosan be lett jelentve az ICS. (Ami ha jól tudom, 2010 októberében jött ki, tehát ~ másfél éve. Ez, hogy kap ICS-t kimeríti a 2 év supportot, ennél többet elvárni meg szerintem marhaság még mindig). Azt pedig tudomásul kell venni, hogy a gyártók a csúcskészülékekre fókuszálnak. Aki erre azt mondja, hogy akkor nem kéne kifosni a készülékeket ilyen iramban, azzal maximálisan egyetértek, de a jelenlegi helyzetben a vásárló előtt két út áll:
    a) Ha akar jó supportot, akkor felsőkategóriás készüléket vesz, olyan gyártótól, ahol jó a support, cserébe benyeli a magasabb vételárat.
    b) Népszerű készüléket vesz, és mókol a főzött romokkal.
    Én se örülök neki, de ez van.

    HTC Hero: De kijött rá. Sőt, ha jól tudom, még a 2.2 is, hivatalosan. És a kiadott szotfver nem hemzsegett a bugoktól, gyors volt és gördülékeny (ez melyik Lg-re igaz perpill?). Szerintem igazán nem panaszkodhatsz...

    "míg az európai verzióra tudtommal már van hivatalos 2.3.6 is."
    Ennyi, innentől abszolút nem érdekel, itt kap supportot.
    Arról nem is beszélve, hogy a 2.3.3 és a 2.3.6 között az eltérés kb. semmi, szóval nem értem a felháborodást :U

    Galaxy S home gomb: Fasza. Rengeteg készüléknek meg nem. És? Ezen lovagolni marhaság. A garanciaidő nem véletlenül annyi, amennyi. Legközeleb majd figyelembe veszed vásárlásnál, probléma megoldva. Ha meg nem veszed figyelembe, akkor tudomásul kell venni, hogy a gyártó addig vállalta a készülék működését. Ezzel igazából csak annyit igazoltál, hogy a gyártótechnológia nem teljesen tökéletes, illetve nem tudunk tökéletesen homogén anyagot gyártani. Ez nekem nem új, sose értettem azokat, akik ezen lovagolnak, sorry.

    Szóval összességében úgy gondolom, hogy egyik gyártó supportja se tökéletes, mindenkinek bőven lenne hova fejlődni, de a jelenlegi mezőnyben a samsung, a htc és az s(e) (pláne az s(e)) igenis kiemelkedik a mezőnyből.

  • opr

    nagyúr

    Érdekes, nekem erről az interjúról az jutott eszembe, hogy:
    Van az a pénz. Az LG-nek van is annyi pénze. Csak az akarat hiányzik. Illetve ki lett mondva, hogy sorry, de a frissítésekkel ez a helyzet, törődj bele (plusz mentegetőzés + marketing bullshit).
    Konklúzió: androidos telóból ezután is csak a következő márkákat leszek hajlandó venni:
    htc, sony(ericsson), samsung.
    Ezeknek a márkáknak van rendes supportja, nem érzem, hogy le vagyok tojva magasról ha náluk vásárolok.

    Szóval, jah, érdekes, hogy a Samsungnál vannak normális android fejlesztők? Hát bakker, ha komolyan gondolná az LG, simán el tudná szipkázni őket, csak meg kell fizetni, ennyi. Ez egy tök triviális folyamat, a nagyon keresett szakmáknak mindig felmegy az "ára". Aztán, mivel sok fejlesztő látja, hogy némmá, ez megéri, sokan megtanulják, egyre töb lesz, az árak idővel normalizálódnak. Amíg viszont nem hajlandóak megfizetni, tudjanak rá. LG-t telefonban eddig se ajánlottam senkinek, ezután se fogom jó ideig. :U

    Ha feltételezzük, hogy összekapják magukat, mondjuk egy év alatt (mert az igaz, hogy ez nem egy rövid folyamat), akkor is még minimum három év mire érdemlegesek lehetnek a szememben, mert 1év, mire összekapják magukat, 2 év a bizonyítási időszak. Azt hiszem, 1,5-2 évnél hosszabb supportot elvárni egy gyártótól már irreális, ezt nekünk, usereknek is el kéne ismerni. :B

Új hozzászólás Aktív témák