- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Amazfit GTS 4 Mini - bármely csuklóra
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hali!
Használok egy HD pakkot, ami nagyon szépé teszi a játékot de a mipmap hiánya miatt a távoli textúrák szemcsések.
Amint látszik a textúrák élesek, a fáklyáknál és a pár tárgynál a körvonalak fehérek. A távoli táj katasztrofálisan szemcsés és zavaró. AA sem működik.Tudna-e valaki adni nekem egy 1.7-hez való mipmap és vagy AA modot?
Kicsit más:
Üzemeltetek már 2 hete egy szervert, az első 3 napon sikerült annyira telíteni hogy le kellet zárni a regisztrációt (23 ember jött össze). Az eredetileg tervezett 10 fő helyett ott voltam egy lagos túlterhelt szerverrel 2x annyi emberrel. A szerver egyébként egy 8 éves notebook egymagos Pentium 745-ös procival 1gb rammal és egy 16gb-s SSD-vel, ez ki is szolgál 10-15 embert (15w fogyasztással). Több mint 20 ember miatt le kellet mondani pár pluginról, ennek következtében le is léptek páran és maradtunk 10-en aktívak. Ezt már tökéletesen bírja a szerver de naponta, kétnaponta újra kell indítani. Ami miatt szerették nagyon hogy mindenkinek fix telke van és nem tudják egymásét szétcseszni. (worldguard plugin)Szeretném ha fejlődne a dolog és összeraknék egy nagyobb gépet ami elbírna többször ennyi embert (50 nél nem többet). Szeretném a legkevesebb fogyasztással megoldani hiszen ez 24/7 menne. (max 100w) Hardverekből használt is jó lenne, gépház, táp, vincsi megvan, max 40e van rá.
Tehát a legolcsóbb legkevesebbet fogyasztó gép kellene 50 player-re!
(a grafikai mod is azért kellene hogy felrakhassam a weboldalra, hátha egyeseknek javít valamit a játékélményen.)
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Belekezdtem egy szerveresdibe ami eddig egész jól működik. Viszont ahogy egyre többen lesznek, úgy érzem kezd szétesni az egész. Most lezártam a regisztrációt és hagyom hogy leépüljön a szerver amíg nem tudom normálisan megcsinálni.
A probléma azzal van hogy minden egyes játékosnak külön fix telke van és csak azon építhet (azaz egy városi és egy bánya telek worldguard plugin). A telkeket én adogattam ki de alig bírom észben tartani kinek micsoda van kiadva. Most írtam egy PHP-s oldalt ami egy mysql táblába írogatja be a telkeket. Ez eddig jó is csak valami formát kéne adni az egésznek. Weblapszerkesztéshez nem értek, főleg nem hogy benne van egy rakás php kód.
Tehát kellene nekem egy olyan megbízható emberke aki megnézné mi hogyan van és alkotna szép játékos control panel felületet.
Vagy kicsit feldobná a szervert valamivel. Azt látom hogy igény lenne egy jó szerverre mert jönnének rendesen csak én nem bírom.
Mindezt hobbiból csinálom, saját otthoni szervergépen ami akár kezelne 40-50 slotot is.Így néz ki a területkiosztós felület.
Így meg a térkép ahol látszik hogy jobbra rakás kiosztatlan rész van, oda mennének az újonnan regisztrált játékosok. (kis telkeken lesz majd a város, nagyokon a bányák)
Egy fórum is van de senki nem használja.
Ötleteket is szívesen fogadok![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Lopás nincs a szerveren, és nem is lehet sehogy. WorldGuardal le van védetve minden. Közös területen meg amúgy sem érdemes semmit sem hagyni.
NPC boltra még nincs konkrét elképzelésem. Piac már van de át kell írnom magyarra a plugint mert nem annyira egyszerű használni.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Aki ért a szerveresdihez az adhatna tanácsot hogyan is legyen tovább.
Van 25 játékosom (fórumba reg 69db) és a mostani rendszer az hogy minden új játékos kap fixen 2 telket, ennek a kiadását kézzel csinálom ami fárasztó.
Szeretném ha a szerver teljesen működne anélkül hogy naponta kellene csinálnom valamit.
Ez a minecraftosdi jóval nehezebb mint egy L2j szerver*.
Tehát azt akarom hogy a játékosoknak lehetőségük legyen a telküket levédeni de én ne kelljek hozzá. Hogyan csináljam?*Azért irtam l2j-t mert leginkább ez hasonlít hozzá legjobban. Ott semmit nem kellet csinálni csak összedobni a szervert és néha frissíteni. Annál egyszerűbb szerverem nem is volt eddig.
Azt látom hogy igény nagyon lenne szerverre, sokan játszanának. El tudom képzelni azt hogy ha a szerver reklámozva lenne akkor 100 player meglenne egy hónap alatt. (jelenleg egy hónapja megy 69 regisztrált emberkével úgy hogy nincs sehol se hirdetve csak úgy jönnek!)
Felajánlanám a PH! nak ezt a szervert mint hivatalos PH szerver, csak van benne egy apró dolog ami miatt nem fogadnák el tőlem.Sok mindent kitapasztaltam, pl 6gb ram bőven elég lenne akár 100 játékoshoz is mert egyszerre úgysincs az egész pálya betöltve illetve ramdrivebol megy az egész tehát baromi gyors. Egy restart nincs 5 másodperc összesen. 1.7-es java-val gyorsabb a szerver mint 1.6-al.
Procinak egy 140-es sempi kétmagosként is unatkozik még akkor is ha 20-an vannak fent, semmi értelme egy igazi szerverprocinak minecrafthoz ennyi játékossal. (Ha a pályát készre generáltattam!)
A játékosok nagyrészt sajnos olyanok akik semmibe veszik a szabályokat, azaz el sem olvassák és a véremet is kiszívják. Játékosként már nem megyek a szervere.
Nincs bevétel, de ezt nem is vártam hogy legyen hiszen hobbiból csinálom az egészet.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Köszi a választ!
Szeretném ha tényleg csak normális játékosaim lennének. A szervert teljesen nyitottra terveztem így nem tudom kontrollál ki jöhet fel. Sajnos nincs időm rá hogy játsszak velük.
A levédősíit én nagyon jónak tartom csak még nem találtam olyan megoldást ami megfelelne. Én inkább survivor módot támogatom, szenvedjenek meg mindenért.
Ezért lenne jó mint hivatalos PH szerverként menne azaz csak olyan játékos jöhetne fel aki tényleg normális és komolyabban játszik. Na akkor indítanék egy totál gyári szervert, semmi moddal max online térképpel.Ramnál észrevettem hogy ha szétszóródik a sok játékos csak akkor használja ki igazán a ramot, meg ha területet kell generálni (erre megoldásként előre generáltattam területet fixen) Egy átlag szervert szét lehet fagyasztani csak azzal ha 4 játékos elindul folyamatosan 4 irányba és már meg is telt a ram, 4 játékos miatt lezabálja az összes 6gb ramot ha nincs generálva pálya vagy nincs levédve hogy hol a pálya széle. A másik érthetetlen pazarlás hogy a kliensnek mindig újraküldi a pályát a szerver, nincs kivétel ugyanis nem pufferel. Ha ezek nem lennének akkor többször annyi játékos is játszhatna kisebb memória igényel. (lásd L2Off többezer játékos 6gb rammal.)
Egy login szerver se lenne rossz ötlet, a mostani az a fórum regjeit használja közvetlenül mysql-el ami félmegoldás. Whitelist jó lenne de offline szerverem van. (ami teljesen legális az én részemről, a játékosok felé már kevésbé)
Látok én hatalmas dolgokat a játékban csak kevés vagyok hozzá hogy megalkossam. Nekem a sima építkezés már kevés. Gazdasági rendszert akarok, városokat, járműveket, klánokat, npc-ket, több mobot, rengeteg végtelen cuccot random generáltatva, skillrendszert (Runescape féle elég lenne) és mindezt nem pluginokkal amik a következő patchel vagy elszállnak vagy bugosak lesznek ha nem frissíti őket senki. A fejlesztő meg látszólag nem csinál semmi, csak adagolja az apróságokat nagyon lassan és közben ül a millióin.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz pr1muska #801 üzenetére
A permissions fent van, mert nagyon sok pluginhoz kellet. Ez a Bigbrother plugin jónak tűnik! Szabad építést engedélyezni fogom mindenhol, már kész van egy totál új pálya ahol mindenki azt csinál amit akar. Aztán egy vote pluginnal lehet kiszavazni a nekik nem tetsző játékost (ban vote).
Ha kibanolok valakit akkor újra is kell regisztrálnia a fórumban amihez új email cím is kell, tehát nem annyira egyszerű visszajönnie.
Ja és át állok eredetire![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Megtaláltam az ultimate megoldást!
Szeretném ha a szerver a PH hivatalos Minecraft szervere lenne. Azaz csak itt regisztráltak játszhatnának, természetesen csak eredeti játékkal. A lehető legkevesebb pluginnal, a legszabadabban. Mindig a legfrissebb szerverpakkal (ahogy kijön mindenhez az update)
Hardverileg legalább 25 slot amit biztosan gyorsan és hibamentesen elbír a szerver és leginkább csak a sávszél kevés hozzá, ha meglesz az új netem akkor 50-75 slot lehetséges.Szóval mit szólnátok egy PH szeverhez?
(már ha a modik engedik hogy ez legyen a neve)
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #810 üzenetére
Örülök hogy lenne már azért pár játékosom!
Minél előbb megcsinálom a szervert hogy fel tudjatok jönni! Illetve keresek egy modis topikot ahol leírom hogy PH szerver lehessen.Mindenképpen szólok ha kész van valami!
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz pcguru14 #813 üzenetére
Most még offline és Net. De a sok kevésbé értelmes ember miatt mindenképpen eredetit akarok. Nem értem a hamachi minek kellene amikor alapból megy neten is. Jelenleg ez a map: link
Várom hogy visszaírjon a házigazda és ha oké minden akkor akár egy órán belül indul is eredetiként McPH néven. (a mapon lévő előre generált mcextreme2 nevű pálya)
Írok majd leírást hogyan kell megvenni eredetiben![ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Na aki szeretne elsőként játszani az írjon nekem PM-et amiben leírja a játékosnevét. (white list miatt kell, így más nem jön fel csak az akinek a játékosneve fel van véve)
A szerver egyenlőre közel gyári állapotban van, kevés pluginnal. Egyetlen egy van ami játékmenetet érint az pedig az anyonesleep azaz akár ki alszik akkor reggel lesz és nem kell mindenkinek egyszerre aludnia. A többi csak az adminok munkáját könnyítő plugin ami fent van. Legyetek türelemmel ha írtatok PM-et mert melózok holnap és nem tudok azonnal felvenni embereket szerverre. A szerver élesben hétvégén indul el!A térkép már készen van, a határok is beállítva azaz egyenlőre 1024x1024-es méretű a pálya (majd lesz 4x ekkora ha kell). Térkép itt érhető el. Link
Jobb oldalt lehet nézeteket váltani (normál, izometrikus, éjszakai)Tehát PM egy névvel!
Csak ONLINE módban lehet csatlakozni!
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz KisTopi95 #833 üzenetére
Én a gravelt arra használom csak hogy ha mélyen bányászok és lávát érek akkor azzal szoktam betömni a lávát ahol menni akarok. Az az előnye hogy leesik, így a láva legaljára kerül. Ugyanezt homokkal nem csinálnám meg mert az kell az üveghez.
Amúgy meg emberek! Tessék jönni a szerverre játszani!! Jelentkezni nálam!
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz KisTopi95 #838 üzenetére
Úgy működik igen, hogy adok egy ip-t (azaz egy webcímet) és azt kell beírni csatlakozáskor. Mivel zárt a szerver ezért meg kell adnotok nevet és én azt beírom a szerverbe hogy azzal a névvel fel lehet jönni. (whitelist-es megoldás és CSAK eredetivel megy!)
A szerveren kevés plugin van, igyekeztem csak a legfontosabbakat felrakni:
Anyonesleep - akár ki alszik reggel lesz, nem kell mindenkinek aludnia
SimpleChestLock - egy stick-el (fanyél) be tudod zárni a ládákat és azután csak te tudod kinyitni, ugyanígy működik ajtókra, kemencére...
Dynmap - online map, ír mindent ki hol van és a google maps motorját használja többféle nézettel
AntiXray - csalók ellen
Bigbrother - logol minden egyes dolgot és visszaállítható minden (névre kiírja ki mikor mit rakott le)Ezen kívül weather control, ha zavar az eső akkor kérhetitek hogy kikapcsoljam. Simplerestart ami 8 óránként restarolja a szervert, így stabilabb lesz minden. (a restart 3-5 másodpercig tart) A szerver amúgy 1.7.3-as és frissítve lesz 1.8-ra amint kijön hozzá minden.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz KisTopi95 #840 üzenetére
Szabad minden, a ládákat/ajtókat... lehet csak bezárni saját használatra. A térképen ha akarsz elmész a világvégére és ott építkezel, vagy akár egy helyen haverokkal is lehet építeni.
Egymástól lopást rombolást örök bannal jutalmazom. Mivel minden logolva van ezért könnyű visszakeresni és visszaállítani ki mint csinált.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Egy új szervert akarsz nyitni törtösöknek és egyedi loginnal területvédéssel.
Én ezt végigjátszottam egy hónapig és nem könnyű (egy l2j mindennel együtt fél óra alatt kész ez meg több nap). Gondold végig érdemes-e neked engedi olyan embereket a szerverre akik komolytalanok, ugyanis akik nem veszik meg azok szinte biztosan komolytalanul is játszanak és nagy részük nem való semmilyen multiplayer játékba. Ezt tapasztaltam. A régi szerveremen volt 87 regisztrált játékos de egyszerre csak 10-15 en voltak max fent. Azok is nagyrészt idegesítőek és páran szándékosan rontják el a játékot.
Ha bevállalod azt hogy a szervered minőségileg egy rakás tehéntrágya szintjén legyen akkor csinálj nyilt törtet. Loginnak Authdb kell összekötve egy phpBB fórummal, területvédésnek meg worldguard vagy towny, pénznek iconomy. Hamacsit felejtsd el, csak engedj ki portokat és egy dyndns-be beregisztrált névvel lehet csatlakozni majd.
Ha minőségi játékot szeretnék akkor nem védetsz le semmit csak ládákat (chestlock) és csak haverokkal játszol vagy akiket ők meghívnak. Nyilt szervert törtből ne csinálj, a legnagyobb hülyeség. Ha törtet akarsz akkor csak haverokkal.
Én is elakadtam, mert nincs játékosom, nincs weblapom a szerverhez és a PH-s házigazda nem írt vissza. Itt a kész a szinte tökéletes eredeti szerver de 3-an játszanak rajta összesen mert nincs sehol se megjelenítve.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz KisTopi95 #939 üzenetére
Volt egy áramszünetem, ilyenkor hiába van szünetmentes ha a netszolgáltató lehal. Most mobilnetről írok. Sajnos felénk havonta többször is van áramszünet (trafó ezer éves és több utca van rákötve mint kellene), a szolgáltató inkább fizet pénzt csak hogy ne kelljen fejleszteni volt hogy az egész utcának fizettek. Egyik internetszolgáltatónknak sincs szünetmentese és áramszünetkor pár órára leállnak. (UPC, Invitel) Lehet hogy ezek a dolgok másnak felháborítóak de itt ez a természetes sajnos (ezért vagyunk még naaagyon messze Európától, és volt pofájuk várossá nyilvánítani ezt a helyet ahol lakom). Mobilnetet nem rakom rá a szerverrre.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Igen, a szerver éjjel nappal megy már két hónapja de csak nemrég lett eredeti szerver.
Korábban tört szerver volt 10 mindíg aktív játékossal és 80 regisztrációval de meguntam hogy olyanok is feljönnek akik komolytalanok, ez miatt lett eredeti szerver. Legyenek kevesebben a játékosok de minőségi játék legyen és ne egymás csesztetése.
Jelentkezni úgy kell hogy privátban elküldöd a játékban használt nevedet és én azt felveszem a szerveren.
A szerver teljesen szabad, mindenki oda és azt épít amit akar. A ládákat le lehet zárni egy stick-el hogy más ne vegyen ki semmit.
Szabály csak annyi hogy segíteni lehet egymást, akadályozni nem.
A szerver survivor módú azaz semmilyen tárgyat és cuccot nem adhat bele senki csak ami a pályán van vagy a játékosok megtermelik.Alapból PVP csak úgy működik ha kihívjátok egymást: (egyébként nincs sebzés a másikra)
Azaz mindketten beírjátok:
/duel challenge játékosnév
(minkét fél a másik játékos nevét írja be)
majd szintén mindketten beírni:
/duel confirm
A PVPnél halálkor nem esik ki semmi, így nem kell félni hogy ha veszít valaki akkor elhagyja a cuccait.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Nem csak proci hanem ram igényes is. Ennek az az oka hogy java-ban van megírva és egy virtuális gépben fut (ha jól tudom). Egyértelműen ki lehet jelenteni hogy a gépigénye egy nagyobb texturapakkal jóval több mint pl a Cod4-nek.
Több hiányosság van amit a fejlesztők valamiért MÉG nem oldanak meg:
Mipmapping
Antialiasing
Normális netkód (mai napig úgy van megoldva hogy multinál fölöslegesen sok adat megy át, azaz nem csak a változások mennek a pályán hanem az egész pályarészt újraküldi)
Memory leak
több master szerver (ha leáll néha a minecraft.net az gáz)
el kéne felejteni a java-t egy ennyire összetett játékhoz és átírni az egészet valami normális grafikus motorra (ugyan emiatt lett elcseszve a street legal is)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz CPT.Pirk #1045 üzenetére
Más játékokat is képesek megírni hogy fussanak linux alatt. Sokféle motor van ami opengl-es. Egy ilyen játéknál meg emulálva se lenne nagy lassulás egy normális grafikus motorral. (symbianon is megy quake2, androidon meg quake3 ezeknél nem lenne úgysem jobb a grafika)
Ez a mostani minecraft úgy tudom nem menne normálisan okos telefonon.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Ahol nem megy ki a minecraft netre ott én is offline módban játszom, akkor ezt írja ki. Természetesen megvettem a játékot. Ebben a módban eredeti szerverre nem is lehet felmenni. Ha nagyon akarnák ezt a lehetőséget kivehetnék belőle.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
MCPH szerverel kapcsolatos bejelentés. Azaz mi lesz a szerveren ha megjelenik az 1.8
1.8 nál a játék készítői megváltoztatják a mapgenerátort és nagy részben a játék működését is. Ez azt jelenti hogy az új dolgok egy részét a jelenlegi pályán nem fogjátok elérni.
A tervem az hogy a mostani pálya teljes egészében MEGMARAD, de nem bővülhet semmilyen irányban (azaz ami az online mappon látszik és nem fekete rész) mivel az 1.8 miatt hibásan generálna pályát. Szerencsére voltam olyan okos hogy előre legeneráltattam a pályát 2000x2000-es méretben és lekorlátoztam hogy csak ekkora méretű lehet maximum. Így a jelenlegi pálya hibátlanul fog működni 1.8 alatt is. (hacsak a készítők nem raknak bele olyant hogy ne működjön, ez esetben worldeditorral átvisszük mindent amit csak lehet!)
A szerveren fent van egy plugin (azaz jelenleg letiltva), amelynek segítségével párhuzamosan több pálya is futhat. Portálokkal lehet majd a pályák között mászkálni. Az új dolgok miatt lesz egy 1.8-ban generált pálya is, akárki amikor csak akar mehet át az új pályára. A teljesen új játékosoknak alapból az új pályára építkezést fogom ajánlani.
Ha kijön az 1.8 akkor kérek mindenkit NE update-ljen egyből csak ha írom hogy lehet, mivel az átállás szerveroldalról nem megy éppen gyorsan. Mindenképpen írni fogom ha átálltunk 1.8-ra.
Ha jól tudom augusztus végén jelenik meg az 1.8.
Ha valakinek ez nem felel meg és mást szeretne akkor nyugodtan írjon privátban vagy ide, szívesen válaszolok!
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz veector #1113 üzenetére
Fáklyás plugin régóta van Bukkithoz. Ha a kezedbe van a fáklya akkor van fény amerre mész. Ha kell felrakhatom a szerverre, de szinte biztos hogy nem tökéletes.
Notchbácsi üzletember, egyértelmű hogy az a célja hogy minél több zsét kiszedjen a játékból. Majd szépen apránként adagolja. Ha mindent kitolna pár hét alatt akkor kevesebb lenne a bevétel. Egy verzióváltás újabb hír és reklám, még több pénz.
De ez még mindíg jobb mint amit a Codokkal művelnek. Egy vagyon az összes kieg.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz CPT.Pirk #1152 üzenetére
A gépigény problémán sokféle képen lehetne javítani. De ezt csak a fejlesztők tudják megcsinálni. (illetve akárki aki látott már grafikus motort kódszinten)
Garfikus motor lecserélése: (már ha mostanin egyáltalán lehet annak nevezni) Ez esetben sok mindent újra kellene írniuk. A mostani motor egyértelmű baja az hogy gyengén van az opengl része kivitelezve.
Mipmapping-ot mi a francért nem rakják már bele, pár oldal kód és látványosan szebb lenne a játék. A fejlesztő biztos nem látott még egy 3D-s játékot sem, ha ezt nem ismeri. Mellé meg aniso-t, rakás videó ram van a gépekben, ilyen pici textúraméretnél semmi változás nem lenne. Nagyon távoli dolgoknál meg vagy átlagolt egyszínű textúra vagy faék egyszerű sprite is elég lenne, francnak se kell egy egész kockát textúrával kirajzolni full méretben olyan távolba ami a nézőpontból 2x2 pixel-en látszik
Mobok és gombák helyet ezt kellene megírni. Ennél rosszabb nincs is hogy képesek rá és mégsem írják meg. Ez miatt kell ennek orbitális nagy gépigény.AA támogatás, nagyon nem fontos de javítana a látványon.
Paralax mapping, esetleg HDR de ezek már csak extrák. Jávás opengl tudná is.
A legfontosabb, a nem látható dolgokat NE töltse be a játék csak ha kell. Szvsz ezzel a hálózati forgalom csökkenne.Az meg hogy zabál 1gb-ot a játék (én 4gb-t is adtam neki a HD pack meg shaderek miatt) nem annyira lényeges. Van ram akkor használja nyugodtan. De az nem normális dolog hogy a videókártyám 70 fokos és hajszárító hangja van, míg egy komolyabb grafikájú játéknál meg 60 fok körüli.
Teljesen megértem hogy jávázni akarnak, mert ez eredetileg egy webes játék lesz és még mindig mérföldekkel jobb mint flashben (az lenne aztán a diafilm). Csak egy nagyon picit gondoljanak azokra akik látják hogy mennyire jobb lenne ez a játék ha írnának bele 10 oldal kódot.
Ugyan ez a játék más programnyelven és normális motorral egy 486-oson kellene hogy fusson!
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz CPT.Pirk #1154 üzenetére
Tud ez a motor hardveresen, azzal nincs is baj. Csak fölösleges dolgokat számoltatnak vele. Advanced opengl tényleg segített valamit.
Ja és mindenkinek aki a szerveren játszik:
Megújult az online map!!!!4444négynégyhttp://mcextreme.dyndns.info:8123
Tesztként beállítottam az online map renderelését extra nagy felbontásban. A játék szintjét hozza ez a fajta megjelenés ha rázoomoltok (isometric nézetben érdemes). Sajnos a ramdisken a hely emiatt el is fogyott egyszer, most megdupláztam (2gb lett) és ha nem fogy el akkor maradhat.
Használjátok, de lehetőleg fölöslegesen ne fusson ha nem vagytok gép előtt mert még nincs meg a nagyobb netcsomagom.
(remélem UPC nem vadászik már azokra akik fullra terhelik a feltöltést, havi 200gb fel mindig megvan)Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz MasterDeeJay #1156 üzenetére
Csökkentettem a felbontást, sajnos 1,4gb volt a térkép kb 70% renderelésnél. A régi módhoz képest még így is feljebb van véve!
Ha tudna valaki biztosítani megközelítőleg 3gb tárhelyet akkor visszakapcsolnám a nagyfelbontásút is. (vagy 4gb ramot )
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Baromi sok az írás olvasás, azaz a szerver a chunkokat 2 másodpercenként menti és sokat olvas is. Ezt megoldottam úgy hogy ramdrive-ból megy.
A szerver nem nagy azaz pár mega. A pálya sincs 200mb, a renderelt térkép a nagy (az alacsony felbontású párszáz mb, a nagy felbontásúhoz kell 2-3gb)
A ramdrive fél óránként ment autómatán, a szerver restartol 8 óránként. (memory leak-es a szerverpakk)
A szerver normális működéséhez (értsd nincs overloaded jelzés) 4gb ram kell legalább.
Jelenleg 2gb ramdrive, 4gb szerver, a maradék 2gb-on a windows7 él. (2x4gb hynix ddr3-1333 Cas9 van most benne) Proci mindig unatkozik, de nem gond, így legalább 38w-ot eszik.
Ami kellene az +4gb, és így a ramdriveot feljebb rakhatnám 4gb-ra, valamint a szervernek is rakhatnék még +2gb-ot. Ekkor mehetne a HD térkép a mostani pályához.
SSD sztem fölösleges lenne, most csak egy sima 320Gb-s notivincsi van benne. (fél óránként kell 2gb-t írnia)Tehát a gépbe elég lenne +4gb ram ahoz hogy legyen HD térkép, persze hosszú távon ha meg akarjuk tartani az 1.8 után is a régi térképet akkor lehet ez is kevés lenne. (2 térkép az 4-6gb HD renderelve, nethereket nem számoltam!)
A HD renderelt térképeket nem rakhatom a vincsire, igen komolyan terhelné hosszú távon. (1-64kb fileméretek több százezer darab!!) SSD meg nem éppen ilyen kis fileokra való.
Már lassan 26 napja online. Ha megérkezik az új tápegység akkor lesz egy félóra pihenője amíg beszerelem és kitakarítom. (jelenlegi 15 éves cheaftek 300w csere lesz 12vDC 80w-osra) Illetve a proichűtő lesz még cserélve, egy Zalman 9700-ast kap meg venti nélkül ami bőven sok rá.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz CPT.Pirk #1162 üzenetére
Valóban célszerűbb lenne. Egy részét meg is tudnám csinálni, de vannak speckó dolgok amiknek utánna kellene járni pl:
int vga és proci órajel/fesz szabályozás
Ts szerver
64 bites java (bár ez valószínűleg van is)
És a sok utánajárás beállítás után nyernék +512-1gb ramot.Tehát nem biztos hogy megérné.
föccer:
4db hely van így jó lenne bele +2x2gb de akár +1x4gb is. Dualnak amúgy sincs már nagy jelentősége. A lap Asus M4A88T-M (sikerült a legtöbbet fogyasztó lapot összeszednem ilyen kategóriában túlzással persze)
A dynmap rendererje csak globálisan enged állítani felbontást, azaz normal (ami a régi volt), lowres, hires. Azaz ha beállítanám most hires-re akkor összekeverné a régi renderelést az újjal a mostani pályán. Annyit tudok spórólni hogy kiveszem a surface és cave renderert majd a régi pályából és csak flat marad. Gondoltam hogy a netherest is ki kéne venni, aki lemegy oda az vállalja be hogy nincs online térkép.
Ja és pont LeC től vettem a mostaniakat is és pont ugyan ilyent!!Henryk
Sajnos le kellet venni, kevés a hely.
#deftemplatesuffix: hires
ezen sor elöl vedd ki a #-t
És akkor a 4000x4000 pálya lesz 3gb[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A szerver egy teljesen halk valami, a ramdrive azért kell hogy halk is maradjon. Egy darab filet fél óránként kiírni nem jár akkora zajjal mint pár másodpercenként kicsiket írogatni.
Ez azért kell mert a szerver helye jelenleg az ágyamtól 2m-re van, és sajnos nem is tudom máshova vinni. Ezért van az hogy mindent passzívra és halkra csinálok.
Ha lenne a szervernek helye, akkor raknék bele vincsiket akár raidba is.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A fesz szabályzás azért kellene mert gyárilag nagyra van rakva a proci fesze. Azaz 2,7ghz-hez 1,35v, ezt tudja 1.05v-on stabilan (én azért 1.075-re raktam). Az intvga fesze és órajele szintén segít pár wattot üresjáratban.
A win7 alapból bőven 1gb alatt fogyaszt, a többi szabad ramot gyorsítótárazásra használja ami akár mikor felszabadítható. Ezért látszólag sokat eszik, de okkal. Biztos vagyok benne hogy linux alatt is van hasonló gyorsítótárazás, csak nem jelenik meg sehol mert mélyen végzi.
SSD-re nem hiszem hogy költenék. Így is a legolcsóbban igyekeztem megcsinálni a szervert.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
válasz Sirandrish #1181 üzenetére
A mostani térképre már rá lehet zoomolni maxon isometric nézet módban az tűnik úgy mintha flymod lenne. (oldalsó menü zöld kocka Surface néven)
Ez a dnymap baromi jó, már csak az kell hogy az emberfejek helyett rendes játékosok mászkáljanak és akkor már tényleg olyan mintha felülről néznénk.
Dolgozom rajta hogy a játékos jelzés rendesen emberke alakú legyen. Esetleg a mobok is látszódjanak.
Ami még lesz hogy éjszakai mapnézetet is lehet választani! Valamint az időjárás megjelenjen valamilyen formában a térképen. Esetleg fix kameranézetből élőkép a játékból. Sok lehetőség van.
Ha kell a beállítás valakinek akkor:
Dynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.#deftemplatesuffix: hires
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
válasz Sirandrish #1183 üzenetére
Legújabb Dynmap kell hozzá, bukkit szerverpakk.
Ha régi dynmapod van akkor töröld ki teljesen a dynmap könyvtárat. A legújabb verzió tudja sztem ezt az extrazoomot. 0.21-es
http://webbukkit.org/jenkins/public/dynmap/dynmap-0.21-bin.zipDynmapban a configuration.txt-ben van egy sor ami elöl ki kell venni a # -et.
#deftemplatesuffix: hires
Ezután konzolba /dynmap fullrender
vagy közvetlenül szerverkonzolba
dynmap fullrender pályanév
Ez után jó sokáig renderel és jó nagy méretben. A PH-s map sincs teljes méretében renderelve, flatmapban 100%, isometricben meg talán 60% de csak a szélei hiányoznak.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
válasz Cucuska2 #1234 üzenetére
Azt tervezem hogy mindenképpen lesz egy új map.
Valamelyik portalosplugint rakom majd fel,amitől a lehető legegyszerűbben egy portálon keresztül lehet majd a régiről az újra menni. Tehát 2 map lesz egy darabig, aztán a régit leszedem ha már nem használja senki.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Aki a szerveren szeretett volna nézelődni kicsit és nem csak építgetni annak összeraktam egy jó dolgot. Akinek nincs eredetije az is megnézheti a szerver pályáját teljesen 3D-be.
A szerver teljes pályáját egy opengl-es megjelenítővel feltöltöttem ide:
http://www.mediafire.com/?d9evyyn8zas6k9vHasználata egyszerű:
kicsomagolni akár hova, majd az eihort.exe-t elindítani majd kiválasztani mcextreme2 pályát. Jó nézegetést!Sajnos az online spectator módra nincs elég sávszél a szervernek.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A PH szerver bukkit alapú, ezért kell idő hogy megírják ezt a fajta szerverpakkot. Aztán még ott van az hogy a pluginokat is át kell írni és mivel meg akarjuk tartani a mostani pályát ezért még egy ideális teleport/portal plugint is keresnem kell. (szabad teleport a régiről-újra)
A pluginokat író emberkéken és a bukkitos fejlesztőkön múlik hogy mikor lesz átállás. (meg persze hogy melóból fáradtan biztos hogy nem hétfőn fogok nekiállni ilyennek)Nagy eséllyel jövő héten meglesz az 1.8 a szerveren. Szólni fogok hogy hogyan alakul a dolog.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A PH szerver jelenleg nem megy hálózati hiba miatt. Azaz nincs UPC, tartalékról írok.
Csak a szokásos:a havi pár rendszeres áramszünet után 1-2 óra mire helyreáll a UPC net. komolyan én vegyek nekik szünetmentest? (30/3-as net 6200Ft de fizetnék többet ha működne normálisan) Alternatíva: Invitel 4mbit ugyan ennyiért vagy lagolós mikrós net. Kisváros Balkán 2011
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
Az MCPH szerver mai napon karbantartás alatt van.
Részben 1.8.1 átállás miatt, valamint (kijött az RB bukkit pack 1.8.1-hez) a szerver kap egy másik procihűtőt (egy szép nagy 9700-as zalmit venti nélkül).
A szerveren ha bírja akkor üzemelni fog egy Red Orchestra 2 szerver is.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Korábban is úgy volt hogy a szervert RO2 magyar szerver futtatása miatt hoztam létre, a minecraft csak úgy extraként fut rajta (24 slotos Apartments pálya 24/7 lesz).
Na ez a dolog megfordult, így nagyobb szelet jut a minecraftra és kisebb a RO2-re. Minecraftból marad a 12 slot, ha kell akkor bővítem.
Dynmap az amiből vissza kell vennem a régire a minőséget, nincs elég sávszél a HD-s map nézegetésre.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
MCPH átállt 1.8.1-re
A régi pálya továbbra is elérhető egy kapun keresztül. A kapu használata annyi csak hogy jobb gombbal ráüttök a táblára ami rajta van.
Igyekeztem minden plugint átvinni de nem minden lett kompatibilis így csak apránként ahogy érkezik friss verzió úgy rakom fel.
Azaz jelenleg nem vagyok benne biztos hogy minden régi plugin megfelelően megy-e.
PVP ki lett kapcsolva. Dynmapot visszaraktam egy kicsivel kisebb minőségűre. Fölöslegesen NE mászkáljon el senki messzire mert nincs beállítva határ a pályákhoz.Jó játékot, Endermanvadászatot !
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
-
-
Látom hogy igény van a vasút kiépítésére, ezért beraktam egy plugint amivel a csillét lehet irányítani. Azaz nem kell powered rail, csak beszálltok a csillébe és olyan irányból üttök bele amerre szeretnétek menni, megállni meg úgy kell hogy totál lefele néztek és a csille aljába üttök bele. A csille addig megy amíg nem ér véget a pálya vagy meg nem állítjátok. A plugin nem 1.8.1-hez való, így nem tudom hogy bugok nélkül működik-e.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
A szerver log tele van ilyenekkel:
11.09.24 19:33:34 [INFO] NC: * failed runfly/horizontal
11.09.24 20:14:04 [INFO] NC: * failed runfly/horizontalA * helyén kettő név van, akár mi is ez nem szeretném többet látni.
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH