Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Timer

    veterán

    válasz sparks #1204 üzenetére

    " Ha itthon hibás darabot kapok, akkor visszaviszem a boltba és azonnal cserélik, "

    Aha. Vagy nem. Röviden, mert régi sztori: ASUS PDA, edigital, kibontás után 1 órával már nem ment, edigital vissza nem veszi, nem cseréli (ez még 2003, nem volt elállás és hasonló huncutságok) küldjem szervizbe. Oké. Szerviz visszaküldi kedden hogy jó, visszaküldöm csütörtökön hogy hát nem az. Három hónapnyi ismétlés következett, hogy a végén már mindennel és mindenkivel üvöltöttem... Eredmény: egy sz@rrá karcolt PDA, amit 1 napig sem használtam, és eltelt 3 hónap, amikor újra megkaptam. Csere? Hagyjad már. Fogyasztóvédelem semmit nem ér, szerviz röhög a markában, fogyasztó szop, end of story.

    Másik eset: SE K700i, térerőt eldobja, majd azonnal restart. Pannonba be, lead, 2 hét szünet, készülék vissza, a bolt ajtóig nem értem el, megint restart. Lead, két hét szünet, parkoló, restart. Lead, két hét szünet, megjön, még a székben ültem, az ügyintéző kezében restart. Telenor helyi főni kamerával felveszi, ahogy újraindul, mérges levél csatol, lead, két hét, majd visszajön javítva. Ez csak laza másfél hónap volt...

    Kurrens történet: HP AiO, negyedmillióért. Kibont, ventilátor zörög, RMA lejelent, futárnak összekészít, az a csomagot elviszi. Futár 1 hét múlva visszahozza, kibontom, hiba ugyanaz. Visszaküld, mérges levél csatol, ügyfélszolgálatot befenyít, kér, könyörög, bármi, csak menjen már, mert Főni gépe lenne, aki 2 naponta felhív emiatt. Na, innentől a HP ráült, és kettő, azaz KETTŐ hónapon át minden másnap beszéltem valakivel a HP-től, mire nagy nehezen döntés született, hogy nem javítják tovább, hanem cserélik. Igen ám, de nem olyanra, ami volt, mert olyan nincs. Válasszak más a felajánlottakból. Harmadikra sikerült olyat ajánlani, ami nem volt rosszabb mint az, amit vettem, így ez lett, de legalább jófejek voltak, mert a cseh billentyűzettel együtt adták. Végülis ez happy end, mert a felajánlott gép egy bő nagyságrenddel drágább, mint az eredeti, de könyörgöm, hónapokig ment a menet, pedig ez egy üzleti gép volt, plééémmiujjummm szervizzel. Innentől már laza volt mert laza 2 hét után végre célba ért a csomag, a múlt hét végén. A hibát március harmadikán jelentettem be...

    Szóval, ha 1 hét alatt visszakaptad, és végül jó lesz, akkor szerintem jár a piros pont az OP garanciának, bár tény, hogy rohadt rossz érzés, ha valami kibontva máris rossz.

  • enginev3.0

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz sparks #1204 üzenetére

    Nem mindig, én szolgáltatóhoz vittem hibás telefont (Telekom) és 2 esetben is 2 hét volt mire visszajött kijavítva

    A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

Új hozzászólás Aktív témák