Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sparks

    senior tag

    Oneplus 7 pro RMA sztori:
    Én voltam talán az első a topikban, akinél landolt a telefon.
    Május 21. kedd 12 óra után már nálam a telefon.
    Még aznap kiderült, hogy GPS bekapcsolása után minden kommunikáció leáll pár másodpercre (nincs sim kártya, nincs net, nincs wifi), majd vissza és 20 másodpercenként ezt játssza. RMA volt még aznap este:

    Május 21. kedd este 10 órakor megnyitottam az RMA-t, leírtam mi a helyzet, felraktam videót és kértem egy cserét.
    Május 24. péntek 14:00-kor írták, hogy OK, jön hamarosan egy email.
    Május 24. péntek 14:59-kor megjött a csomagcímke, amit azonnal nyomtattam és a már előkészített csomagra felraktam és irány a UPS lerakata, ami 16 óráig fogadta a küldeményeket. 5 perccel előtte beestem, átvették és már ment is a telefon a szervizbe.
    A hétvégén Bécs-Prága-Köln útvonalon ment és állt meg szombat hajnali 4-kor, ahonnan hétfőn reggel ment tovább és aznap oda is ért a célba.
    Hétfőn azért még jött hozzánk egy UPS-es ember a csomagért, ami addigra már kézbesítve volt - ezek szerint a nyilvántartásuk nem nagyon mutatta, hogy ez a csomag már feladva. Megköszöntük neki :)

    Május 27. délután a oneplus.ctdi.pl oldalon már látszott, hogy a szerviz megkapta a telefont. Kis késésel a oneplus weboldala is jelezte.
    Május 27. 22 óra körül jelezték, hogy a telefon megvizsgálva és továbbítva (?)
    Május 28. az RMA a weboldalon először cancelled státuszba került, majd odaírták ugyanazt a csomagszámot, amivel kiment, hogy a javított készülék elindult hozzám... Státusz továbbra is cancelled.
    Na ez nem tetszett, így irány a chat. Ott beazonosítottak és megnyugtattak, hogy nincs törölve, és a folyamat sínen van. Mondom OK.
    Május 29. szerda reggel 7 óra: státusz átváltozik: Your replacement order has been dispatched.
    Na ez már jobban hangzik. Csomagszám viszont sehol. Aznap már nem is kaptam, viszont ma délelőtt jött az email a UPS csomagszámmal.
    Május 30. csütörtök 12:55 perckor meghozta a UPS a csomagot.

    A nagy kérdés az lesz, hogy újat kaptam vagy javítottat (bár kb. mindegy). A másik meg az, hogy ez végre hibátlan lesz-e.
    Délután 4-kor megyek haza és átfogó teszt lesz.

    Összességében elégedett voltam az RMA-val, így kicsit több, mint 1 hét alatt meg volt az egész. Ez az egy hátránya van a kintről vásárlásnak. Ha itthon hibás darabot kapok, akkor visszaviszem a boltba és azonnal cserélik, itt ezt a kis kényelmetlenséget el kell fogadni. Igaz, ha 2 éven belül probléma van, akkor is viszik-hozzák, ez jó! No problem, túl vagyok rajta. Ez volt az első RMA-m, pedig ez már a 5. OP telefonom (és meg van mind az 5 :) )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák