Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz ONEFREE #293 üzenetére

    Megbocsáss de azt hiszem pár dologban egy csöppet el vagy tévedve.
    Korábbihoz annyit, hogy pont, hogy az iOS/WP való átlagfelhasználónak és Android annak, aki ért is hozzá, de consumer világban élünk, így nem az lett végül, de ez egy elég hosszú flame téma.

    "Hardware t kell el érni közvetlen nem sdk k tömkelegjét futtatni..."
    Azt hiszem a programozók többsége bele is halna, ha assemblyben kellene programozzon és nem egy SDK-n keresztül. Android NDK engedi ARM assambly kódba való integrálását, ahogy tudtommal Xcode is, csak ott macerásabb(certezni kell?), de használni valószínű a kutya se használja, mert elhanyagolható esetben van értelme. Szóval mindenki valamilyen SDK-ban programoz, mindegy milyen platform, anélkül manapság lehetetlen.
    Bár úgy sejtem hogy nem vagy tisztában, hogy mi az az SDK és mi a feladata, meg úgy egyáltalán hol "fut". (elnézést)

    Ha ezzel a beszólással a Metal API-ra akartál célozni, akkor el kell szomorítsalak, de a nevében is benne van, hogy az egy API, így azt egy SDK-n keresztül programozod. Pontosan olyan API mint a DX vagy az OpenGL, csak épp az adott HW-hoz van szorosan igazítva, így magasan optimalizált kód fordítható az adott HW-hoz, mint Mantel esetében. Jelen esetben ez csak a PowerVR G6xxx(kivéve G6100, és 6XE sorozat) sorozatra vonatkozik, azaz Apple esetében az A7 SoC-ra. Minden máshoz marad OpenGL ES 2.0.

    @focvis: Így is ki lehet fejezni. ;]

  • Glenda

    addikt

    válasz ONEFREE #289 üzenetére

    El döntöttem...Át állok... A Droid maradjon meg az átlag felhasználóknak...

    Ez annyira öngól :DD

Új hozzászólás Aktív témák