- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ornagy
tag
válasz
FragMaster #141 üzenetére
Engem majdd csak cryengineben fog érdekelni
-
Ornagy
tag
Hogyha valakinek van türelme csinálhatna 1 összefoglaló oldalt ahova mindenki feltöltheti az erdményeit vagy ha nem akkor csinálok én egyet!
-
Ornagy
tag
válasz
dergander #98 üzenetére
Mindenképp GDDR5.
Visszatérve mantle: Azért nincs nagy külömbség BF4-ben INTEL proci alatt, mivel úgy van iptimalizálva eredetileg hogy kevés Rajzolási parancs van a játékban (tehát nem túl sok Tárgy van a térképen egszerre)
Nos a mantle API lényegében akár 9x annyi rajzolást tud végrehajtani mint a DX(Persze ez az elméleti rész ehhez a Hardver is kell ami 9xesét kituja rajzolni ) A "tech demo" épp ezt mutatja be hogy 4000-5000 Egységet rajzol kis folyamatában (Viszonylag tűrhető részletességgel, animálva, efektekkel) és itt azért nagy gyorsulást mutat a Mantle.Még gyerekcipőben van ez a dolog de várhatóan 1-2 év és beindul( vagy eltűnik a porban). Majdd meglátjuk!
-
Ornagy
tag
válasz
dergander #95 üzenetére
Én érteni mond mit, kicsit fura kiolvas, de igaz egy rész.
Amúgy a Mantle nem csak AMDnek jó, hanem Intel CPU-soknak is... Lás A jelnlegi Star Swarmer demo...
A lényeg az hogy nem kell a VGA-nak várni a CPU ra hogy kiadja a parancsokat, saját maga is eléri a memóroiából amit kell. -
Ornagy
tag
===========================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1658.txt
Version 1.00
02/02/2014 16:58
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1658.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2257Average FPS: 6.27
Average Unit Count: 3729
Maximum Unit Count: 5619
Average Batches/MS: 621.92
Maximum Batches/MS: 799.78
Average Batch Count: 99041
Maximum Batch Count: 170120
======================================================================================================================
Oxide Games
Star Swarm Stress Test - ©2013
C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\Output_14_02_02_1705.txt
Version 1.00
02/02/2014 17:05
============================================================= Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 5575057408
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: C:\Users\ORNAGY\Documents\Star Swarm\FrameDump_14_02_02_1705.csv
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6033Average FPS: 16.76
Average Unit Count: 3993
Maximum Unit Count: 5588
Average Batches/MS: 1507.24
Maximum Batches/MS: 1892.47
Average Batch Count: 91361
Maximum Batch Count: 173269
===========================================================Közel 300%!!!! os gyorsulás!
nem vártam volna
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Diablo IV
- Linux haladóknak
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Opel topik
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Eladó karcmentes állapotban levő Apple iPhone 14 Plus 256GB / AKKU 100% / 12 hónap jótállás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest