Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • assemble

    addikt

    válasz r3dsnake #21 üzenetére

    Nekem pedig iOS-es telefonom/tablam volt, es nem nagyon vettem rajuk jatekot, mig Android-ra mar joparat vettem. Ilyen peldat mindig lehet mondani. A valosag az, hogy az appok szamaban, es letoltesi szamokban mar joideje felzarkozott az Android (illetve valszeg vezet is nemelyikben), es az osszbevetel szempontjaban is folyamatosan az Android fele billen a merleg, mar lattam olyan kimutatasokat is, amik szerint az Android-os boltok beveteleit osszeadva mar most lenyomjak az AppStore-t bevetel szempontjabol is (erdemes nem elfelejteni, hogy Android-on szamos bolt van, a Play Store csak az egyik, ott van pl az Amazon Appstore is ami igencsak jelentos).
    Arrol nem beszelve, hogy az okostelefonok ~75%-an Android fut, igy ha egy fejleszto a szeles celkozonseghez el akarja juttatni a jatekat, nincs is mas valasztasa, mint kiadni arra is.
    Pl egy jatek letoltesi adatai, ami egy idoben jelent meg a ket platformra:


    Egyebkent sok fejleszto bevallottan tobb penzt keres Android-on, mint iOS-en, sokszor meg ugy is, hogy az Android-os appjuk ingyenes az iOS-essel szemben.
    Az iOS exkluziv cimek pedig ennek megfeleloen eppen hogy egyre ritkabbak. Eleinte meg sok volt, azota a korabbi exkluziv cimek nagy resze szepen megjelent Androidra is, es evek ota gyakorlatilag ott tartunk, hogy a jelentos cimek legalabb 90%-a mindig megjelnik Android-ra is. Illetve szamos olyan peldat is talalni, ahol valami elobb jelenik meg Android-ra, vagy eppen exkluzivkent csak arra jelenik meg.

    Android vs iOS Game Myths

  • Peterson_

    addikt

    válasz r3dsnake #21 üzenetére

    Így kifejtve már osztom a véleményed.
    A fejlesztők sem fektetnek megfelelő energiát az Androidra való fejlesztésbe, így fordulhatnak elő a trehányul átportolt, vagy megírt bugoktól hemzsegő és aránytalanul nagy erőforrásigényű gammák.
    Gameloft az élő példa erre, mert szinte az összes appjával volt valami problémám ami az utóbbi egy évben érkezett.
    De pl amennyire nagy kedvencem volt a Rockstar, mobilon annyira kiábrándultam tőlük.
    Nevetséges munkát végeztek és ami a legrondább dolog, hogy szemlátomást magasról tesznek a felhasználói visszajelzésekre.
    Ugyanakkor vannak szerencsére kivételek is, viszont az összképet nézve a Googlenek róható fel, hogy nem szabályozza megfelelően ezeket a dolgokat.
    Illetve nem is tűnik úgy, hogy tenne bármit azért, hogy a fejlesztők akarjanak fejleszteni, az usereknek pedig legyen kedvük vásárolni.

  • Peterson_

    addikt

    válasz r3dsnake #19 üzenetére

    Érdekes, én körülbelül 50 alkalmazást és játékot vettem meg, mióta androidom van.
    Pedig a készülékem már erősen alsókategóriás.
    Előtte megnézem a kompatibilitást, esetleg ha nagyon rá vagyok kattanva, gyorsan leszedem, villámgyors próba és ha nem jön be valami miatt, akkor visszatéríttetem a lóvét.
    az optimalizálás kérdésében nem szállok veled vitába,mert vitathatatlan hogy könnyebb egy felé fejleszteni.
    viszont mára az Android is eléggé elnőtte az eddigi gyermekbetegségeit, ráadásul már a középkategóriában is meglehetősen erős hardvereket rámolnak a gépekbe, jellemzően a nagyobb gyártóktól.

Új hozzászólás Aktív témák