Új hozzászólás Aktív témák

  • lvb

    aktív tag

    válasz Noukoum #12 üzenetére

    Nekem van. Valóban, ha már meleg van az autóban, a dugó nem igazán számít. Nem azon a 2 kWh-n múlik. Amiben kimondottan szar, ha havazós időben kell egy nap 3-4x megállni 2-3 órára a szabadban, és nem tudod egyik esetben sem töltőn hagyni. Ilyenkor egy felfűtés/leolvasztás ~3kWh (szerencsére sosincs -5-nél hidegebb, mert -15 fokban lehet 4kWh se lenne elég). Tudom lehetne kapargatni is a havat / jeget de na... Ráadásul még az akku kapacitása is jelentősen lecsökken, ha nagyobb mínusz van. Ezért az elektromos autó szigorúan városba (elővárosi ingázáshoz) való - vagy oda, ahol nem gond a töltés, miután megérkeztél. Nincs az az isten, hogy 90-el menjek autópályán egy kamion után, hogy ne merüljön le az akku. Ami engem meglepett, hogy mennyivel nő a hatótáv, ha 80-al mész pl. 120 helyett - ami egyszeri próbának jó, de azért nehogy már a sebességhatár alatt menjek a pályán. Amúgy a cikkhez is szólva ilyen akkut biztos, hogy nem vennék: drága, nehéz, és több mint fél óra, mire 4kWh feltöltök...

Új hozzászólás Aktív témák