- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Android szakmai topik
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég nagy különbség, hogy a HairWorks futtatásának ideje 4-5 ms egy közepes VGA-n, míg a TressFX 3.0-s PureHair 1-2 ms között lefut. Az, hogy lényegesen jobban néz ki ne tévesszen meg senkit, mert jóval kisebb már a számításigénye, mint a HairWorks-nek. Ráadásul a PureHair a Deus Ex-ben kétféle OIT-t használ. Egy mutex zárolásra épülőt és egy PPLL-struktúrát használót. Bizonyos hardverekre engedélyezve van a mutex zárolás, mint a GCN1/2/3/4, a Kepler és a Gen9 architektúra. Ezzel az OIT-t ezek a hardverek háromszor gyorsabban oldják meg, mint a többi. Ilyenkor 1 ms alá is beeshet a PureHair számításigénye egy erősebb VGA-n. Nyilván a Gen9-en nem fog ilyen gyorsan futni, de például a GTX 780 Ti ezt az effektet olyan gyorsan csinálja, mint egy 280X vagy egy 980 Ti.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Esetleg az lehet még megmentő, ha áthozzák a konzolokon használt AA-t. Az nagyon olcsó és nagyon jó minőségű. Ugyanakkor nem szabványos, mert fedettségmintákat és manuális interpolációt használ. Például utóbbira a GCN-en kívül nem képes egyik hardver sem a jelenlegi libekkel. Ezért maradhatott PC-re a deferred MSAA. A fedettség mintákra sincs a GCN-nek DX12-es kiterjesztése, de lehet, hogy később lesz.
A konzolos egyébként ilyen spéci GBAA szerű cucc. 4xMSAA minőséget biztosít SMAA szintű erőforrás igénnyel. PC-re lehetne 8xMSAA minőségre paraméterezni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A 8x deferred MSAA a bűnös. Abban nem igazán skálázódik az SLI. Túl nagy az adagmennyiség, amit interframe kommunikációval át kell vinni. Még az új hídnak is sok.
Ez egyébként nem az a hagyományos MSAA, hanem olyan, ami minden render targetet 8x MSAA szinten képez le, tehát nem egy, hanem legalább fél tucat képkocka lesz szűrve per frame. Ráadásul a temporális AA miatt a render targetek egy részét másolgatni kell a két memória között. DX12-ben erre már nem lesz szükség, mert keresztcímzést csinál a rendszer. Ráadásul ez már nem a lassú hidakat használja, illetve mind a két DMA motor elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE GTX 1050 OC 2GB videókártya
- Újszerű - ASUS ROG Strix Geforce GTX 1660 Super Advanced Edition 6GB GDDR6 192bit VGA videókártya
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- 4090 BESZAMITAS!! Gainward Phantom RTX 5090 32GB (Bontatlan, Garancia)
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 49" monitor garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Vivo V40 SE 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest