Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hoshi

    újonc

    Sajnos nekem is csak rossz tapasztalatom van az UPS-el kapcsolatban... (pedig első rendelés)
    Másfél nap alatt egy csomagom Belgiumból megérkezett Magyarországra. Magyarországra érkezés előtt nyomon is tudtam követni, végig dokumentálták, hogy éppen hol van a csomag. Ahogy megérkezett Vecsésre onnantól kezdve átállították a követési állapotot a következőre: Vészhelyzet vagy rossz időjárás miatt késik a kiszállítás....(Ez több napig változatlan volt) Telefonon egyszerűen elérhetetlen a cég vagy ha mégis kapcsolnak akkor teljesen süket a telefon. Írtam több email-t, annyi választ kaptam, hogy írjak reklamációt, hogy elkezdjenek nyomozni a csomag után (magyarul nincs meg). Írni akartam reklamációt... nos ezt háromszori próbálkozásra sem sikerült elküldeni, visszadobott az előző oldalra, hogy hívjam azt a számot amit ügyfélszolgálatnak csúfolnak és amit amúgy sem vesznek fel...
    Ezek után csak annyit tudtam tenni, hogy írtam a cégnek ahonnan a csomagot rendeltem. Fél óra múlva hirtelen átváltott a csomag követésének állapota: Vizsgálatot indítottunk a csomag helyének meghatározásához... Hozzáteszem, hogy a feladóval 11 óra körül beszéltem, de az UPS az állapotváltozást hajnali 4:54-re állította, ami abszurd, hiszen reggel 7-kor még a fent említett vészhelyzet volt beállítva. (Illetve a feladóval történő egyeztetés előtt is.)
    Annyi pozitívum van ügyben, hogy a cég felajánlotta, hogy visszafizeti a kifizetett összeget, viszont aki magánszemélytől rendel, annak lehet, hogy egy kicsit nehezebb a helyzete.
    Ettől függetlenül várom a következő lépésüket, hogy egyáltalán el fog-e jutni hozzám a csomag, vagy megtalálják-e.
    Tanulság: Soha többé UPS :))

Új hozzászólás Aktív témák