Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz L.a.c.a.s #19 üzenetére

    Light Harmonic sikeres Kickstarter-es USB DAC kampánya kapcsán ecsetelte, hogy a hifi-gyártók végre megint próbálnak a szélesebb rétegek számára is elérhető, minőségi hifi eszközöket gyártani, a kor szellemének megfelelően digitális file-ok lejátszására
    A gyártó kliválóan pozícionálta a termékét, Kickstarteren sikeres lehet, egy olyan közösségben, ahol bármit hajlandóak megvásárolni és kifizetni meghallgatás nélkül és anélkül, hogy valaha is egyetlen darab készült volna belőle (sorozatgyártásban). Szóval az a termék sem az audiofil közönségnek készült, azok nem vásárolják. A termékben van jópár fölösleges marketingfunkció (selling point), ami csak arra szolgál, hogy a fenti célcsoport vásárlási ingerét fokozza. Mint említettem semmi gond nincs az ilyen termékekkel, ezek is megtalálják a maguk vásárlói bázisát, szükség is van ilyen termékekre, mint az a kickstarteres projektből is leolvasható. De ennek a közönségnek selling pointok kellenek, nem audiofiles hangvételű beszámolók.

    A cikkel első sorban azt próbáltam bemutatni, hogy egy olcsó megbízható használt notebook és USB DAC használatával kiválóhordozható hálózati hifi lejátszót lehet összeállítani 100.000 forint környéki összegből, ami akár másra is használhatü.
    A cikk nem általában erről szólt, hanem konkrétan az adott termékről, és mivel a pixelesek rakták ki, így lett marketingszaga a dolognak. Persze én nem tudhattam, hogy ki van a háttérben.

    Ettől függetlenül természetesen köszönjük a cikket. :R

  • schawo

    titán

    Szia!

    Ne haragudj, de jobb lett volna, ha odaírod a cikk elejére, hogy a termékek magyarországi forgalmazójaként írod az alábbiakat. Nekem semmi gondom a marketinggel, szükség van rá, de ez mindenképpen hiányzik az egész elejéről.

    Ez az audiofiles hangvételű bemutató sajnos egyáltalán nem találja meg a cikkben szereplő termékek valódi vásárlóbázisát. Ezeket nem az audiofil közönségnek szánják, ezektől a hifisták hátán feláll a szőr, és gyorsan továbblapoznak. A tapasztalatlan fiatalok, és a zenehallgatást az egyszerűbbik végéről megfogó átlagos középosztály nem érti, hogy miről is van szó a cikkben, ezért ők is gyorsan továbblapoznak. (Emellett a cikk marha nehezen követhető). Szóval az egész cikk pont a célját nem éri el.

Új hozzászólás Aktív témák