- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
Nagyon várom. Ez az egy rész maradt ki nekem. Egész jól fest a játék.
“Praise The Sun” \[T]/
-
Van már normális >60fps/VRR támogatás, vagy még mindig akadozó a mozgás 60Hz+V-Sync nélkül?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Corleone33
aktív tag
Eddig egész szépen fut, egy pálya van ahol a legelején van durva masszív lagfest de ezt leszámítva abból amit láttam, flight-hoz képest ígéretes
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Az fps nekem megvan: 120Hz mellé 117-es limiter-el stabil 117 fps, tüskék nélkül (a publikus verzióban egy botok nélküli zárt multiplayer körben nézegettem, és elkezdtem a kampányt, de ott is ugyan az).
Az a baj, hogy akadozik a mozgás. Olyasmi, mint pl. a DeadCore-ban, ahol a játékos karakter mozgása, a "fizika" fix 60Hz-en van számolva, és a "kamera" mereven a játékos fejét követi, ezért bármi más, mint fix 60Hz V-Sync (vagyis ami nem 60 egész számú többszöröse, 60, 120, 180, stb) akadozást okoz (és pl. 120Hz V-Sync is ugyan olyan darabos, mint a 60Hz V-Sync, de mondjuk 90Hz-en már 2:3 akadozás jön, 117fps-el G-Sync mellett random ugrándozás, és így tovább). Nem tudom, hogy itt ugyan az-e a helyzet, csak példának írom, de valamennyire hasonlónak tűnik (tippre valami hasonló szemellenzős elnagyolás van a háttérben, hogy senkinek nem kell >60Hz, és nem létezik FreeSync/G-Sync, vagy ha mégis, akkor sem kell mellé minusz 2-3 fps limiter, hogy alacsony legyen a lag, hanem mehet fix 120fps-el a 120Hz -> mondjuk a Doom Ethernal állítólag már VRR barát, képes alacsony laggal futni 120fps-el, ha a játékban van bekapcsolva a V-Sync G-Sync mellé, mert ilyenkor tudja, hogy G-Sync is van, és másképp üzemelnek a bufferei, mint ha sima V-Sync lenne, de az nagyon más motor...).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."