Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Van már normális >60fps/VRR támogatás, vagy még mindig akadozó a mozgás 60Hz+V-Sync nélkül?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz oriic #3 üzenetére

    Az fps nekem megvan: 120Hz mellé 117-es limiter-el stabil 117 fps, tüskék nélkül (a publikus verzióban egy botok nélküli zárt multiplayer körben nézegettem, és elkezdtem a kampányt, de ott is ugyan az).
    Az a baj, hogy akadozik a mozgás. Olyasmi, mint pl. a DeadCore-ban, ahol a játékos karakter mozgása, a "fizika" fix 60Hz-en van számolva, és a "kamera" mereven a játékos fejét követi, ezért bármi más, mint fix 60Hz V-Sync (vagyis ami nem 60 egész számú többszöröse, 60, 120, 180, stb) akadozást okoz (és pl. 120Hz V-Sync is ugyan olyan darabos, mint a 60Hz V-Sync, de mondjuk 90Hz-en már 2:3 akadozás jön, 117fps-el G-Sync mellett random ugrándozás, és így tovább). Nem tudom, hogy itt ugyan az-e a helyzet, csak példának írom, de valamennyire hasonlónak tűnik (tippre valami hasonló szemellenzős elnagyolás van a háttérben, hogy senkinek nem kell >60Hz, és nem létezik FreeSync/G-Sync, vagy ha mégis, akkor sem kell mellé minusz 2-3 fps limiter, hogy alacsony legyen a lag, hanem mehet fix 120fps-el a 120Hz -> mondjuk a Doom Ethernal állítólag már VRR barát, képes alacsony laggal futni 120fps-el, ha a játékban van bekapcsolva a V-Sync G-Sync mellé, mert ilyenkor tudja, hogy G-Sync is van, és másképp üzemelnek a bufferei, mint ha sima V-Sync lenne, de az nagyon más motor...).

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák