Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • donnie.d

    aktív tag

    Én is írtam, és bátorítok mindenkit, hogy írjon.

    Tisztelt Huawei!

    Szeretnék panasszal élni a támogatásukkal kapcsolatban.
    Korábban rendelkeztem egy Huawei P8 Lite-tal, amit nagyon szerettem ugyan, de ott is hasonló gondokkal küzdöttem: a telefonom tíz alkalomból csak négyszer jelzett frissítést. Ott azonban volt annyi előnyöm, hogy ezen az oldalon mindig fel voltak téve a legújabb csomagok.

    Idén április végén vásároltam egy P9 Lite 2017-es készüléket a magyarországi MediaMarkt-ban. A készülék kártyafüggetlen, két sim kártyás, valamint B106-os szoftvervégződésű valamint január 1.-i a biztonsági szintje.
    A telefonnak nagyon sokáig még oldala sem létezett az önök oldalán, ami akkor kezdett el foglalkoztatni, amikor több fórumon többen jelezték, hogy ugyan onnan (magyarországi MediaMarkt) vásárolták meg ugyanazt a készüléket (két sim kártyás, kártyafüggetlen), és kaptak már két frissítést, s a legutolsó a B164-es végű. Több fórumot is olvastam, ahol két részre szakadt a tulajdonosok tábora: van, aki kapott frissítést, s májusi, júniusi biztonsági szinttel rendelkeznek. A telefonon a frissítő és a HiCare program is ki lett próbálva, valamint számítógépen a HiSuite, szóval minden ötlet elfogyott, hogy az én készülékem miért is nem kapja meg a frissítéseket. Jelen helyzetben a "nem mindenki egyszerre kapja meg/IMEI alapján történik a frissítés" teljesen elhanyagolható, mert a telefon vásárlásakor már elérhető volt sokak számára a frissítés. Én idestova négy hónapja várok erre, ami már a készülékem első kézbevételekor elérhető volt. Ez pedig több, mint elfogadhatatlan.

    Szeretném kérdezni, hogy ha már a készülék önmagától nem frissül, akkor mint a korábbi modellek esetében, úgy az új modellek esetében MIÉRT nem lehet letölteni az önök weboldaláról?
    Szeretném önöknek jelezni, hogy az, hogy egyes készülékek kapnak, más készülékek pedig nem ugyanaz a modell alatt, valamint önök, mint gyártók nem teszik elérhetővé a legfrissebb szoftvert, úgy ez fogyasztó megkárosítása, hiszen, ha a készülék szoftveres védelem hiánya miatt károsodott, vagy válik kevésbé használhatóvá, támadhatóvá különböző programokkal szemben az önök hibája. Ebből kifolyólag követelem, hogy levelemet juttassák el a frissítésért felelős személyekhez, és ha a készülékem nem frissül magától, akkor tegyék elérhetővé a legújabb szoftvereket, amelyek hivatalosan letölthetőek legyenek az önök weboldaláról, mint a korábbi modellek esetében.

    Amennyiben ez nem fog történni én, és a többi frissítésre várók a fogyasztóvédelemhez fogunk fordulni.

    Üdvözlettel

    Ha kell esküszöm elküldöm minden nap. :D

Új hozzászólás Aktív témák