Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz t72killer #287 üzenetére

    Én is nagyon remélem hogy további infót kapunk, mert ez azért elég nyugtalanító így.
    Remélem előre menekül a Samsung, és egy külső cég fogja a készüléket bevizsgálni, mert ha nem így lesz az csak tovább gyengíti a céget.

    A garancia kezelése nagyon problémás pont az utóbbi pár évben a cégnél, pláne mióta megszűnt a prémium kategória esetén a prémium szerviz szolgáltatás, ami ugye otthoni (helyszíni) javítást jelentett, ami Note2 után meg is szűnt, pedig ez a szolgáltatás bizony igen prémium érzést adott az ügyfélnek, és bizony az ügyfél fontosnak érzi magát az ilyenektől.
    Egy telefon nem csak attól lesz prémium, hogy hogy van összerakva, illetve miként működik, egy felső kategóriás készülék attól lesz igazán prémium ha a hozzá adott szolgáltatás is prémium, és bizony ez már a Samsung esetén már nem mondható el sajnos.

Új hozzászólás Aktív témák