- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #68 üzenetére
Ez nem ilyen triviális. A GF6-hoz képest sokat javították a pixel feldolgozó futószalagokat. A Pixel Shader procik olyanok lettek, mint egy hósszú cső, két teljes értékű MAD ALU-val. Ezzel próbálta az nv ellensúlyozni a Texture Fetch-nél kieső elérési időt. Ez elég nagy változás volt. Az AA-t pedig FP16 blending esetén nem tudta, de ez nem is volt követelmény, ellentétben a VTF függvénnyel amit az Radeon x1000 nem támogatott.
Összemérve a GF7 és a Radeon x1000 hasonlóan jól felépített rendszer volt. Ha győztest kellene hírdetni akkor mégis a GF7-et hoznám ki a VTF támogatás miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #55 üzenetére
A GeForce 7 szerintem jobb volt a Radeon X1000-nél. Szvsz az Ati-tól nagy hibának tartottam, hogy nem támogatja teljesen a szabványt, még akkor is ha a rendszer jobb hatásfokkal dolgozik, mint az nv terméke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #50 üzenetére
Így átfutva van alapja a tesztnek. A Carbon eredmény ugye Dynamic Branchingnak tudható be. A HL2 shaderein pedig kompenzálódik a 4-szer akkora gyakorlati számítási teljesítmény. Mondjuk az számomra meglepő, hogy aránylag ''egyszerű'' kódokon megvan a 8600GT eredménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #45 üzenetére
Melyik oldal tesztelte?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
venember83 #43 üzenetére
Mert jelenleg a legtöbb játék Fill-Rate érzékeny és 2:1, 3:1 Alu:Tex arányt használ. A 8600GT Fill-Rate-je magasabb kb. 10%-al, és pontosan 2:1, 3:1 Alu:Tex arányra lett tervezve. A HD2600XT és az összes R6xx akkor érzi jól magát ha az Alu:Tex arány 10:1-nél van. Az R6xx-ek Shader feldolgozásban domborítanak. Például egy Vertex Shader kódot a HD2600XT kb. 2-szer gyorsabban futtat, mint egy 8800Ultra. Pixel Shader esetén már nincs ekkora különbség. Ott a GF8 szériának fekszik a float és float2 a többi típus pedig nem megy neki.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch 2
- LEGO klub
- BestBuy topik
- Fűnyíró topik
- Milyen egeret válasszak?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- 30+ típus!!! Lenovo Thinkpad X1 Carbon, Thinkbook, 2-in-1 Workstation, Yoga, 5-14.gen. Ultra 7!!!
- Bomba ár HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA TT 500W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest