- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- A HMD visszalép az USA piacáról
- iPhone topik
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #68 üzenetére
Ez nem ilyen triviális. A GF6-hoz képest sokat javították a pixel feldolgozó futószalagokat. A Pixel Shader procik olyanok lettek, mint egy hósszú cső, két teljes értékű MAD ALU-val. Ezzel próbálta az nv ellensúlyozni a Texture Fetch-nél kieső elérési időt. Ez elég nagy változás volt. Az AA-t pedig FP16 blending esetén nem tudta, de ez nem is volt követelmény, ellentétben a VTF függvénnyel amit az Radeon x1000 nem támogatott.
Összemérve a GF7 és a Radeon x1000 hasonlóan jól felépített rendszer volt. Ha győztest kellene hírdetni akkor mégis a GF7-et hoznám ki a VTF támogatás miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #55 üzenetére
A GeForce 7 szerintem jobb volt a Radeon X1000-nél. Szvsz az Ati-tól nagy hibának tartottam, hogy nem támogatja teljesen a szabványt, még akkor is ha a rendszer jobb hatásfokkal dolgozik, mint az nv terméke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #50 üzenetére
Így átfutva van alapja a tesztnek. A Carbon eredmény ugye Dynamic Branchingnak tudható be. A HL2 shaderein pedig kompenzálódik a 4-szer akkora gyakorlati számítási teljesítmény. Mondjuk az számomra meglepő, hogy aránylag ''egyszerű'' kódokon megvan a 8600GT eredménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #45 üzenetére
Melyik oldal tesztelte?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
venember83 #43 üzenetére
Mert jelenleg a legtöbb játék Fill-Rate érzékeny és 2:1, 3:1 Alu:Tex arányt használ. A 8600GT Fill-Rate-je magasabb kb. 10%-al, és pontosan 2:1, 3:1 Alu:Tex arányra lett tervezve. A HD2600XT és az összes R6xx akkor érzi jól magát ha az Alu:Tex arány 10:1-nél van. Az R6xx-ek Shader feldolgozásban domborítanak. Például egy Vertex Shader kódot a HD2600XT kb. 2-szer gyorsabban futtat, mint egy 8800Ultra. Pixel Shader esetén már nincs ekkora különbség. Ott a GF8 szériának fekszik a float és float2 a többi típus pedig nem megy neki.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Android játékok topikja
- Milyen NAS-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest