- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Egyedülálló akkumérettel futott be a OnePlus Nord CE5
- Magisk
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #68 üzenetére
Ez nem ilyen triviális. A GF6-hoz képest sokat javították a pixel feldolgozó futószalagokat. A Pixel Shader procik olyanok lettek, mint egy hósszú cső, két teljes értékű MAD ALU-val. Ezzel próbálta az nv ellensúlyozni a Texture Fetch-nél kieső elérési időt. Ez elég nagy változás volt. Az AA-t pedig FP16 blending esetén nem tudta, de ez nem is volt követelmény, ellentétben a VTF függvénnyel amit az Radeon x1000 nem támogatott.
Összemérve a GF7 és a Radeon x1000 hasonlóan jól felépített rendszer volt. Ha győztest kellene hírdetni akkor mégis a GF7-et hoznám ki a VTF támogatás miatt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #55 üzenetére
A GeForce 7 szerintem jobb volt a Radeon X1000-nél. Szvsz az Ati-tól nagy hibának tartottam, hogy nem támogatja teljesen a szabványt, még akkor is ha a rendszer jobb hatásfokkal dolgozik, mint az nv terméke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #50 üzenetére
Így átfutva van alapja a tesztnek. A Carbon eredmény ugye Dynamic Branchingnak tudható be. A HL2 shaderein pedig kompenzálódik a 4-szer akkora gyakorlati számítási teljesítmény. Mondjuk az számomra meglepő, hogy aránylag ''egyszerű'' kódokon megvan a 8600GT eredménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
VaniliásRönk #45 üzenetére
Melyik oldal tesztelte?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
venember83 #43 üzenetére
Mert jelenleg a legtöbb játék Fill-Rate érzékeny és 2:1, 3:1 Alu:Tex arányt használ. A 8600GT Fill-Rate-je magasabb kb. 10%-al, és pontosan 2:1, 3:1 Alu:Tex arányra lett tervezve. A HD2600XT és az összes R6xx akkor érzi jól magát ha az Alu:Tex arány 10:1-nél van. Az R6xx-ek Shader feldolgozásban domborítanak. Például egy Vertex Shader kódot a HD2600XT kb. 2-szer gyorsabban futtat, mint egy 8800Ultra. Pixel Shader esetén már nincs ekkora különbség. Ott a GF8 szériának fekszik a float és float2 a többi típus pedig nem megy neki.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Androidos fejegységek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Alakul a Visa és a Mastercard európai ellenfele
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- bitpork: MOD Júni 28- Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest