- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- OnePlus 8 Pro - a túlgondolt
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
Amúgy az első tapeout még a Computex előtt volt (5 napos késéssel találták meg a VR-Zone hírét [link]).
Ez miért baj, a PH-n megjelent a hír? Egyébként attól függetlenül, hogy a hírbenlehet hibákat találni, én alapvetően kedvelem Bodnár Ádám stílusát, nagyon jól érthető nyelvezettel írja a híreket.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Kapcsolódó hír: Elkészültek az R600 első mintapéldányai.
[link] -
faster
nagyúr
válasz
AMD Power #53 üzenetére
Néha azt se tudom melyik vga milyen erős , ki az ''ellenfele'' ilyesmi. Tudom , buta vagyok!
Ezért kell megvárni a teszteket, amikben az FPS csíkok megmutatják a frankót. Az elméleti rész azoknak szól, akiket mélyebben érdekel működése, de ez a CPU teszteknél sincs másképp, ott is van egy bencsmark rész, meg egy felépítés boncolgató rész, aki nem érez nagy késztetést, hogy pipe-ok hosszát, osztott cache-k méretét méricskéljen, az ugorhat a bench részre. -
faster
nagyúr
Miért ne tudnának? A geometry shader sok új dolgot fog lehetővé tenni, amire a VS önmagában kevés volt, pl. képes lesz geometriai primitívek generálására, és úgy tűnik, a fizikai modellezést is meg lehet vele oldani.
A DX10 arról szól, hogy háromféle shader stage lesz a grafikai feldolgozásban: Vetex shader, Geometry shader (+ shader output stream), Pixel shader. Az unified shader felépítés pedig arról szól, hogy a shader processzor a hardverben általános lesz, a feladatnak megfelelően akár vertex, akár geometry, akár pixel shader számításokat is tud majd végezni.
Nincs itt semmi kavarodás, az Nvidia dedikált shedereket emleget, az ATI pedig univerzálisakat, a DX10 szempontjából mindenkettő teljesértékű megoldás, csak annyi a különbség, hogy az univerzális shederek esetében a szoftver átcsoportosíthat shadereket a megfelelő csoportba, hogy a terhelés egyenletesen oszoljon meg, ennyi.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #30 üzenetére
Hallottál már a 7950-ről?
Most is lehet látni, hogy 2 gpu nem egyenlő 2szeres sebességgel, sok esetben még csak nem is gyorsulnak a játékok.
Kétszeres fogyasztás, kétszeres melegedés, tuti az SLI technológiával csinálnák meg, amihez speckó lap kell és drivertámogatás.
Ha új a gyártástechnológia, akkor nem kétszeres a fogyasztása a mostaniaknak. És nem tuti, hogy az SLI-vel oldják meg. -
faster
nagyúr
válasz
(Kolombusz) #25 üzenetére
Már miért ne mernék?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nintendo Switch 2
- VoidXs: Tényleg minden játék optimalizálatlan?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- DOTA 2
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Rampage SHIVA CM 750W
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest