Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz robyeger #26 üzenetére

    Egyáltalán nem vészes feladat, már csak azért is, mert nem kell optimalizálni semmit több magra. Egy mostani bármilyen progi (mondjuk játék) átírása 1 szálasról több szálasra kb 5-10% utómunkát jelent. Ezen felül minden diplomás programozónak kisujjból kell vágnia a párhuzamos programozást, aminek az ilyen vackok, mint mondjuk egy játék, csak töredéke: fogsz 1-1 szálat elindítasz a grafikának, fizikának és ai-nak, egy szállal pedig vezérled az egészet és máris kész az 4 magra ''optimalizált'' programod.
    64bitre meg semmit sem kell optimalizálni (magas szintű programozási nyelvekben), mivel azt megcsinálja helyettünk a fordító (normális esetben).

    4, illetve 8 magra mindazonáltal igenis nagy szükség, ha a számításigényesebb alkalmazásokat nézzük a pcken. A rendszer stabilitásáról nem is beszélve. 4-8 magos rendszerben már a kernel futhat egy külön magon, különleges prioritással, így a rendszer fagyása szinte teljesen kiküszöbölhető...

Új hozzászólás Aktív témák