Keresés

Aktív témák

  • Genialis

    aktív tag

    válasz LordX #4 üzenetére

    A vertex és pixel shader futtatási rész kompatibilis. Magyarul ugyanazt a kódot megetetve a GPU-van ugyanazt az effektet fogja minden kártya produkálni. AZ már más kérdés, hogy a driver ezt a kódot hogy juttatja el a kártyára, és hogy indítja el... Na itt már rég nincs kompatibilitás mondjuk sose volt, a kompatibilitás megteremtésére vannak az ilyen felesleges idiótaságok, mint pl DX, OGL, stb.
    Ez a rész pont olyan mint egy AMD meg egy Intel proci összevetve. Kód szinten kompatibilisek egymással ugyanazt a bináris programot futtatják, és mégse ugyanolyan a foglalatuk, meg más az alaplap, stb.
    A cg és a rendermonkey csak fejlesztőeszközök, mint a visual c++, vagy a Delphi. A végeredménye mind a kettőnek assembly kód.

Aktív témák