- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Motorola Moto G56 - bátyja árnyékában
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
faster
nagyúr
válasz
Yushchenko #264 üzenetére
A konzolok ott vannak mindenhol, nemsokára átveszik a hatalmat az emberiség fölött. Tulajdonképpen a Mátrix is egy naaagy konzol, nem láttad a designját?
-
faster
nagyúr
Az OpenGL és DX9 tözött távolról sincs akkora eltérés (lásd Cg, ami crossAPI), mint a DX9 és DX10 között.
Én nem osztom ezt a nézetet.
A GS benn van a VS és PS ''futószalag'' kellős közepén, ahova a CPU elég bajosan tud benyúlni.
Egy jó wrapper osztállyal, ha el lehet rejteni az OpenGL és DX9 közötti különbségeket, akkor el lehet rejteni azt is, hogy a fizikai részt melyik alkatrész számítja ki. Szerintem.
Persze az engine-nek írása még komplexebbé válik, és ezért elképzelhető, hogy még kevesebb engine-gyártó lesz, és több engine-licenszelő.
Nem ismerem azt, hogy a fizikai modellezés mennyire igényel szabadon variálható shadereket, de jelenleg a fix fizikai API kielégítő megoldásnak tűnik. Így az api-ra van bízva, hogyan és milyen hardveren végezteti el a számításokat.
Annak sem látom még az egyértelmű cáfolatát, hogy a GS rendszert a DX9 capsbit rendszerébe vagy az OpenGL bővíthető extension kezelő részébe miért is ne integrálhatnák bele.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
No, emiatt a máshogy miatt lehetnek gondok, majd meglátjuk.
Erre valók a Havoc vagy az Ageia féle motorok, amik a hardvertől viszonylag függetlenül képesek elvégezni a fizikai számításokat (az Ageia api-ja is úgy van megírva, hogy nem csak Physx kártyán, hanem a CPU-n is képes elvégezni a modellezést, mindezt az alkalmazás szempontjából transzparensen, és a Havocnál is hasonló törekvéseket látni)
Anno a Far Cry, ami híres volt szép grafikájáról, úgy készítették el, hogy működjön DirectX9 és OpenGL felületen is, csodálkoznék, ha nem lehetne megoldani a DX9 - DX 10 - fizikai számítások vonalon a portablitási problémát.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- ZIDOO médialejátszók
- Óra topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S6 Lite (2022) , 4/64 GB ,Wi-fi
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest