Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz Giot #11 üzenetére

    Hello!

    Grat a kocsihoz es sok balesetmentes kilometert kivanok!

    Orom olvasni,hogy van kereskedo akit az eladas utan is meg lehet "talani" az elojott hibakkal.

    A sportlegszurovel kapcsoltabna annyit irnek, hogy szerintem nem eri meg vele foglalkozni.
    Regebben volt egy corolla GTi-m, ott akkor elegge korbejartam a kerdest valaki kuldott egy egesz komoly cikket a temaval kapcsolatban, rendesen fenykepekkel, padon meressell, homersegleti meresekkel egybe.

    4 esetet vizsgaltak:
    sima gyari papir
    sport,
    direkt,
    es az ementali tuning.

    Sajnos nem talalom a linket hozza, lenyeg a lenyeg a sport es a direkt egy 125 loeros kocsin dobott nem egeszen 1 loerot a paiprhoz kepest.
    Viszont rendszeresen mosni-tisztinatni kell, ami nem ingyen van Kinek van ideje kiszedni kimosni, szarogatni, olajozni, egy poros ut utan mar ajanlott megint kitakaritani es nem 10, de inkabb 3-5 ezer kilometerenkent pucolni.
    Valamint konnyen serul, szoval nem orok eletu a dolog, de tobb mocsok jut konnyebben a motorba, viszont ketsegtelen,hogy jo hanga lesz tole a kocsinak, es ad legalabb +5 pszihes loerot :)

    Az ementali tuning (lyukakat furtak a muanyag legszurohazba ossze vissza), ez hozott kb 5-6 valos loerot, hangja is jobb lett viszont ki az aki osszebarmolja a legszurohazat(bar bontobol beszerezheto) ez miatt, es a ho is nott valamicsket, mert a motor mellol is szivta be a levegot, nem csak a frisset kintrol.

    Szoval maradtam a papirnal, es nem bantam meg :)
    A jel nelkuli racs meg 15k-ert?Inkabb beletankolnam az arat :DDD

Új hozzászólás Aktív témák