- Külföldi SIM-ek itthon
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Garmin topik
- Leépíti a Sony az európai piacot?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondjuk a Mantle eleve egy patch. Ez alapvetően javítja a DirectX túlterhelésével kapcsolatos hibát, amikor a játék futtatás közben ledobja magáról az erőforrást és összeomlik. Ezért nem állították le ennek a fejlesztését, mert a DirectX megkerülésével a játék egyik legnagyobb bugja helyből javítható.
Az már más kérdés, hogy az EA-nek mennyire kínos, hogy a javítás csak a felhasználók egy részének használható. Így az a vád fogja érni őket, hogy a Mantle fejlesztése alá rendelték a sokak által használt DX portot. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert erről még nincs sok adat. A Khronos a specifikációkat véglegesítette, de szokás szerint nem túl átfogó a leírásuk. Ezért nem tudják a gyártók, hogy pontosan mit hogyan lehet megfelelően támogatni. Az Intel azt jelzi a doksiban, hogy ha a Khronos elfogadja a megoldásukat, akkor képesek támogatni az OpenCL 2.0-t. A Khronos viszont eddig csak az AMD hUMA technológiáját fogadta el. Szóval azt még az Intel sem tudja, hogy OpenCL 2.0-s lesz-e a Broadwell eDRAM-mal, csupán jelezték, hogy leadtak egy kérvényt, hogy az lehessen.
(#12) smkb: Még nincs december vége.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
MCBASSTION #5 üzenetére
A Mantle alatt az Intel IGP-je nem számolhat semmit, míg az AMD egy GCN-es Radeonhoz hozzáad még 384-512 shadert. Azért a teljesítmény szempontjából nem mindegy, hogy egy alkalmazás mekkora logikai GPU-t lát, mert Kaveri-vel nagyobbat fog látni.
Ha OpenCL-lel csinálják, akkor az működik Intellel is, illetve nem marad szabadon a Kaveri IGP-je, mint a többi játékban.
Azért nem mindegy, hogy a Kaveri+GCN-es dGPU elhúz az összes többi konfigurációtól, vagy mondjuk a csak CPU-któl ugyan elhúz, de az IGP-s rendszerektől már nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az eDRAM nekik inkább az OpenCL-hez kell. Ez egy alattomos, de ugyanakkor tetszetős stratégia. Lényegében arról van szó, hogy a Kaveri IGP-je számoljon bármit, csak ne a grafikára vonatkozó compute-ot vegye át a Mantle alatt a Radeon VGA-któl, mert ha ezt megteszi, akkor igen sok processzormaggal sem fogják behozni a Kaveri+dGPU teljesítményét. Szóval elébe mennek a problémának és OpenCL-lel terhelik le az IGP-ket, amivel persze a sokmagos HEDT platformokat megint kiütik a fenébe, de legalább az IGP-s Intel platformok versenyképesek lesznek. OpenCL mellett nem biztos, hogy marad a Kaveri IGP-jének erőforrása elvenni feladatokat a dGPU-tól.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ViewSonic VG700b monitor 17" 1280 1024 DSUB, DVI, beépített hangszórókkal
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- DELL PowerEdge R630 rack szerver barebone - 2xSocket 2011v4 , 24x DDR4 DIMM, H330 RAID, 39369Ft+ÁFA
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest