Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Anaren91 #52 üzenetére

    Azzal együtt, hogy szerintem rengeteg lehetőség van a párhuzamosításban azért az ellentábor véleménye is igaz: nem lehet mindent X magra skálázni.

    Szóval az, hogy legyen 16 magos proci és majd lesz rá azt kihasználó játék vagy bármi más, erős túlzás.
    Egy részét nem lehet (hatékonyan) átírni és semmi szükség rá. A netező (90%) közönségnek nem kell 32 mag. De az átlag gamernek se biztos. Főleg ha ehhez 250W-os proci kell, hogy használhasd is.
    Ha pedig a falig megyünk és annyira párhuzamosítani akarunk akkor meg ott a gpgpu, az párhuzamos és 1 nagyságrenddel több flops kijön belőle mint az akárhánymagos prociból.

    Szóval van fejlődés, legyen is. Gáz volt, hogy 2-4 magon megállt az élet és 6-8-cal még bőven skálázhatóak a mostani átlagos progik is. De azért lesz egy ésszerűségi határ itt is, 8-16mag és 200W+ TDP között/felett.

  • BiP

    nagyúr

    válasz Anaren91 #52 üzenetére

    Én sem azt mondom, hogy soha nem fog kelleni desktopra a 16mag. Hanem azt, hogy jövőre szerintem nem jön (erre válaszoltam), mert minek adnák ki akár az intel, akár az AMD, amikor a játékok épphogy elkezdték (szélesebb körben) támogatni a 8magosokat.
    Nyilván sokan vannak, akik otthon desktop procin renderelnek, de a consumer piacon talán a játék stabilabb alap a procigyártó szempontjából.
    És hogy tisztázzuk: Én nem bánnám, nagyon nem bánnám, ha terjednének a magok, a magas órajeles magok, csak próbálok reális maradni. Az intel mit izzadt a 6magossal, a 8magos is ki tudja mennyit csúszik, ha idén egyáltalán kijön, felesleges 2019-re 12-16magos desktopokról álmodozni. ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák