Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sayinpety

    tag

    Tevedes, hogy Mantle/Vulcan, D3D12, Metal low-level. Explicit API mindegyik. Low-level API a GCM, GNM, D3D12mono. Egyik sem PCs. A low-level a D3D11/OpenGL(AZDO) abstractionhoz viszonyitott.

    A D3D11 abstraction a legrosszabb. Csak a sajat kodomat latom. Profile/debug lehetoseg driverre nincs. Ha a driver okoz lassulast lehetetlen kideriteni miert. Nem latjuk mit csinal! Minden IHV tart tobb performance engineert. Nagy kiadokhoz kirendeltet. Nekik kell szolni, ha ket-harom honap optimalizalas utan sincs javulas. Eljonnek es egyeztetes utan javitjak. Ok latjak mit csinal a driver! Egy het utan adnak javitott drivert. Senki ne allitsa, hogy ez jo! Negy honapot kell varni RaW/WaW hazard tracking hibak javitasara!

    Explicit APIk elonye pont a koltsegcsokkentes. Napok alatt javithato hibak, teljes profile/debug lehetoseg.

    Dokumentacio ajanlott, am nem szokseges. Penz, programozo eroforras valoban limitalt, am nem kell mindenre vegletekig optimalizalni. A kiado elvarja az X1/PS4 optimalizalast. Reszunkrol a core team szamara GCN a target. 2020-ig biztosan elerheto, befektetesre biztonsagos IP. A PC performance engineering team harom kulso forrasbol fizetett programozo. Intel Software tamogatassal mukodnek. Feladatuk PCre optimalizalni minden nem GCN IPre.

Új hozzászólás Aktív témák