- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Mobil flották
- Amazfit T-Rex 3 - prehisztorikus idő
- Íme az új Android Auto!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Petykemano #5 üzenetére
MI zöld vérüek ezt már régóta mondjuk, csak hát nem hisztek nekünk . Nem mindent a ződ szemüveg mondat ám
Más :
Ebben a mondatban látok egy kis ellentmondást: vagy csak nem világos :
" hiszen a fejlesztési költségek bizonyosan megterhelték a kasszájukat, de innentől kezdve minden egyszerűbb lesz, elvégre az összes olyan, sokszor igen költséges problémától megszabadultak"
-
Callisto
őstag
válasz
Petykemano #5 üzenetére
Na megint egy aki nem olvasta a cikket vagy értelmezési problémái vannak. Sebaj. Így szép kerek a világ.
-
devast
addikt
válasz
Petykemano #5 üzenetére
Ez amit te leírtál a time spy óta tök nyilvánvaló volt... csak le kellett venni a piros/zöld szemüveget és gondolkodni kicsit
-
s.bala31
őstag
válasz
Petykemano #5 üzenetére
Majd a Battlefield V-ben
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #5 üzenetére
Minden DX12 osztályba sorolt hardver támogat shader modell 6-ot. Az AMD-nél a GCN1-től, az NV-nél a Keplertől, míg az Intelnél a Gen8-tól. A shader modell egyes intrinsics függvényeiben, illetve képességeiben lehetnek különbségek, de a nyers specifikációt gyakorlatilag a Fermit leszámítva minden DX12-es hardver kezeli. Igazából a Fermi is tudná, csak nincs már hozzá driver. A Microsoft nagyon helyesen nem szabja meg, hogy az egyes intrinsics függvényeket hogyan implementálja egy gyártó, csak a végeredmény számít. Ha lassú, ha gyors, mindent elfogadnak, annak érdekében, hogy a shader modell 6 mögötti hardveres támogatás széles legyen, plusz egy csomó régi shadert eleve csak konvertálnak, nem fogják beépíteni az új lehetőségeket. Az persze más kérdés, hogy ha majd ezekhez a függvényekhez hozzányúlnak, akkor mi lesz, de a futtatás akkor is garantált. Egyedül a barycentric, aminél elveszik a garancia, de az egy külön feature szint az SM6.1-en belül. Ráadásul mindegyik hardverre implementálható, mert alapvetően arról van szó, hogy az LDS-ből kiolvashatóvá teszi a baricentrikus koordinátákat, tehát csak annyit kell tenni, hogy ha nem emulált volt az interpoláció egy hardverben, akkor emulálni kell és kész. Nem igényel új hardvert ez sem, csak némi szoftveres munkát a meghajtó oldalán.
Ez egy nagyon régi tévhit, hogy az NV-re van szabva szinte minden. Nagyon nem, inkább az AMD-re. Mert ugye hogyan is tudnál az AMD kiterjesztéseivel az NV-re szabni valamit... Ez egy tévhit, ami nem akar kikopni, még úgy sem, hogy a fejlesztő, ma már elég sokan, külön nem szabványos shadereket szállítanak AMD-re, míg NV-n és Intelen szabványosokat futtatnak. Utóbbi nem igényel különösebb odafigyelést, előbbi viszont igen. Ezért is jött a shader modell 6.0, hogy amit az AMD megoldott magának kiterjesztésekkel, és amire tényleg tök egyszerű dolgozni PSSL shaderekből, azokat, ezen belül is a függvények úgy 90%-át a shader modell 6 szabványosítja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- OLED monitor topik
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- Új TikTokot kaphatnak az amerikaiak
- Milyen egeret válasszak?
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- EAFC 25
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Revolut
- iPhone-t használók OFF topikja
- További aktív témák...
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 2700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI SUPRIM X RTX 4080 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest