Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Drenadar

    veterán

    válasz Vakegérke #14 üzenetére

    Köszönöm, de nincs ampermérőm :(

    de majd kérek segítséget. Ezt minél előbb meg kell oldanom már, mert szeretnék bízni benne. Mármint a kocsiban.

    Hajlamos vagyok a tünetekkel nem foglalkozni, ha csak egyszer történik meg.

    KB egy éve volt egy másik anomália.
    Egy hosszabb útról hazaérve nem indult be a kocsi. Ledek oké, gyújtás oké, kulcs elfordít nem történik semmi. Vakartam a fejem. Betoltam a kocsit (tudom ilyet nem szabad a katalizátor miatt, de nem kellett agyonpumpálni benzinnel mert kb. löktem rajta egyet és már duruzsolt is). Kíváncsiságból és mert buta vagyok a járó motorra ráindítóztam. NIncs benne ráindításgátló, csak egy pillanat volt az egész kíváncsi voltam, hogy megy-e az önindító. Kipipálva. Leparkoltam vele, bújtam a fórumokat kérdeztem a hozzáértőket mi baja lehet?
    Kaptam több tippet. Másnap reggel neki akartam állni, beültem a kocsiba és gondoltam én kis naív ráindítok. És beindult pöccre. Nah mondom akkor ez kipipálva. Kihűlt volna? de előző nap több órával megint megpróbáltam és megint semmi nem volt.

    Ki érti ezeket az angol kocsikat? :)
    De jó pontja, hogy út közben sose hagyott cserben sehol. Még. A Marutiról ez nem mondható el. Pedig az még a japán féle maruti volt.

Új hozzászólás Aktív témák