- MIUI / HyperOS topik
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Google Pixel topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- A kínai gyártók 3D arcazonosítással kísérleteznek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a Wolf 2 esetében helytálló, csak az igazsághoz hozzá tartozik, hogy amíg az AMD a patch-ekkel gyorsul, addig az NV ugyanott tanyázik, mint a legelején, mert az id a konzolos PSSL kódokat gyorsítja, és azt direkten csak GCN-re tudják fordítani. Amennyire jó tehát az, hogy külön van sztenderd SPIR-V az NV-nek, és speciális SPIR-V az AMD-nek, ugyanannyira hátrányos, ha a sztenderd kódokhoz hozzá sem nyúlnak. És a második Wolf 2 patch nem kicsi boostot pakolt bele a GCN-be. Bő +20%-ot.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#06658560 #82 üzenetére
A bekötés nem igazán erről szól. A Tier3-es pure bindless szint alapvetően annyi lenne, hogy a GPU multiprocesszoraiban van egy programozható feldolgozó, ami minden munkát elvégez a lapkán belül. Minden memóriahozzáférés, akár a szűrt adattal visszatérők is beleprogramozhatók a shaderekbe. Így működik a GCN.
Az NV emuláció tulajdonképpen annyi, hogy ezeket a feldolgozókat a processzormagok helyettesítik. Az NV meghajtója úgy működik, hogy egy processzor oldali rutin helyezi el az erőforrás-leírót egy tömbben, méghozzá az alapján, hogy mi van leprogramozva a shaderbe. Amikor a wave-ek elkezdenek futni a multiprocesszoron, ezt a tömböt fogják igényelni. Ennyi, azt, hogy ez hol van meg fogja mondani a GPU-nak a CPU. Ezt a GPU betölti és addig mindenki boldog, amíg nincs divergens indexelés. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raysen623 #77 üzenetére
Az emuláció nem csalás. Teljesen működőképes, csak procierőt is igényel.
A bekötési modell TIER_3-as szintjét sokféleképpen lehet implementálni. Az Intel is például részben a procimagokat használja arra, hogy bizonyos GPU által nem elvégezhető feladatokat megoldjon, igaz ezt hardveres formában teszi, de ettől ugyanúgy használni fog egy kevéske procierőt. Az AMD csinálja egyedül proci használata nélkül, de nekik meg szükséges ehhez egy dedikált skalár ALU a CU-kba, ami megoldja az igényelt munkát. Ingyen ebéd tehát sehol sincs, maximum dedikált részegységek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
t72killer #48 üzenetére
A Wolf 2 alatt mindenképpen, ez látszik is, főleg az újabb frissítéssel, ami még tovább javított, mert a PS4-re kiadott frissítések optimalizált PSSL shadereit újrafordították AMD specifikus SPIR-V-re. Azt sajnos nem tudni, hogy ezeket az optimalizálásokat a sztenderd SPIR-V megkapja-e, mivel az GLSL kódokat használ, és azt nem nagyon babrálják. Ez a nyilvánvaló hátránya annak, amikor két eltérő SPIR-V kódbázisból szolgálod ki a PC-t. Ha csak az egyik optimalizálására van erőforrás, akkor az csak a hardverek egy részén ad előnyt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
t72killer #15 üzenetére
Ha így működik egy program, az már rég rossz. Ma már sokkal inkább job rendszerek vannak a motorokban, vagyis elindítanak egy munkát egy szabad erőforráson, az lefut és jön a következő munka. Így a skálázódás állandó, vagyis ha négy magod van, akkor négy magot próbál használni, ha 16-magos a procid, akkor pedig 16-ot.
AZ NV megoldása igazából az API szemszögéből nem rosszabb. Ugyanúgy fog működni egy DX12-es programnál, csak van egy CPU oldali API a meghajtóban, ami elvégzi a GPU helyett a bekötést. Kell egy kis plusz erő itt és nagy hátrányt nem kapsz. Nem kell tehát arra gondolni, hogy ez a fajta emuláció egy halott dolog. Ennél például az is nagyobb probléma, hogy az erőforráshalmaz támogatása limitált.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Honor Magic 7 Pro - Fekete - Új kipróbált készülék! Karcmentes gyárilag független! 512GB Memória!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 480+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS
- Csere-Beszámítás! Olcsó RTX Gamer Laptop játékra! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest